Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rinjet sanoi:olise hirveetä palata laivan seisovien pöytien ja nakkien ja perunasalaattien ääreltä, ruispasta jauheliha linjalle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yhtä#Hauista sanoi:On aika monta konstia ja eri jutut toimii eri ihmisillä. Yks hyvä kikka on vetää hiilarit tosi alas. Sitten muutaman päivän välein tankkailla hieman enemmän, mutta tutuilla safkoilla eikä kuitenkaan mitään sikailuja. Sitten taas oikein matalilla jne.
Mulla kävi dietin lopussa erikoisesti, viimesillä viikoilla alko tippua viimeset ihrat kun pidin kaloreita neljä-viisi päivää ~1400 kieppeillä ja yks päivä 2000-2500 fiiliksen mukaan. Sitten lopussa oli se tyhjennys, hiilarit 40-30g ja tankkaus jolloin useita satoja grammoja. Tämä oli siis kisadieetin lopusta. Mutta kroppa oli tosi hitailla kierroksilla kun kituutin aika kauan 1400 kalorilla joka on mulle suursyömärille kun itikanp**ka itämeressä. Se tyhjennys-tankkaus oli tavallaan sellanen "laukaisu" jonka aikana putosi vielä reilu kilo, mitä lie sitten olikin. No kisojen jälkeen oli sitten yli viikko täysin estotonta sikailua (päivittäiset kalorit arviolta 10 000:D) joka kasasi nesteitä ja pöhötti niin että oli vaikea kävelläkään, mutta nyt kun on palattu normaaliin elämään niin kas kummaa, paino on edelleen lähes sama kuin dieetin lopussa. Kroppa meni aika sekasin siitä sikailusta ja vissiin kaikki tuli läpi, mutta ainakin mun aineenvaihdunta on jälleen kunnossa Tästä jos nyt alkais dieetille niin ois varmaan helppo saada paino putoamaan, mutta nyt en todellakaan ala koska ei oo tarvetta. Eli pitkän tekstini pointti oli se, että kroppaa ei voi pakottaa pudottamaan painoa, se pitää huijata siihen
Paljon urheilijat tiputtavat viimeisinä hetkinä ennen punnitusta esim painijat,nyrkkeilijät ja muut painoluokissa kisaavat kaverit ja miten?