Viisikymppisen treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taulu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen parin vuoden kuluttua tasavuosia täyttävä salinkuluttaja. Viimeiset seitsemän kuukautta olen käynyt salilla 2-3 krt/viikko.

Ensimmäiset salisessioni aloitin vasta miehen iässä 38-vuotiaana. Välillä ollut taukoja ja sitten taas homma on jatkunut.

Nyt kyselisinkin vihjeitä kokoneilta. Mitä minun tulisi ottaa treeneissäni huomioon ikäni takia ? Palautuminen, ravinto, intensiivisyys, treenikerrat jne.

Yksilöllistähän tuo on (kai?) pitkälti. Seuraat normaaleja täällä hyviksi havaittuja menetelmiä ja kuuntelet mitä keho vastaa..?

Luulisin siis. Vielä ei noin monta vuotta ole mittarissa, mutta tuota logiikkaa olen tähän asti noudattanut.

Kannattaa tosiaan kuunnella kehoa. Eikä tehdä joidenkin suositusten mukaan jos oma keho sanoo vastaan.

Itse huomasin kun oli ehtinyt tulla univelkaa viikkojen ajalta (2-6 tuntia yössä)
, että alkoi sydämessä tuntumaan ja hengästyttämään todella pahasti. Eli vähän sama fiilis ehkä kuin 120 asteen löylyssä tuhdin ravintolaillallisen jälkeen...Eli tuontyyppisten fiilisten alla suosittelen ainakin pitämään n.1 viikon tauon.:)

Suositut

Back
Ylös Bottom