eli kiinnostais tietää paljonko teillä eroa vinopenkin ja tasapenkin treenipainoissa, tangolla tehtynä.
ite kun en normipenkkiä pysty tekemään niin siksi kyselen.
jos vastauksesi on "ei noita voi verrata" niin jätä postaamatta.
Mulla ei ollut yhdessä vaiheessa paljoa eroa vinon ja tavallisen välillä, kun rupesin vähän ahkerammin tekemään edellisenä mainittua. Tasapenkki tuppasi junnaamaan, ja junnaa vielä tälläkin hetkellä, jolloin siirryin vaihtoehtoiseen treenitapaan. Olkapäät vaan ottaa vitusti enemmän hittiä vinossa, mutta mulla ne on melkein vahvemmat kuin ojentajat. Tai tiedä sitten...?
kapeasta penkistä ei kyllä ole hajuakaan, koska teen sen sijalla dippiä mutta yleensä se on ollut noin 20kg pienempi ku normipena tässä tämän hetken tuloksia
Penkki: 112.5x5
pystypunnerrus(smithissä): 82.5x5 lasku leuan kohdalle
kapea penkki: ei hajua, oisko 95x5
vinopenkki: olisiko 95-100x5
Moro..vaikee vertailla penkin ja vinopenkin tuloksia keskenään kun luulen että taitaa kaikki tehä vinopenkkiä eri kulmassa..paljonko teillä on noin asteissa penkin kulma?ja onko vaakapenkki 0:astetta vai 180:astetta?ite oon enemmän seurannu kapeaa penkkiä ja teen sitä pyrämiidi tyyliin.lähen lämmittelyn jälkeen 80kg:stä ja sarjan mitta2-8 lopuksi penkissä115kg 2toistoa. lisään painoa joka sarjan jälkeen 5kg.kyllä se siitä
Tästä on ollu juttua myös tuolla "Miken 2*6 systeemi"-threadissa.
Ittellä normipenkkiin suhteutettuna:
Vinopenkki n. 85% (kulma noin 35 astetta)
Kapeapenkki n. 80% (pikkusormet karhealla)
Pystypunnerrus n. 50% (rinnalta, seisaallaan)