Vinkkejä kiitos :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja capello
  • Aloitettu Aloitettu
Taskuamatsoni: Kiitos tsempistä!

Niinpä niin joo:rolleyes: ei ollut tarkoitus aiheuttaa aggressioita

Mulla ainakin vähän heräsi aggressiot, anteeksi vain. :curs: Jos tuo ihannetyttösi syö alle 1000 kcal päivässä, tuskin se tuolla jaksaa edes kilpailla. Veikkaanpa, ettei millään saa ravintoaineita pitkällä tähtäimellä katsottuna kasaan, joten eipä kauneuskaan pysy kondiksessa näin maalaisjärjellä ajateltuna. Kyllä ihmisessä on pahasti vikaa fyysisessä kunnossa, jos pitää elää 1000 kalorilla. Enemmän taitaisin epäillä psyykkistä puolta, ei millään pahalla.

Muut tytöt lihavia? :anssi:

Mun silmääni ei ole tarpeeksi kuivassa kunnossa (fitnessmalliksi). Tuollaisilla kropilla ei olisi asiaa esim. kansainvälisiin kauneuskilpailuihin tai edes alusvaatemalliksi katalogiin.:rolleyes:

Ja niin, mä olen kyllä pysynyt terveenä, ei se määrä vaan laatu.

Mun silmääni ei ole tarpeeksi kuivassa kunnossa (fitnessmalliksi). Tuollaisilla kropilla ei olisi asiaa esim. kansainvälisiin kauneuskilpailuihin tai edes alusvaatemalliksi katalogiin.:rolleyes:

kyllä sitä jonkun aikaa jaksaa pienellä energialla (ja vähillä ravinteilla) mutta pidemmän päälle et kyllä jaksa. oikeasti. sun täytyy liikkua todella vähän jos kerta yli 1500 syönnillä lihot. kroppa on säästöliekillä ja todennäköisesti syöt liian vähän rasvoja. painon saa putoamaan isollakin energiamäärällä jos sen syö tasaisesti ja hyvistä ruoista. alle 1000kcal ei elä kukaan pitkään. anteeksi jos sanon, mutta jos tavoittelet 10rasva% oman terveytesi kustannuksella niin kauneusihanteissa olis kyllä muutettavaa aika paljon..

Anteeksi että sanon, mutta vittu miten tyhmiä ihmisiä välillä tulee vastaan :curs:

Ei ole tarkoitus aiheuttaa aggressiota..

Anteeksi että sanon, mutta vittu miten tyhmiä ihmisiä välillä tulee vastaan :curs:

Ei ole tarkoitus aiheuttaa aggressiota..

Kröhöm, aiheutat kuitenkin :D ...en kyllä mäkään tajuu, miks tarvii tulla kyseleen ohjeita jos ei kiinnosta noudattaa niitä :wtf:

Olin minäkin teininä terve ja hoikka vaikka söin pelkästään sämpylän ja join muutaman kahvikupin päivässä (joskus heittäydyin hurjaksi ja vetäsin kokonaisen megasipsipussin). Oisin varmaan nytkin, vaikka tuota olisin jatkanut, mutta 5 vuoden päästä varmaan alkas jo vaikuttaa ja näkyä.

Mutta hei, onnea valitsemallesi tielle. Sä et tosin täältä edelleenkään tule saamaan kannatusta käsityksillesi joten miksi vaivautua tuohon kitinään? Muita neuvojakaan ei palstalla valitettavasti ole tarjota, pitäskö sun kokeilla vaikka jotain proanaa kenties?

Kröhöm, aiheutat kuitenkin :D ...en kyllä mäkään tajuu, miks tarvii tulla kyseleen ohjeita jos ei kiinnosta noudattaa niitä :wtf:

Huonosti ilmaistu. Kyselin vinkkejä ja sain niitä kyllä kiitos, mutta niitä vinkkejä olen JO kokeillut ja huomannut ettei se sovi minulle, haluan saada muita vinkkejä miten pitäisi toimia. Käsittämätöntä miksi ihmiset vastaavat täällä siten kuin olisin sanonut jotain henkilökohtaisesti loukkaavaa.
Liikun viikossa noin 12h + hyötyliikunnat päälle. Ja musta on aika turhaa fitnessforumilla alkaa jeesustelemaan jos joku haluaa saavuttaa 10% rasvat koska aika moni kilpailijakin täällä tavoittelee omaa ulkonäköihannettaan ja se ei välttämättä ole fysiikalle terveellistä.

Joo mutta kisaajat on siinä olomuodossa kerran tai kaksi vuodessa, ei kukaan pysyvästi 10 rasvoissa elä. Paitsi anorektikot ja ehkä jotkut ruikkugeeniset.

Mutta mitä jos minäkin olen hakeutumassa kilpailuun jossa tarvitaan 10rasvat? En vain ole vielä koskaan saavuttanut sitä.

Kisaajilla on usein pt:t tekemässä ruokavaliota jne auttamassa dietillä. Palkkaa sellainen ja varmasti saat apua.

No sitten joko noudatat meidän neuvoja sen saavuttaaksesi tai sitten menet hakemaan neuvosi jostain muualta. Jos oot 167 cm ja 49 kg, niin ei sulla kovin korkee rasvaprosentti voi olla jos sulla edes jonkin verran jotain muuta ku nahkaa ja läskiä luittesi ympärillä. 10 % rasvat lihaksettoman päällä on muuten tosi :urjo:

Olin minäkin teininä terve ja hoikka vaikka söin pelkästään sämpylän ja join muutaman kahvikupin päivässä (joskus heittäydyin hurjaksi ja vetäsin kokonaisen megasipsipussin). Oisin varmaan nytkin, vaikka tuota olisin jatkanut, mutta 5 vuoden päästä varmaan alkas jo vaikuttaa ja näkyä.

Mutta hei, onnea valitsemallesi tielle. Sä et tosin täältä edelleenkään tule saamaan kannatusta käsityksillesi joten miksi vaivautua tuohon kitinään? Muita neuvojakaan ei palstalla valitettavasti ole tarjota, pitäskö sun kokeilla vaikka jotain proanaa kenties?

Sämpylät ja sipsit eivät ole terveellistä bodyruokaa. Miksi bodyruokaa ei voi vetää kohtuudella vaan pitää mättää niillä itsensä ähkyyn? Onko esim. Heidi Mäkinen sinusta anorektikon näköinen?

Ei. Mutta en usko että Heidi jaksaa tuota elämäntapaa syömällä jotain kämäset 1000 kaloria. 1000 kalorin syöminen ei ole kohtuudella syömistä, se on kohtuuttoman vähän syömistä.

chimney, veikkaan, ettet täältä tule saamaan neuvoja kuinka näyttää anorektikolta tai kävelevältä luurangolta. Veikkaan myös, ettei kukaan anna sinulle esimerkkejä "hyvästä" ruokavaliosta, joka sisältää alle 1000 kaloria.. Ne ohjeet löytyy ihan jostain muusta foorumista.

Ja jos ne kuvan muut tytöt vaikutti läskeiltä susta, niin kyllä mä kovasti ihmettelen..

No, en ole mikään asiantuntija tms. Mutta kerron hiukan omasta kokemuksestani.

Olen siis 161cm pitkä ja ylävartalossa ei tosiaankaan ole mitään muuta kuin luuta ja nahkaa. Kaikki rasva kertyy tuonne takapuoleen ja reisiin ja päätin sitten tuossa keväällä alkaa 'laihduttamaan'. Pidin silloin viikon verran ruokapäiväkirjaa ja todellakin tuli syötyä vain ~1000kcal päivässä. Harkitsin kovasti vielä siitä vähentämistä mutta totesin sen olevan mahdottomuus. Verenpaineet oli erinomaiset, mutta hemoglobiini oli siinä 100 pinnassa.
Surffailin sitten internetistä vähän vinkkejä (ja mm. täältä) ja tein suunnitelman syödä n. 1700kcal. Ajatus vain tuntui mahdottomalta mutta kappas vain, paino alkoi pudota ja läski lähteä.

Nyt sitten kalorimäärää lisätty (ja liikuntaa), jotta tulisi ylävartaloonkin lihaksia.

Huonosti ilmaistu. Kyselin vinkkejä ja sain niitä kyllä kiitos, mutta niitä vinkkejä olen JO kokeillut ja huomannut ettei se sovi minulle, haluan saada muita vinkkejä miten pitäisi toimia. Käsittämätöntä miksi ihmiset vastaavat täällä siten kuin olisin sanonut jotain henkilökohtaisesti loukkaavaa.
Liikun viikossa noin 12h + hyötyliikunnat päälle. Ja musta on aika turhaa fitnessforumilla alkaa jeesustelemaan jos joku haluaa saavuttaa 10% rasvat koska aika moni kilpailijakin täällä tavoittelee omaa ulkonäköihannettaan ja se ei välttämättä ole fysiikalle terveellistä.

mitä muita vinkkejä sä haluut? ai että "syö vaan vielä vähemmän kuin 1000kcal päivässä, kun et sä muuten laihdu". tuskinpa kukaan on kritisoinut sua, ettet saisi pudottaa rasvoja alle 10% vaan sitä, että ei ole tarkoitus näännyttää itseään. + jos liikut ton verran, niin kyllä normaalisti myös kulutus kasvaa.

ja itsehän en mikään asiantuntija ole, mutta näitä asioita olen saanut oppia kantapään kautta.

Tää keskusteluhan on ottanu tulta alleen.
Mä käyn täällä palstalla lähinnä ottamassa ohjeita siitä, mitä tulisi syödä,en niinkään kuinka paljon.
En ole kenenkään puolella, mut mun on kyllä myönnettävä, että vaikka harrastan liikuntaa joka päivä ja olen mielestäni fyysisesti melko hyvässä kunnossa (en tietysti mikään bodari) , niin pitääkseni nykyisen painoni, ja eritoten kiristellessä, en voisi kuvitellakaan syöväni niitä määriä mitä monet muut syövät. En koe että menetän mitään, olen vain omaksunut tietynlaiset elämäntavat, ja olen niihin kaikinpuolin tyytyväinen. ;)

Tarkoitukseni ei ole suositella elämäntapojani, koska niillä ei saavuteta bodarikroppaa, mutta kun tuntuu että useilla "normi"salikävijöilläkin on tavoitteena perushoikka ja kiinteä (inhoon tota sanaa) kroppa, niin sitä en usko saavutettavan hurjan korkeilla kaloreilla. Ellei sitten se treenikin ole todella, todella kovaa ja optimaalista, mikä taas monelta jää puheen tasolle.... siis puhun nyt tosiaan perusharrastajasta jolla on pitkäaikaisia "ongelmia" painonpudotuksen tai tavoitteiden saavuttamisen kanssa.
Ruuan määrä suhteessa haluttuun ulkomuotoon tulee myös esille jos ajatellaan jonkun lajin harrastajaa, jossa ollaan usein kuivassa ja hoikassa kunnossa, niin siellä kyllä on aika kovat ruokarajotukset + liikunta.
Joskus on vain lähinnä käynyt harmittanut niiden puolesta, jotka rehkivät aivan hulluna liikunnallisesti, mutta sitten heittävät _tavoittelemansa_ tulokset romukoppaan (eivät ole tyytyväisiä tuloksiin/itseensä) liiallisella syömisellä, se on niin huomaamattoman helppoa, puhun kokemuksesta:whip:.

Ja put it simple, jokainen voi itse tehdä sen valinnan kumman tien ottaa, jättääkö pari leipää syömättä, jos niiden kuluttamiseen vaadittaisiin puolen tunnin juoksulenkki.

Itse koen helpoimmaksi syödä monipuolisesti, terveellisesti, mutta säännöstellysti, sekä harrastaa liikuntaa sen verran että mielenkiinto ja into säilyy. Molempia siis sopivassa mittasuhteessa. Ja eiköhän nää ulkonäköasiat tosiaan oo makuasioita. Minä henkilökohtaisesti pidän kim strother tyylisestä ulkonäöstä, jota ei tietenkään saavuteta samoilla ohjeilla kuin esim samanpituiseksi +10kg bodarimimmiksi hamutessa.

Se tietty että tulee tällaiselle palstalle avautumaan siitä, ettei halua näyttää punttimimmiltä, on melko turhaa. Täältä saa mielettömästi hyviä ohjeita niin treeniin kuin ruokavalioonkin, vaikka omana tavoitteena ei olisikaan fitness-lavat, pitää vain osata soveltaa omiin käyttötarkoituksiin :worship:

Ja put it simple, jokainen voi itse tehdä sen valinnan kumman tien ottaa, jättääkö pari leipää syömättä, jos niiden kuluttamiseen vaadittaisiin puolen tunnin juoksulenkki.

Hyviä näkökulmia myös neelahilta, mutta tässä taisi (?) kuitenkin olla kysymys alle 1000kcal:n ruokavaliosta, joka ei ole kenellekkään terveellinen tai suositeltava ruokavalio - edes dieetillä. Mun mielestä tässä ketjussa taistelee nyt kahden eri kannan puolustajaa - toiset koittaa puhua solakkuuden tavoittelusta terveellisiä elämäntapoja (nämä eivät tarkoita pelkästään terveellisiä ruoka-aineita, vaan myös riittäviä kaloreita elintoimintoihin ja kulutukseen) noudattaen, kun taas toinen ääripää ei pysty uskomaan sitä, että solakkuutta ei voi saavuttaa muuten kuin anorektisen köyhällä ruokavaliolla kituuttaen. Voisiko tämän jälkimmäisen kannan puolustaja kertoa, minkälainen olo tuollaisilla syömisillä on ja kuinka niillä jaksaa treenata? Vai onko olotila ja jaksaminen ihan toisarvoinen asia, kunhan kroppa näyttää kuivalta?!?

Chimney, sanoit että haluat vähän myös lihaserottuvuutta. Voin kertoa, että sitä et tule saavuttamaan alle 1000kcal:n syömisillä... luulis että sen järkikin sanoo.

Suositut

Back
Ylös Bottom