user...
Banned
http://players.fi/v2/content/view/104/17/ se kakkonen taitaa olla playersin Heidi(kö)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä niin joo ei ollut tarkoitus aiheuttaa aggressioita
Mun silmääni ei ole tarpeeksi kuivassa kunnossa (fitnessmalliksi). Tuollaisilla kropilla ei olisi asiaa esim. kansainvälisiin kauneuskilpailuihin tai edes alusvaatemalliksi katalogiin.
Ja niin, mä olen kyllä pysynyt terveenä, ei se määrä vaan laatu.
Anteeksi että sanon, mutta vittu miten tyhmiä ihmisiä välillä tulee vastaan :curs:
Ei ole tarkoitus aiheuttaa aggressiota..
Ja niin, mä olen kyllä pysynyt terveenä, ei se määrä vaan laatu.
Kröhöm, aiheutat kuitenkin :D ...en kyllä mäkään tajuu, miks tarvii tulla kyseleen ohjeita jos ei kiinnosta noudattaa niitä :wtf:
Olin minäkin teininä terve ja hoikka vaikka söin pelkästään sämpylän ja join muutaman kahvikupin päivässä (joskus heittäydyin hurjaksi ja vetäsin kokonaisen megasipsipussin). Oisin varmaan nytkin, vaikka tuota olisin jatkanut, mutta 5 vuoden päästä varmaan alkas jo vaikuttaa ja näkyä.
Mutta hei, onnea valitsemallesi tielle. Sä et tosin täältä edelleenkään tule saamaan kannatusta käsityksillesi joten miksi vaivautua tuohon kitinään? Muita neuvojakaan ei palstalla valitettavasti ole tarjota, pitäskö sun kokeilla vaikka jotain proanaa kenties?
Huonosti ilmaistu. Kyselin vinkkejä ja sain niitä kyllä kiitos, mutta niitä vinkkejä olen JO kokeillut ja huomannut ettei se sovi minulle, haluan saada muita vinkkejä miten pitäisi toimia. Käsittämätöntä miksi ihmiset vastaavat täällä siten kuin olisin sanonut jotain henkilökohtaisesti loukkaavaa.
Liikun viikossa noin 12h + hyötyliikunnat päälle. Ja musta on aika turhaa fitnessforumilla alkaa jeesustelemaan jos joku haluaa saavuttaa 10% rasvat koska aika moni kilpailijakin täällä tavoittelee omaa ulkonäköihannettaan ja se ei välttämättä ole fysiikalle terveellistä.
Ja put it simple, jokainen voi itse tehdä sen valinnan kumman tien ottaa, jättääkö pari leipää syömättä, jos niiden kuluttamiseen vaadittaisiin puolen tunnin juoksulenkki.