Vinkkejä kaivataan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Olen nyt treenannut säännöllisesti/epäsäännöllisesti 1.vuoden ja kehitystä
on tullut kohtalaisesti.Kuitenkin näissä raskaissa perusliikkeissä( penkki,kyykky,mave)
kehitys on ollut huonoa.

Kesällä minulla on mahdollisuus treenata 3 krt/vko salilla.Minkälainen ohjelma sopisi
kun tavoitteina on voimanlisäys perusliikkeissä ja massankasvattaminen?
Tekisinkö esim . maanantaina penkki' , keskiviikkona ,mavea ja perjantaisin kyykkyä?
Sekä siihen päälle apuliikkeitä?

Asiallisia vastauksia kaivataan. :)

Jos treenipäivät on MA, KE ja PE niin teet rohkeesti joka kerta noi kolme liikettä. Toisto/sarjamäärä voisi olla vaikka 5x5. Et vedä ihan failureen ja pidät tekniikan todella puhtaana. Tekniikka on varsinkin penkissä todella olennainen isompia painoja nostaessa. Noiden kolmen liikkeen päätteeksi voit tehdä sitten hillitysti jotain nytkytystä kuten leukoja, vatsoja, hauiskääntöä jne.

kyyky, mave, penkki, leuat/kulmasoutu ja pari apuliikettä päälle nämä ma,ke ja pe. Muista syödä kunnolla ja nukkua tarpeeksi.

Onko muut täällä samaa mieltä ,että kannattaa joka treenissä tehdä nuita kolmea liikettä.?
Voi olla aika raskasta vääntää 5x5 penkkiä,mavea ja kyykkyä joka treenis.

Onko muut täällä samaa mieltä ,että kannattaa joka treenissä tehdä nuita kolmea liikettä.?
Voi olla aika raskasta vääntää 5x5 penkkiä,mavea ja kyykkyä joka treenis.
Kyllä siihen tottuu. Ja kunhan osaa jättää toiston tai pari varastoon niin mitään ongelmaa ei ole.

ota nyt ainakin se kulmasoutu tai leuat mukaan ja 3-4 sarjaa riittää ja toistotja 5-6. Pitäs jaksaa tehdä huonollakkain kunnolla ja palautumaankin kerkee kunhan syöt hyvin.

No onhan tuo nyt s*tanan tylsääkin tehdä 3 krt viikkoon sama treeni. Mä kyllä varioisin vähän, vaikka oliskin 1-jakonen.

No onhan tuo nyt s*tanan tylsääkin tehdä 3 krt viikkoon sama treeni. Mä kyllä varioisin vähän, vaikka oliskin 1-jakonen.

Jos se pariks kuukaudeks tulee niin aika turhaa IMO. Eikä noiden tilalle nyt yhtä hyviä liikkeitä oikein löydy, riippuu vähän salista tietenkin.

Jos tekisin 4x6 nuo liikkeet ja apuliikkeet olisi sitten 10 toiston .
Unohdin mainita mutta pelaan myös futista 4 krt/viikkoon. Voi häiritä hiukan treenejä.

ma:Penkki 4x6,Kyykky 4x6,mave 4x6
hauis tanko 3x7,hammer 3x10
kulmasoutu 3x7,ylätalja 3x10

ke:Penkki 4x6,Kyykky 4x6,mave 4x6
dippi 3x8, ojentajat taljassa 3 x 10
ristitalja 3x12,vatsat koneessa 3x12
vatsat pennki 2x20

pe:Penkki 4x6,Kyykky 4x6,mave 4x6
pystypunnerrus 3x7, viparit sivulle 3 x 12
pohkeet 3x12

Onko liian raskas?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
selälle tulee mun mielestä liian vähän. ojentajat taljassa ja ristitalja on aika turhia.

4 futista ja 3 punttia voi olla aika rankkaa, jos on nii käy vaan 2 kertaa punttilla.4 krt viikkoon futista haittaa jo lihas kasvua. Jos haluat kunnolla kasvaa, niin sano valmentajalle, että käyt 3 kertaa viikkoon puntilla ja otat vähän kevyemmin treeneissä mielummin vähän harvemminkin.

en tiedä mitä muut on mieltä, mutta itse olen saanut sellaisen käsityksen että maastaveto ei kuulu niihin liikkeisiin joita kannattaa vetää enempää kuin kerran viikkoon. se pistää kyllä alaselän aika nopeesti lukkoon eikä oo kovin fiksua. mave max. 2x viikossa ja muita sitten joka kerta. ota Ossi- vaikka tosta päällimmäisestä tredistä 5x5 single factor niin tulee takuulla tuloksia paremmin kuin millään ohjelmalla jonka itse värkkäät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom