Zacaba (Centerio) ja ei kannata ostaa sitä XO ta vaan mennä ihan tällä "normaalilla". yksi jääpala ja ääntä kohti. Tutustuin aikanaan kun olin Guatemalassa duunissa. Loistava.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Havana 7 on sellainen hyvä ja hinnaltaan äärimmäisen kohtuullinen.Suositelkaapa mulle tummaa rommia! Sellasta hyvää
Larsen on kieltämättä se pullo johon tulee tartuttua kerta toisensa jälkeen, jos ja kun haluaa siivun tai kaksi nautiskella.Nyt lasissa Larsenin XO. Todella hyvä. Alkoholi ei juuri maistu lainkaan läpi eikä närästä yhtään, kuten itseäni moni konu.
Larsen XO
Kullanruskea, täyteläinen, iäkäs, lämmin, hedelmäinen, aprikoosinen, yrttinen, mausteinen, kevyen kaakaoinenwww.alko.fi
?ilmaishankinnat
Mitä sitä säästelemään. Korkki auki vaan.Aijai, ens viikolla testiin.
Millainen tuo Ailsa Bay oli? Kuullut siitä kehuja. Ilmeisesti uudempi tislaamo?
Ailsa Bay on oikein mainio viski, voimakkaan savuinen ja profiililtaan hieman makea (molemmat ppm:t merkattu batcheittäin). Neljässä tynnyrissä kypsytetty, paljon sävyjä.Millainen tuo Ailsa Bay oli? Kuullut siitä kehuja. Ilmeisesti uudempi tislaamo?
Itse taannoisella jaappanin reissulla tykästyin Nikkaan. Suomesta taitaa vaan nihkeästi noita saada. Tuli käytyä Yoichissa missä se firma sai alkunsa. Siellä oli tislaamo, museo ja "baari" missä sai maistella heidän tuotteitaan. Viskin lisäksi valmistivat pirun hyvää omenaviiniä. Itse asiassa firma alun perin myikin omenamehua odotellessaan ekan viskisatsin kypsymistä.koittanu vähän japanilaisiin viskeihin myös tutustua