Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovin on harvassa hyvät rommit ainakaan alkossa. Ja rommeissahan lienee suurin muuttuja se, että meinaako sen nauttia sellaisenaan vaiko erilaisina juomasekoituksina.
No yksi hyvä vinkki kuiten. Osta Rhum Pacoul ja siitä lämmintä tekemään, esim. 4-8cl tuota kuppiin, kuuma vesi päälle, puolikkaan limen mehu sekaan ja tirpaus hyvää hunajaa sekaan. Toimii.
Minä ainakin.Moniko on saanut kahvipannun rikki, vaikka ne on todella ohutta lasia?
Ei tässä siitä ole kysymys, että lasien pitäisi kaikki kestää. Mä nyt kuitenkin pyörittelen useamman kymmenen tuntia viikossa erilaisia juomalaseja käsissäni, ja olen mielestäni jokseenkin hyvin perillä siitä, että miten paljon niitä hajoaa/häviää asiakkaiden käsissä humalasta tai muusta johtuen ja miten paljon niitä saa itse hajalle ihan pientä huolimattomuuttaan. Sen puolesta tuo kysymys.Ei se pelkästään mitään kerro. Eikä tietenkään laseja ole tarkoitus tiputella. Muuten voi juoda vaikka muovi/terämukeista.
Heathrown World of Whiskiesistä lähti mukaan tämmönen muutama viikko sittten. Tasting notesit tulee esim. 50-vuotispäivän jälkeen. Vaikka kyseessä on tunnettu itsenäinen pullottaja, sisältö jännittää aika paljon, koska pelkän nimen perusteella mausta on vaikea sanoa mitään. Ja tasting noteseja juuri tuosta pullotteesta ei löytyny etukäteen mistään, pullotettu pelkästään World of Whiskiesin myyntiin.
Heathrown World of Whiskiesistä lähti mukaan tämmönen muutama viikko sittten. Tasting notesit tulee esim. 50-vuotispäivän jälkeen. Vaikka kyseessä on tunnettu itsenäinen pullottaja, sisältö jännittää aika paljon, koska pelkän nimen perusteella mausta on vaikea sanoa mitään. Ja tasting noteseja juuri tuosta pullotteesta ei löytyny etukäteen mistään, pullotettu pelkästään World of Whiskiesin myyntiin.
Jos sen kanssa on tarkoitus makustella, niin lähtisin tummasta.Rommit on mulle täysin tuntemattomia. Joku rommin ystävä mistä kannattais lähtee maistelee? Vaaleaa, tummaa? Sanokaa omia suosikkeja tai muuten vaan hyviä merkkejä. Ite en tosiaan tiedä mitään niistä ja pitäis ens viikonlopuks käydä joku hyvänmakuinen rommi hakemassa.
90 puntaa eli jotain 105 euroa. Valikoima on tosiaan ihan kohtalainen. Octomorea olisin ostanu, mutta sitä ei tuolta valitettavasti löydy. Tämä tosin oli tiedossa jo ennen reissua, koska valikoimat löytyy webbisivuilta. Tuota caol ilaa kattelin ennen reissua ja meinas jo vähän hätä tulla, ku eihän sitä menomatkalla ollu hyllyssä. Myyjä tosin sano, että jos webbisiujen mukaan löytyy niin sitten pitäs olla jossakin toisessa terminaalissa ja niinhän sitä olikin. Tullessa siis kone Suomeen lähti eri terminaalista kuin menomatkalla lähti jenkkeihin.Paljonkos jouduit moisesta vuolemaan?
Mutta joo, Heatwrowlla on kyllä kohtuu kiva valikoima viskejä. Itse nappasin kesällä 30yo Glenfarclasin mukaan, joskin oli ihan OB eikä mikään indie-versio.
Nyt on varattu kaveriporukalla sitten viskimaistiaiset (jotka varmaan myöhemmin kääntyy kaatohommiksi). On kerääntyny noita uisge pulloja jonkun verran ja yhdistettiin kaverin kanssa voimavarat. Lopputuloksena perjantaina ilmestyy pöydälle 22kpl eri pulloja ja osallistujia näillänäkymin 5 :D
Mitähän tuostakin tulee
Parempi: Angostura 1919 8yo rum. Todella miellyttävä, pehmeän vaniljainen tuoksu ja maku. Maistellessa voi löytää myös kaakaon ja karamellin aromeja.
Veikkaisin että hyvät kännit. Maistelemisen kanssa tuolla ei ensimmäisen 10 viskin jälkeen tule olemaan juurikaan mitään tekemistä ja voi olla ettei pääse edes kymmeneen asti jos maistelun järjestys on väärä. Hittoako mäkään mistään mitään tiedän mutta suosittelisin vähän vähentämään maisteltavien viskien määrää ja keksimään jonkun fiksun järjestyksen maistelulle.
Edit: Pointtina siis se että menee hyvät (ja mahdollisesti kalliit) aineet hukkaan liialla läträämisellä... ja tämä toki edellyttää sitä että teillä on jotain hyvää ja kallista juomaa ;)