Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Andy sanoi:Ei saa myöskään mainostaa kaikille, että on lopettanut, sillä silloin polttaminen on vieläkin kielletympää ja taas ollaan heikoilla jäillä kielletyn kiusauksen viettelemänä; itse olenkin ollut koko tämän ajan lakossa, niin muille kuin itsellenikin.
Sinttu sanoi:Mun puolesta tupakan vois hävittää koko maailmasta
ringside sanoi:Sitä lopettaa jos haluaa lopettaa. Kaikki korvikehoidot on ihan puhdasta plaseboa. Jos se ei olisi korvien välistä kiinni, niin 100% lopettaisi noilla purkilla ja laastareilla.
Andy sanoi:Mä vedin hirveet jurrit ja kunnon krapulapäivänä ei hedarin keskellä huvita polttaa yhtään. Sitten seuraava päivä menee jo helpommin, kun on yks savuton päivä takana. Tällöin ei "lopeteta", vaan jätetään vain se ensimmäinen rööki vetämättä. Viime vuotiset tupakatkin on edelleen piirongin laatikossa, sillä tupakoitsijan pahin pelko on se, että tupakat on loppu. Kun on riittävän monta viikkoa jättänyt sen ekan pöllin päivässä sauhuttamatta, huomaa, että helvetti, mähän oon irti ainakin jossain määrin tupakasta.
Tätä olen kokeillut, mutta parin päivän savuttomuuden jälkeen sitä alkaa huijaamaan itseään että "Ja mähän en kärsi vain todistaakseni itteeni muille". Sitten tulee poltettua.Dragon sanoi:Lyö jonkun kanssa vetoa, että pystyt lopettamaan ja jos häviät niin seuraukset ovat kauheat.
Ton otan maanantaina käyttöön. Mä oon aina uskonut itsensä huijaamisen voimaan ja toi kuulostaa sellaiselta joka voi toimia. :thumbs:enceli sanoi:Yksi hyvä on myös, että laita kuminauha ranteen ympärille ja joka kerta kun tekee mieli tupakkaa niin nykäise siitä, aivot kuulemma alkaa jossain vaiheessa yhdistää tupakan ja kivun, eikä tee enää mieli, jollain toimii hienosti, itse en kokeillut.
ToughGrip sanoi:Ei siihen lopettamiseen mitään lääkkeitä tarvitte, kunhan keksii sen verran itselleen tekemistä, ettei tarvitse asiaa ajatella koko ajan.
Samaa ja eri mieltä. 50% ja 50% vai miten se meniringside sanoi:Sitä lopettaa jos haluaa lopettaa. Kaikki korvikehoidot on ihan puhdasta plaseboa.
Originally Posted by ToughGrip
Ei siihen lopettamiseen mitään lääkkeitä tarvitte, kunhan keksii sen verran itselleen tekemistä, ettei tarvitse asiaa ajatella koko ajan.
Juurikin näin :thumbs:Originally posted by Dogi
Eivät ne korviketuotteet kessuttelua puolestasi lopeta, mutta sikäli kun riippuvuus on tavan lisäksi myös fyysistä niin siihen niistä saattaa olla apua.