vikat kilot pois!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

crack

Banned
Millä otte saaneet vikat tiukassa olevat rasvat pois?
tuntuu ettei mikään riitä.

treenejä tulee otettua 8/vko(4salia aerobisilla ja 4 aamu-aerobista erikseen), ja kalorit 2000:n pintaan. Painoa 95kg pituutta 187cm. samassa vaan uskollisesti pysyy. Kuinka alas ne kalorit noilla treenimäärillä voi enää vetää?
Välillä sumenee näkökenttä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rinjet sanoi:
Millä otte saaneet vikat tiukassa olevat rasvat pois?
tuntuu ettei mikään riitä.

treenejä tulee otettua 8/vko(4salia aerobisilla ja 4 aamu-aerobista erikseen), ja kalorit 2000:n pintaan. Painoa 95kg pituutta 187cm. samassa vaan uskollisesti pysyy. Kuinka alas ne kalorit noilla treenimäärillä voi enää vetää?
Välillä sumenee näkökenttä.

Syö 3-4 päivää normaalisti. Usko pois, toimii ;) Sitten taas miinuksille.

tankkauspäivät vois auttaa, ja kokeile piruuttain vaihdella kalorimääriä, mutta viikon keskiarvoksi sama kuin 2000, tai minkä nyt haluat ( esim. ma, ti, 1800, ke,to,2200 pe mässy la, su 2000 ) tai jotenkin muuten. myös rasvanpolttajat vois auttaa tässä vaiheessa

Joo kyl kannattaa vähän kokeilla eri juttuja, kuten kalorivaihteluja, vaikkapa 300kcal vaihtelu päivissä. Tällöin sun aineenvaihdunta ei pääse tottumaan tiettyihin kalorimääriin, sillä muuten se voi alkaa pitää kynsin hampain kiinni sun lopusta läskistä.

Yksi vaihtoehto on myös, että nostat kalorit muutamaa sataa ylemmäksi ja pidät niitä samana pari viikkoa. Tällöin painoa voi tulla kilo pari lisää, mikä kuitenkin vain oikeastaan nesteitä. Tämän jälkeen aloitat taas pudottaa kaloreita pikkuhiljaa, jolloin painokin jatkaa putoamista.

Joten suosittelen kaikenlaisia sysäyksiä, jotta aineenvaihdunta pysyy kokoajan hereillä ja varpasillaan, ja näin saat parhaan hyödyn tekemisestäsi.:)

Mulla vähän sama juttu, viimiset rasvat on ollut todella tiukassa vaikka runsaalla miinuksella pyöritään.

Pitäisi varmaan koittaa ottaa muutama päivä kunnon hiilarisafkoilla.

Noniin varmaan juuri tan vaihtelemisen takia toiminu taa mun 5 paivaa (ma-pe) miinuksilla ja sit on aina la-su tullu jotain juhlaa tai muuta randomtapahtumaa jonka johdosta menty safkaamaan johonki ja menty plussilla. Mites toimaako toi paivittain vaihtelu hyvinki? Kelasin et vois alkaa vetaa ma, ke ja pe samoil kaloreil ku ti ja to mut ti ja to vahemmil liikunnoil et tulis se vaihtelu kulutuksen puolesta.

kyllä sen vaihtelun pitäis toimia, näin lopussa. kun keho alkaa tottuu vaikka mihin. aluks se tekee kaiken normaalisti, lopussa se tottuu helposti, niin pitää vaihdella useemmin

Hmm eli siis jopa tammonen vois toimia, etta mentas ihan lotolla noitten kalorien kanssa kuhan viikon keskiarvo jaa miinukselle? Eli tassa nyt ERITTAIN karjistetty esimerikki:
Kulutus joka paiva 2500kcal
Maanantaina syodaan 1500kcal
Tiistaina syodaan 3000kcal
Keskiviikkona syodaan 2300kcal
Torstaina syodaan 1200kcal
Perjantaina syodaan 2000kcal
Lauantaina syodaan 4000kcal
Sunnuntaina syodaan 1300kcal
Eli olisko tommosella mitaan mahdollisuutta toimia? Ei silla etta kukaan tommosia vetelis mutta eipahan ainakaan keho tottuis mihinkaan?

Fergus, olen koittanut useasti & onnistuneesti tuotakin, mutta en TODELLA tiukkaan tilaan asti.

Tällä hetkellä ollaan aika vähissä rasvoissa systeemillä, jossa joka päivä tulee aika lailla samat kalorit (muutamia satoja korkeintaan heittoa), mutta liikunnan määrä vaihtelee aika rajusti.

Jatketaan tätä kun ei kehtaa uutta threadia aloittaa..

Pieni kisa menossa, tavoite tiputtaa painoa mahdollisimman paljon 8viikossa. Nyt on kulunut 6vk ja painoa on tippunut 104-94. Lähtö rasvat melkein 30% :eek: nyt 22% :itku: Eli missään "kunnossa" tässä ei olla.

Treeniä on joka toinen päivä. Lähinnä 1-1.5 tuntia aerobista eri laitteilla.

Energiaa tulee nautittua noin 1500kcal/päivä.

Tavoita on päästä alle 9kympin KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ!! ( Ok , otetaan takaisin, raajoja en amputoi tai käy rasvaimussa :) ) .

Kuinka paljon nesteenpoisto lääkkeet voisi auttaa viimeisinä päivinä esim furesis? Tai sitten ihan Nestemin tai vastaava. Entä muut lisäravinteet kuten aineenvaihduntaa kiihdyttävät tai vastaavat.

Eli summa summarum. 2vk päästä vaa'alla pitää paino olla minimissään!

Auttakaa miestä mäessä :)

Paljon urheilijat tiputtavat viimeisinä hetkinä ennen punnitusta esim painijat,nyrkkeilijät ja muut painoluokissa kisaavat kaverit ja miten?

itekin voisin pistää, eli otin tässä dietissä ison vajeen, niin miten sen painon pitäis laskea? mulla lähti yhtenä päivänä 0,9 kg ja sitten taas seuraava päivä pysy samana, eli laskeeko isolla vajeella alussa sykleittäin vai onko joku vialla? aikasemmissa dieteissä paino laskenu ekan viikon aikana 1-2 kg tasasta tahtia

KSENA sanoi:
itekin voisin pistää, eli otin tässä dietissä ison vajeen, niin miten sen painon pitäis laskea? mulla lähti yhtenä päivänä 0,9 kg ja sitten taas seuraava päivä pysy samana, eli laskeeko isolla vajeella alussa sykleittäin vai onko joku vialla? aikasemmissa dieteissä paino laskenu ekan viikon aikana 1-2 kg tasasta tahtia
Se nyt vähän heittelee, suosittelen, että mittautat painon vaikka kerran tai kaksi viikossa, jolloin välttyy jatkuvalta painon heitolta, mikä voi vähän hämmästyttää... Mun paino kerran nousi suihkun aikana 1kg. Ja kyl se siitä, eka päivä muutoksen jälkeen voi näyttää kilon sinne tai tänne... kärsivällisyyttä, ei sen pitäis siitä ainakaan lähteä nousemaan, venaa aina uuden sysäyksen jälkeen viikko, että paino ehtii mennä uudelle tasolle omalla tavallaa. Mä otan painon aina lauantai aamuna. Vaikka viikolla paino näytäisikin jotain aivan järkyttävää, niin kyllä se jollain ilveellä vääntäytyy lauantaiksi mennessä suunnilleen haluamalleen tasolle. Mä oon oivaltanut, että paino ei käyttäydy kovin normaalisti ja voi näin heitellä päivittäin kiloittain, vaikka ruuan ja liikunnan määrä on sama... Anna ittelles aikaa ja ole kärsivällinen, älä välitä kehosi toiminnasta vaan venaa viikko, niin puntari palkitsee sen ihanilla luvuilla:)

Punnitse joka aamu.

Punnitse aina samassa vaiheessa aamutoimia (ennen vessaa tai...). Jos aamulla on helvetinmoinen jano ja juot litran vettä ja menet sitten vaa'alle niin ei pitäisi olla ihme, jos tuo litran juominen näkyy tuloksessa.

Tällä tavoin saat selvän suunnan painon kehittymiselle. Vaikka paino voi nousta dieettipäivän päätteeksi seuraavana aamuna 1kg, ei se läskiä ole. Pianhan sitä oppii laskemaan vaikka viikon 7 aamun keskiarvon ja vertaamaan sitä seuraavan viikon vastaavaan.

Jos tuo paino stressaa niin virhe on nimenomaan ottaa punnitus vaikka kerta/viikko. Silloinhan kovankin dieettiviikon päätteeksi voi juuri punnitusaamuksi sattua hetki, jolloin paino on korkealla. Seurauksena voi olla motivaation katoaminen jos pinna kerran on painon kanssa kireällä.

On aika monta konstia ja eri jutut toimii eri ihmisillä. Yks hyvä kikka on vetää hiilarit tosi alas. Sitten muutaman päivän välein tankkailla hieman enemmän, mutta tutuilla safkoilla eikä kuitenkaan mitään sikailuja. Sitten taas oikein matalilla jne.

Mulla kävi dietin lopussa erikoisesti, viimesillä viikoilla alko tippua viimeset ihrat kun pidin kaloreita neljä-viisi päivää ~1400 kieppeillä ja yks päivä 2000-2500 fiiliksen mukaan. Sitten lopussa oli se tyhjennys, hiilarit 40-30g ja tankkaus jolloin useita satoja grammoja. Tämä oli siis kisadieetin lopusta. Mutta kroppa oli tosi hitailla kierroksilla kun kituutin aika kauan 1400 kalorilla joka on mulle suursyömärille kun itikanp**ka itämeressä. Se tyhjennys-tankkaus oli tavallaan sellanen "laukaisu" jonka aikana putosi vielä reilu kilo, mitä lie sitten olikin. No kisojen jälkeen oli sitten yli viikko täysin estotonta sikailua (päivittäiset kalorit arviolta 10 000:D) joka kasasi nesteitä ja pöhötti niin että oli vaikea kävelläkään, mutta nyt kun on palattu normaaliin elämään niin kas kummaa, paino on edelleen lähes sama kuin dieetin lopussa. Kroppa meni aika sekasin siitä sikailusta ja vissiin kaikki tuli läpi, mutta ainakin mun aineenvaihdunta on jälleen kunnossa:) Tästä jos nyt alkais dieetille niin ois varmaan helppo saada paino putoamaan, mutta nyt en todellakaan ala koska ei oo tarvetta. Eli pitkän tekstini pointti oli se, että kroppaa ei voi pakottaa pudottamaan painoa, se pitää huijata siihen:)

Itse punnitsen aina PASKAA ja KUSTA ennen ja jälkeen, näin nään, että paljon ne tiputti painoo ja paljon se nyt sitten oikeen on. mutta infoo, mulla on 4 päivän aikana paino pudonnu 0,9kg yhtenä päivänä, ja eilen tippu 0,4 kg. eli sahaamalla tippunu, ONKO TÄMÄ NORMAALIA SUURELLA VAJEELLA? aikasemmin vaje ollu noin 500 ja paino tippunu joku 0,2 kg päivässä ekan viikon ajan.

KSENA sanoi:
mutta infoo, mulla on 4 päivän aikana paino pudonnu 0,9kg yhtenä päivänä, ja eilen tippu 0,4 kg. eli sahaamalla tippunu, ONKO TÄMÄ NORMAALIA SUURELLA VAJEELLA? aikasemmin vaje ollu noin 500 ja paino tippunu joku 0,2 kg päivässä ekan viikon ajan.

Oli vaje suuri tai pieni, paino on minun dieeteille pudonnut epätasaisesti päivien välillä.

Katsoin pitkältä aikaväliltä, että vaikka olen syönyt joka päivä lähes saman kalorimäärän ja liikkunut lähes saman määrän, paino ei reagoi tasaisesti. Ei lähellekään. Se voi esim. nousta 1kg päivässä.

Eli ainakin minulla toimii juuri noin kuten sinulla.

Suositut

Back
Ylös Bottom