Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän se nyt mikään turvesavuviski ole, joten ei siten verrattavissa, mutta hyvä viski sekin on. Noihin kahteen verrattuna todella pehmeä, makea, rusinainen. Todella miellyttävä viski. Tossa oli tarkoituskin ottaa kahden ärjymmän viskin kylkeen vähän helpompi yksilö verrokiksi.@HeJoPel
Kuinka suomalainen pärjäsi?
Itse olen monelle aloittelijalle ehdottanut maisteluun kotona Cardhun 12 vuotiasta mikä löytyy alkosta, ei ole kovinkaan kallis, miedosti savuinen ja älyttömän pehmeä, joka tekee siitä helposti lähestyttävän. Jos vaan siis haluat pistää 50 euroa siihen ekaan maisteluun.
Mulla on tota Cardhun 15 vuotiasta pullo kaapissa, lukemani perusteella ilmeisesti aika samanlaista kuin tuo12 vee??? Eli hyvä "aloitteluviski"???
Mistä meinaat ostaa sitä?Teerenpelin kaski lasissa taas. Mahtava viski. Eräästä irkkutastingista inspiroituneena päädyin viimeviikonloppuna maistamaan ravintolassa redbreastin 21 vuotiasta. Ai saatana kun se oli hyvää. Mukavaa vaihtelua muutenkin varsin turvesavupainotteiseen viskiharrastamiseeni. 21yo ei paljoa hävennyt Redbreastin 28yo Dream Caskille, joka sen irkkutastingin johdosta nousi parhaaksi, ja samalla kalleimmaksi maistamakseni viskiksi (900-1300€/plo). Jos Dream Cask oli 10/10, niin 21yo on 9+/10. Hinta/laatu kohdillaan. Irlantilaiseksi molemmat em. melko kompleksisia, joka vesitipan myötä löytyy jotain uutta. Taidanpa melkein ostaa tuota 21 vuotiasta kotiin.
Alkossa sitä näyttää olevan, kuinka niin?Mistä meinaat ostaa sitä?
Ei oo tullut vielä mun silmiin Suomessa myynnissä. Pitääpä tilauttaa lähialkoon.Alkossa sitä näyttää olevan, kuinka niin?
Eikö toi ole ihan sama Alkon kohdalla? Ostohinnasta muodostuu myyntihinta, eikä ole tarkoituskaan kerätä muuta voittoa kuin isot verot.Täytyy kyllä ihmetellä sekä toki myös ihastella tuota Systeemibuulaagetin hinnoittelua joidenkin tuotteidensa kohdalla.
Komiteapullon päätyminen valtionmyymälään on sen sijaan kova juttu! Toki Ruotsin markkina taitaa olla 20-kertainen meihin verrattuna, joten pientä vipuvartta on.Nyt kyseessä Ardbegin Arrrrrrrdbeg ja vieläpä Committee Release, jota ei tänne suomeen saanut sitten millään.
Onko rukiin viitteitä? Vai miten luonnostelisit?Eipä ole se perinteisin artun maku eikä tuoksu, mutta en tuomitse heti tämän "pahan kaulan" perusteella. Päinvastoin, jääpähän odottamaan mitä seuraava maisto tuo tullessaan.