Itse aloitin kans dietin tässä pari viikkoa sitten. Eka viikko oli sellaista kokeilua mutta tämän toisen yritin jo olla tosissaan. Olen tuolla t-magin The T-Dawg Diet: Version 2.0 josta on aika hyviä kommentteja ympäri nettiä. Siinäkin, kuten melkein kaikissa dieteissä, hiilarit pudotetaan alas mikä olikin yllättävän vaikeaa!!
En ole koskaan aikaisemmin punninnut ruokia enkä mittaillut kaloreita ja nyt kun aloin sitä tekemään --> kaikki oli päin persettä! Liikaa hiilareita ja aivan liian vähän proteiiniä ja rasvaa. Nyt alan pikku hiljaa saamaan suhteet kohdilleen. Protsku on oikeastaan jo kohdillaan mutta hiilareita tulee vieläkin liikaa (max. ois 100gr). Niitä tuleekin yllättävän helposti! Rasvaa olen yrittänyt saada mm. CLA:sta ja kalaöljystä, muiden ruokien lisäksi.
Tähän mennessä olen treenannut just samalla ohjelmalla kuin aikasemminkin eli MD-tyylillä. 3 kertaa viikossa sali, 3 kertaa viikossa ennen aamiaista HIIT-tyylinen juoksu/pyörälenkki --> ei kestä kauaa mutta tehoa löytyy! Sen jälkeen vielä odotellaan 30-60min ennen syöntiä.
Eli "takuuvarmat" laihdutusvinkit:
1. ruokavalio kuntoon, tsekkaa toi t-magin dietti
2. kovaa salitreeniä, hyviä dietille sopiva ohjelmia löytyy t-magista mutta kai se "normaalikin" ohjelma käy?! Niitähän on netti täynnä.
3. muutama kerta viikossa tyhjällä vatsalla HIIT-treeni
Jos ei laihdu noiden kolmen ollessa hyvässä tasapainossa niin on ihme!
Itse ainakin sitä tässä koitetaan parhaillaan....
PS. Osta kunnon vaaka, tulee tarpeeseen :thumbs: