Jees..
Tässä sitä nyt ollaan. 12,5 viikkoa ketoa takana.. Tänään tarkoitus vetää viimeiset ketosafkat ja palailla pikkuhiljaa normaaliin, eli ottaa hiiltä takas ruokavalioon.
25kg Sika & nauta -jauhelihaa, 50 munakasta (eli yhteensä 150 kanista), 11,5kg pähkinöitä ja 6,8kg juustoa.. About 100 tuntii kävelyä, salitreenejä ja jotain kovemman sykkeen pyrähdyksiä.. Lopputuloksena tänään 106kg. Lähtöpainosta tultiin alas 19kg. Itse mitattuna rasvat putos 17 % tietämiltä tän hetkiseen n. 11 % (mittaajan osaamattomuus otettava huomioon). :D
Ihan jees olo. Hyviä safkoja tuli vedettyä.
Muut vaikutukset kehossa.. Viime kesänä mitatut kolesteroliarvot (dieetillä 30hh/45P/25R) ja tällä viikolla otetut vastaavat (12vko 5/30/65):
12.7.2006
fS-Kol 2,9 (viitearvo <5)
fS-kol-HDL 0,88 (viitearvo >1)
fS-Kol-LDL 1,7 (viitearvo <3)
27.3.2007
fS-Kol 5,1
fS-Kol-HDL 1,24
fS-Kol-LDL 3,6
Kolesterolit paukahti yli viitearvoista niin että humahti. Ainoo positiivinen asia mitä kolesterolissa tapahtui oli toi HDL:n, eli ns. hyvän kolesterolin nouseminen tonne viitearvon yläpuolelle. Usein ylipainoisilla toi HDL on viitearvon alapuolella. Tästä maallikon tulkinta on, että mä en oo enää ihan vastaavanlainen hylje mitä mä olin viime kesänä.
Ei mua noi kolesteroliarvot kauheesti jännitä, koska tästä on nyt tarkoitus jatkaa ns. dieettiä, eli tarkkailla mitä tulee syötyä. Kovia eläinrasvoja vähennetään ja pyritään vetää rasvat "hyvistä" lähteistä.. Sika&Naudan kulutus tulee putoomaan radikaalisti
. Runsaalla vihreellä, kanalla & puurolla noi kolesteroliarvot on kesällä taas viitearvoissa.
Hyvä kokemus tää oli! Dietaaminen oli helppoa. Koskaan ei oikeestaan ollu nälkä.
Harmillista oli, että ihan täysillä ei päässy tätä dieettiä puskee läpi. Välilevytyrä on vaivannu puolet dieetistä ja ns. kova liikunta ja treeni jäi siksi pahasti roikkumaan..
Mitäköhän muuta.. Esittäkää kyssäreitä jos tulee jtn. mieleen.
:haart: Cipe