vikat kilot pois!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olen kylmästi päättänyt jättää vaa-an pois elämästäni dieetillä. Siitä ei ole muuta kuin harmia. Kun mihinkään kisaluokkaan tahi vastaavaan ei ole tavoitetta, niin se on peili ja minä dieetillä, jotka päättää mihin suuntaan aletaan vetää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa se paino aina ottaa samassa kohtaa paivaa niinku jo ehdotettiin. Mutta aamupainokin voi vaihella vaikka minka tekijoitten mukaan, joten jos teilla on aina samat safkat ja liikkumiset joka paiva aikaan x asti, niin mitatkaapa paino sillon. Ittella kaikilla vajeilla nahny painon tippumisen ku oon just tollon kattonu painon. Yleensa aina ollu pikkusen vahemman ellei mitaa isompia oo tapahtunu. Mitas tassa ny tuli reilu 6kiloo viime keskiviikon ja maanantain valissa. Vahan pisti ihmetyttamaan vaikkakin kylla vaha huonommi tuli syotya, varmaa nesteita suurin osa. Pitaa kattoo perjantaina missa mennaa...

joo, no nyt sitten tein tämmösen:

viikon dokasin putkeen ja söin paskaa
ja nyt kolmatta päivää taas vanha dietti käynnissä, ens viikon perjantaina uskaltaa ehkä vaa-alle.

Mulla ei toimi tuo peiliin katsominen, kun vuorokauden ajasta riippuen sieltä tuijottaa takaisin aina ihan erilainen mies...
Vaakaan siis on luottaminen, aamuisin, vesilasillisen ja vessakäynnin jälkeen.

olise hirveetä palata laivan seisovien pöytien ja nakkien ja perunasalaattien ääreltä, ruispasta jauheliha linjalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rinjet sanoi:
olise hirveetä palata laivan seisovien pöytien ja nakkien ja perunasalaattien ääreltä, ruispasta jauheliha linjalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eiks ole mahtavaa? Ja motivaatio kymppi, arvaan? Vapun jälkeen mulla sama, paitsi dokasin vaan 4 päivää, ja niistäkin vaan yhen kusethousukänniin asti.

Viinaa kun juo, dieetti pettää satavarmaan, ja krapulassa motivaatio on kulmikas nolla.

Vielä kun on noi hienot kelit. Terassikännit...:kuola:

no nyt täytyy kyllä myöntää että motivaatio on oikeesti täys kymppi, sen verran kuivaks ja rasvattomaks olin ennen tota settii vetäny, ettei ees pahemmin tulokset "tuhoutunu", nyt vaan pari viikkoo samaa settiä ni varmasti ollaan takas samoissa tuloksissa.

yllättävä veto, kun kävin aamu aerobisen jälkeen sittenkin vaa-alla, ja paino oli noussut vain 1,5kg (tosin nestettäkin tankattu ennen aerobista).

Yhtä#Hauista sanoi:
On aika monta konstia ja eri jutut toimii eri ihmisillä. Yks hyvä kikka on vetää hiilarit tosi alas. Sitten muutaman päivän välein tankkailla hieman enemmän, mutta tutuilla safkoilla eikä kuitenkaan mitään sikailuja. Sitten taas oikein matalilla jne.

Mulla kävi dietin lopussa erikoisesti, viimesillä viikoilla alko tippua viimeset ihrat kun pidin kaloreita neljä-viisi päivää ~1400 kieppeillä ja yks päivä 2000-2500 fiiliksen mukaan. Sitten lopussa oli se tyhjennys, hiilarit 40-30g ja tankkaus jolloin useita satoja grammoja. Tämä oli siis kisadieetin lopusta. Mutta kroppa oli tosi hitailla kierroksilla kun kituutin aika kauan 1400 kalorilla joka on mulle suursyömärille kun itikanp**ka itämeressä. Se tyhjennys-tankkaus oli tavallaan sellanen "laukaisu" jonka aikana putosi vielä reilu kilo, mitä lie sitten olikin. No kisojen jälkeen oli sitten yli viikko täysin estotonta sikailua (päivittäiset kalorit arviolta 10 000:D) joka kasasi nesteitä ja pöhötti niin että oli vaikea kävelläkään, mutta nyt kun on palattu normaaliin elämään niin kas kummaa, paino on edelleen lähes sama kuin dieetin lopussa. Kroppa meni aika sekasin siitä sikailusta ja vissiin kaikki tuli läpi, mutta ainakin mun aineenvaihdunta on jälleen kunnossa:) Tästä jos nyt alkais dieetille niin ois varmaan helppo saada paino putoamaan, mutta nyt en todellakaan ala koska ei oo tarvetta. Eli pitkän tekstini pointti oli se, että kroppaa ei voi pakottaa pudottamaan painoa, se pitää huijata siihen:)

Dieetin jälkeen kroppa on vastaanottavimmillaan ja on herkkä reagoimaan kaikkeen mitä suuhusi laitat. 2 viikkoa pystyy vetää paskaa, mutta sen jälkeen keho alkaa jo kerätä rasvaa ja vauhdilla! Kannattaa hyödyntää tuo mahtava kasvualusta jonka olet saanut dieetin aikana, nyt kantsii treenata kovaa ja syödä puhtaasti. Kehitys on valtava juuri nyt!:thumbs:

Mul on pituutta ja painoa (oli) melkee saman verran ku sulla... 185cm ja 94kg

Oli pari viikkoa Thaimaan lämmössä ja kilot tippu viidellä (5) :)
Nyt paino on pysyny (1-2 kk) 89-90 kilokrammaa...

Ei muuta ku lomalle siitä.... ;)

Itselläni on seuraavanlainen ongelma. Painoa on naurettavat 64 kiloa ja pituutta 175 cm, mutta siitä huolimatta alavatsan kohdalla on sellainen pieni löysä kumpu, jonka haluaisin pois. Olen halunnut jo pidemmän aikaa. Haluaisin siis lopuista rasvoista eroon, mutta kuitenkin samalla punttisalilla kasvattaa lihasmassaa. En oikein tiedä, että miten pitäisi syödä/treenata.

Pyrin käymään salilla 2-3 kertaa viikossa+1 kerta viikossa lenkillä ja siihen päälle jonkun verran salibandyä. Tätä olen tehnyt jo muutaman vuoden. Salitreenin otin yksipuolisen aerobisen lisäksi.

Kaloritarve kokoisellani kaverilla on noin 1900 ja treenipäivänä 2200-2350. Ensimmäisen kerran elämässäni olen alkanut käyttämään kalorilaskinta. Ihan vaan sen takia, että oppisin suurinpiirtein hahmottamaan, minkä verran pitää syödä, että se täyttyy. Minkälaisiin kalorimääriin pitäisi tähdätä, että rasva lähtisi, mutta lihas kasvaisi?

Ongelmia itseni kohdalla olen havainnut seuraavia:

1. Voi olla, että olen syönyt jo jonkin aikaa noin tuollaista 1700 kalorin päivätahtia, eli alle normaalitarpeen, jopa treenipäivinä. Selittäisikö se yksin sen, että viimeiset rasvat eivät ole lähteneet?

2. Minulla on paha tapa syödä isoja annoksia kerralla ja sitten olla tuntikaupalla syömättä, mutta tätä olen koittanut korjata ja syödä vähemmän, mutta usein.

3. Joskus tarttuu päälle sellainen olut/viina/rasvainen ruoka vaihe, joka kestää sen 1-2 päivää, mutta täytyyhän sitä elääkin. Sen aikaisia kalorikulutuksia en uskalla edes arvailla. Mutta tämä ei edes ole viikottaista.

Tämän päivän kaloritarpeekseni esim. laskin 2377 (puntti+rullaluistelu). Vähärasvaista ruokaa syömällä tuntuu, että pitää koko ajan olla syömässä, että saa tuon tarpeen täyteen, mutta siitä huolimatta nytkin vatsassa on sellainen pieni tunne, että voisi olla nälkä, vaikka vasta vedin 2 tuntia sitten 250 ml rahkaa ja anananspurkin. Kalolaskuri näyttää tälle päivälle reilu 2250.

Kaikesta palautteesta/neuvoista olisin kiitollinen.

Mulla toimii nää törkeen hyvin.

Mulla toiminu nyt kisoihin lähdettäessä 6xvko aamukävely 50 minsaa + Thermoshred + Advamine Z rasvanpolttajat.Vaihtelen kyseisiä tuotteita vuoroviikoin. En tiedä onko laillisii mut tilasin ruotsista. Toimii ihan törkeen hyvin ekaa kertaa kokeiltuna ja pakko sanoa että oon enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen.

Paljon urheilijat tiputtavat viimeisinä hetkinä ennen punnitusta esim painijat,nyrkkeilijät ja muut painoluokissa kisaavat kaverit ja miten?

Kyllähän ne nesteet lähtee kun teet aerobista vaikkapa kuumalla kuntosalilla muutama verkkarikerros päällä sopivan aikaa. Aikanaan käytettiin Jenkkilässä simmoista kumipukua, joka iskettiin sinne verkkareiden alle...

Noi onkin sitten ihan viime hetken hölmöilyjä. En kyllä terveytesi kannalta suosittele kumpaakaan.

Parin viikon aikaraameilla kokeilisin mielummin jotakin Velocity Diet/ PSMF -ratkaisua (searchilla löytyy)

Suositut

Back
Ylös Bottom