Vinkkejä tupakoinnin lopettamiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Äskeisestä mielipiteestäni lähes täysin poiketen voisin kuitenkin uskoa siihen, että ennen varsinaista lopettamista voisi tuota varsinaista tupakointia lopettaa asteittain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minullakin on ollut noita tupakkalakko -yrityksiä monia, mutta viimeisimmällä kerralla otin vain itseäni niskasta kiinni ja yksinkertaisesti lopetin. Ei mitään purukumeja sun muita hömpötyksiä. Tupakan himo saattaa iskeä välistä vieläkin vaikka olen ollut jo viime vuoden elokuusta polttamatta. Muutan unenkin olen nähnyt, missä olen polttanut. Tupakanhimon auttaa kova treeni, jonka jälkeen ei varmasti tee mieli tupakkaa.

Uhuh.. Meinasin itsekin koittaa tota Zyban:ia mikä täällä mainittiin.. Mieli muuttui kun katselin noita sivareita ja mahdollisia sivareita mitä sillä on ...

Niitä voi lueskella TÄÄLTÄ

Kyllä se pääasiallisin lopettamiskeino on ihan oma luja päätös.

Itse olen nyt kuudetta kuukautta täysin tupakitta&nikotiinitta. Lukemattomien tuhoon tuomittujen lopettamisyritysten jälkeen onnistuin lopultakin, eikä siihen auttanut muu kuin oma fanaattinen asenne. Sitä tupakkaa pitää vihata!

Yksi sallittu apuväline on myöskin "tupakoinnin lopettaneiden kerho" -niminen keskustelupalsta. Tuosta oli ihan oikeasti apua - samassa tilanteessa olevia/olleita ihmisiä kymmenittäin. 24 h vertaistuki.
löytyy tuolta tupakkaverkko

Mä lopetin siten että hommasin nicoretten nitroja sen aloitus paketillisen, alkupäivien tuska oli niin pop että tuli syötyä niitä kai vähän yli annostuksenkin joten tuntui kuin kurkku olisi palanut. Ei voinut polttaa eikä käyttää nitroja ja se kurkku kipu kesti sen ekan viikon jonka jälkeen olikin helpompaa olla polttamatta.

Päästä se on paljon kiinni kuten moni on jo sanonutkin itse polttelin noin 10 vuotiaasta 26 vuotiaaksi joten moni asia piti opetella uudestaan, kahvin juonti ja ruokailu esim. puhumattakaan treenien jälkeisestä jäähdyttelystä pihalla =)

Itsellä tehosi myös se että kun tuntui tulevan se "nyt on aivan pakko saada rööki..." fiilis katsoin kellosta 10 minuuttia ja annoin itselleni luvan polttaa jos sen ajan jälkeen teki vielä yhtä paljon mieli. Koskaan ei tehnyt, se olo menee ohi aika nopeesti.

Tsemppiä lopettaville =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom