Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Eläinrakkaana ihmisenä en kyllä ole ikinä ymmärtänyt näitä "sotakoiria" tai niiden omistajia.egon kohotus luontokappaleita!
En löytänyt taistelukoira threidiä, mutta taas Pittbull:it tappoivat lapsen. Vieläkö joku voi puhua noiden petojen puolesta? Vaarallisia nimenomaan gangstereiden ja kehonrakentajnien hankkimia egon kohotus luontokappaleita!
Tokkopa se koirien vika oli, vaan omistajien paskojen kasvatustaitojen. Toki pitää paikkansa, että jotkut rodut on hangalempia. Harmi vaan, että joskus idiootit päätyvät "väärien" rotujen kanssa...
No tekikö se koira sulle mitään kun päin juoksi? Mitä järkeä lähteä koirapuistoon jos itse pelkäät jo päin juoksevia koiria. Kyllä se on niin että ihmiset jotka pelkäävät koiria jo valmiiksi, ja kyllä ihmiset voivat pelätä koiria vaikka omistavat koiran, ovat yleensä niitä jotka hyppäävät näiden juttujen mukaan. Itse koirien kanssa touhunneena olen nähnyt vaikka kuinka monen eri rodun koirien tappelevan keskenään ja tullut siihen johtopäätökseen että koirat tappelevat keskenään siinä missä ihmisetkin. Ei ne koirat ole yhtään sen lutusempia kuin naapurissa asuvat puljut. Tosin koirilla vaan yleensä löytyy geeneissä olevat loogiset asiat tappelemiseen. Esimerkiksi aika usein uroskoirat tappelevat keskenään tai koirat jotka pitävät esimerkiksi koirapuistoa omana reviirinään.Koirapuistossa näki näitä GASP-paitaisia rotikoiden ja pittien omistajia jotka puhuivat paskaa samalla kun koira juoksi allekirjoittaneen suuntaan.
En pelkää koiria ja ei ei, tehnyt. Mutta kyllä siinä pelästyy kun isokokoinen haukkuva taistelutaustainen koira juoksee vapaana itseä päin eikä omistajaa näy missään. Vai olenko ihan nynny?