Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
suositelkaas joku iisi kuohari/skumppa vuodenvaihteeseen.
Paskaa se on, kuten useampi muukin halpa skottisekoite. Ostoskoriin? Ei kai, jos yhtään järkevämpää tuotetta on saatavilla.Itse olen huono juomaan näitä parempia juomia. Mutta, Jamesonia olen nyt pikkaisen ruvennut kuluttamaan. Joo, ei mitään hieno tai kallis viski, mutta tarpeeksi kallis minulle :D Minkälainen VAT 69 on tuohon verrattuna? Aina kun Taistelutovereita katsoo, niin tekisi mieli ostaa pullo tuota.
Okei, hyväksytään Näyttää joku muukin jakavan sun mielipiteesi internetin ihmeellisessä maailmassa.Irkkublendit on kieltämättä aika varma valinta, jos haluaa edullista ja siedettävän makuista viskiä. Mut toi Islay Mist on noista skottiblendeistä kyl poikkeus. Googlailin vähän ja viskiforumilla sanottiin, et toi olis Laphroaigin entisen omistajan kehittämä blendi. Ehkä se selittää sen melko hyvän maunkin.
Olen varmaan homo ja paska juoja ja ties mitä, mutta tykästyin tuohon Vat69:n makuun, omasta mielestäni paljon miellyttävämpi kuin Jamesonin maku. Ja kun on noin halpaa, niin miksei ostaisi tuota useamminkin.
Avasin eilen Isle of Jura Superstition http://www.connosr.com/reviews/isle...tion/very-superstitious-writings-on-the-wall/ Olen yllättynyt. Oli eka 2cl varsin hyvää. Jostai oli jäänyt sellainen kuva että jura ei välttämättä ole mitenkään hyvää ja itsekin olen jonkun juran juonnut. Varmaankin makuaisti tässä vuosien varrella muuttunut tai onkohan se paljon puhuttu fiilis/tilanne mikä muokkaa näitä makuelämyksiä.