Vinkki: halpaa kivennäisvettä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RiQ
  • Aloitettu Aloitettu

RiQ

V I P
VIP
Kaupunki
Espoo
Jos haluaa kivennäisvettä halvalla niin kannattaa ostaa Lidlin vettä, jota on saanut tarjouksessa hintaa 59 senttiä 1,5 litran pullo. Normaalihinta taitaa olla 99 senttiä, joka ei ole sekään paha verrattuna muiden kauppojen kiskurihintoihin.

Vinkki piilee siinä, että kannattaa palauttaa pullo normaalikauppaan. Lidlin edullinen hinta perustuu osaltaan siihen, että siinä ei ole panttia mukana. Eli niiden oma automaatti ei hyvitä siitä mitään. Toisin on normikaupassa, jossa siitä saa täyden 40 sentin pantin, jolloin sisällön hinnaksi jää 19 senttiä!

Tämä on toiminut ainakin täällä lähikaupoissa, joissa koneet tunnistavat pullon 1,5 litran pepsiksi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RiQ sanoi:
Vinkki piilee siinä, että kannattaa palauttaa pullo normaalikauppaan. Lidlin edullinen hinta perustuu osaltaan siihen, että siinä ei ole panttia mukana. Eli niiden oma automaatti ei hyvitä siitä mitään. Toisin on normikaupassa, jossa siitä saa täyden 40 sentin pantin, jolloin sisällön hinnaksi jää 19 senttiä!

Tämä on toiminut ainakin täällä lähikaupoissa, joissa koneet tunnistavat pullon 1,5 litran pepsiksi...
Ei sitten kannata jäädä tuosta kiinni, taitaa nimittäin olla rikollista tuollainen. Sinähän käytännössä huijaat tuossa rahaa kaupalta. Eli en kyllä suosittele, vaikka pikkusummista onkin kyse.

Kyllä ne kaupassa jossain vaiheessa huomaavat, että ovat hyvittäneet pulloja, joita ei kuuluisi hyvittää ja alkavat varmasti sen jälkeen katsella, kuka niitä oikein sinne kantaa, eli joku kerta saattaa olla vartija vastassa, kun olet lähdössä kaupasta.

Mä en osta enää lidlistä mitään...kun olen lukenut juttuja liiton lehdistä miten se kohtelee työntekijöitä :curs:

Force sanoi:
Hmm..tuo kuulostaa epäillyttävältä toiminnalta.

Niin, sääntöjä kannattaa aina noudattaa! :hyper:

Dippi sanoi:
No, sinnehän ei ole kenenkään pakko mennä töihin.
No joo musta tää kommentti oli taas tyhmin aikoihin :rolleyes:

Tiedz sanoi:
Mä en osta enää lidlistä mitään...kun olen lukenut juttuja liiton lehdistä miten se kohtelee työntekijöitä :curs:
Mulla on ollut vähän samanlainen linja. Toisaalta lidl on toisella puolella kaupunkia, joten eipä tulisi muutenkaan käytyä :D

Tiedz sanoi:
No joo musta tää kommentti oli taas tyhmin aikoihin :rolleyes:

Ei minusta, tottahan se on että eihän sitä nyt tarvitse olla mikään laupias samarialainen ja miettiä että mitenkä mikäkin pulju kohtelee työntekijöitään. Jos rupeaa joka kaupasta jotain tuommoisia tapauksia tikulla kaivelemaan niin kohta ei voi käydä missään kaupassa ostoksilla ja katabolia on huipussaan.Itse ainakin olen ostanut aina sieltä mistä olen milloinkin tarvitsemaani tuotetta halvimmalla saanut, välittämättä siitä että sanottiinko naapurikassan Martille taukohuoneessa "Turpa kiinni läski" vai ei :david:

Ei ikinä lidliin, se on boikotissa mun osalta, krääsä kauppaan en mene. Kerran vahingossa käyny eikä toista kertaa tuu. Vaikka ois kuinka halpaa.

harde20 sanoi:
Ei minusta, tottahan se on että eihän sitä nyt tarvitse olla mikään laupias samarialainen ja miettiä että mitenkä mikäkin pulju kohtelee työntekijöitään. Jos rupeaa joka kaupasta jotain tuommoisia tapauksia tikulla kaivelemaan niin kohta ei voi käydä missään kaupassa ostoksilla ja katabolia on huipussaan.Itse ainakin olen ostanut aina sieltä mistä olen milloinkin tarvitsemaani tuotetta halvimmalla saanut, välittämättä siitä että sanottiinko naapurikassan Martille taukohuoneessa "Turpa kiinni läski" vai ei :david:
Niin jokainen tekee miten itse tykkää. Itse en käytä enää natsi-siwaa vaikka ennen siellä tuli melko ahkerasti käytyä. Ja ei nuo tapaukset ole mitään yksittäisiä tyyliin johtaja sanoo duunarille turpa kiinni läski juttuja...käskyt tulevat suoraan saksasta millä tavalla pelataan------eli duunarista viis kuhan rahaa tulee tiskiin. Tiesittekö muuten ,että Lidl on erään säätiön omistuksessa jota johtaa hjotkut vapaamuurarit tai vastaavat, ahneet siat, saksan kerma.
Tsekissä, esimerkiksi on annettu käsky lidlin nais-puolisille työntekijöille, että jos on kuukautiset niin pitää olla punainen otsapanta päässä. Syy siihen on se, notta työntekijällä on oikeus ilman työnjohtajan lupaa käydä vessassa työajalla...muuten ei saa. Ja näitä tälläsia ihme säädöksiä on paljon...suomeenkin ne niitä yrittää saada läpi, mutta täällä onkin vähän eri tavalla järjestäytyneet ammattiliitot kuin tuolla euroopassa.

Edit: Monia kanteluita on jätetty juuri noista duunarin oikeuksien polkemisesta myös suomessa.

Tiedz sanoi:
. Ja ei nuo tapaukset ole mitään yksittäisiä tyyliin johtaja sanoo duunarille turpa kiinni läski juttuja..
Juu kyllä minä sen hogasin :) Tuo nyt oli vaan heitto, tietenkin sitä toivoo että tuommoista ei tapahtuisi, näkyyhän se varmaan sitten kanssa työntekijöiden palvelualttiudessa sekä muutenkin ystävällisyydessä asiakkaita kohtaan.

Ei natsi siwassa mitään vikaa ole. Kerran vuodessa kun käyn ni yleensä lähtee 12l light colaa mukaan ja rahkaa esim. :)

Ihan edullista toi on ilman tota panttihommaakin. Tosin voiko tosta syyttää mitenkään jos ei ihan ammatikseen niitä pulloja vie. Vahinkojahan sattuu ja mistä sitä tietää mikä panttipullo käy minnekkin... :D

Mutta täytyy myös käydä jokunen litra hakemassa tänään.

Tiedz sanoi:
Niin jokainen tekee miten itse tykkää. Itse en käytä enää natsi-siwaa vaikka ennen siellä tuli melko ahkerasti käytyä. Ja ei nuo tapaukset ole mitään yksittäisiä tyyliin johtaja sanoo duunarille turpa kiinni läski juttuja...käskyt tulevat suoraan saksasta millä tavalla pelataan------eli duunarista viis kuhan rahaa tulee tiskiin. Tiesittekö muuten ,että Lidl on erään säätiön omistuksessa jota johtaa hjotkut vapaamuurarit tai vastaavat, ahneet siat, saksan kerma.
Tsekissä, esimerkiksi on annettu käsky lidlin nais-puolisille työntekijöille, että jos on kuukautiset niin pitää olla punainen otsapanta päässä. Syy siihen on se, notta työntekijällä on oikeus ilman työnjohtajan lupaa käydä vessassa työajalla...muuten ei saa. Ja näitä tälläsia ihme säädöksiä on paljon...suomeenkin ne niitä yrittää saada läpi, mutta täällä onkin vähän eri tavalla järjestäytyneet ammattiliitot kuin tuolla euroopassa.

Edit: Monia kanteluita on jätetty juuri noista duunarin oikeuksien polkemisesta myös suomessa.

Tuohon voisi vielä lisätä sen että Lidl yrittää kontrolloida mitä siitä kirjoitetaan tiedotusvälineissä eikä päästä toimittajia (eikä varsinkaan valokuvaavia toimittajia) myymälöihinsä tai edes niiden läheisyyteen.

Vastenmielinen natsikauppa.

Voi huoh, pakko ei ole mennä töihin jonnekkin jonne ei halua ja jos siellä jo on, niin ainahan sieltä pois pääsee. Tosiasia on kuitenkin, että jos kotimaista haluat tukea niin se maksaa, jos edullisesti haluat, niin että niitä lantteja jää johonkin muuhunkin, niin silloin noi halpakaupat vie ylivoimasen voiton. Suomessa riittää paskoja työnantajia, se on itsestä kiinni sietääkö niitä vai ei. Mutta mitä kivennäisveteen tulee, niin se kyllä maittaa.

Aika hapotettua oli vesi mun makuuni, mutta siihenkin tottuu; ainakin näillä hinnoilla :)

Suositut

Back
Ylös Bottom