Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, täähän taas sitten sortaa mun käsitykseni alkon valikoimista Kummallinen sit myös toi Pernod-Richardin sivuilla ollut kommentti tuotteeseen liittyen..Mikäli joku pk-seudulla asuva kaipailee Redbreastia, niin Malmin alkosta löytyy 12-vuotiasta versiota. Ostin itse sokkona, muistaakseni hinta oli karvan alle 50€, mutta täytyy sanoa ettei ole oikein oman maun mukaista. Pari lasillista tullut maisteltua, mutta ei vaan iske samalla tavalla kuin Islayn tuotokset.
Joululahjaksi tulossa Aberlour 12yo Double cask matured, Laphroaig Triple wood, Benriach 15yo Dark rom wood finish, Glenfarclas 15y sekä Glendronach 12yo Double cask. Jompi kumpi Double cask pitää sitten jouluna avata.
Tai onko hyviä suosituksia sellaiseksi joulu juomaksi. Joku Sherryinen viski olisi jouluna hyvä.
Eilen otin illalla 2cl Bowmoren enigmaa ja olipa hyvää. Oli niin sulavaa mietoa savua ja makeutta että menee tällä hetkellä yhdeksi suosikiksi. Pitää huomenna maistella uudestaan ja vertailla viimeisen kerran taliskerin kanssa noita muita.
Balvenie Doublewoodia uskallan suositella, en ole vähään aikaan juonut, mutta muistaakseni oli aavistus sherryä maussa. Sen muistan ainakin että se on eniten itseäni miellyttänyt ei-savuisista viskeistä
PS. Enigmasta olen samaa mieltä. Nyt on ensimmäinen leka menossa, mutta tuskin jää viimeiseksi.
Ehdotelkaas hyvää konjakkia lahjaksi vanhemmille. En tiedä mitään noista, eikä kyllä nekään hirveemmin.