Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli tuota pullo. Omaan makuun paremmasta päästä näistä viime vuosien Ardbeg Day pullotteista.Viikonloppuna tuli maisteltua 4cl verran Ardbegin 200-vuotisjuhlan kunniaksi pullotettu Perpetuum.
Arvosana 9,5/10.
Joko testasit? Täyttyivätkö, ylittyivätkö vai kentieskö odotetusti alittuivat odotukset?
Tuskin ostan uudestaan. Olisi pitänyt ostaa TAAS Femar Gran Appasso :D
Viikonloppuna tuli maisteltua 4cl verran Ardbegin 200-vuotisjuhlan kunniaksi pullotettu Perpetuum.
Arvosana 9,5/10.
Mulla oli tuota pullo. Omaan makuun paremmasta päästä näistä viime vuosien Ardbeg Day pullotteista.
Miksi siis uskoit ammattilaista, kun kerran tiesit jo etukäteen paremmin?
Kaikkihan nuo kaapista löytyis Supernovasta alkaen, mutta useampia kuin 1 ei taida enää löytyä korkkaamattomana kuin Dark Covea, Auriverdestä ja tätä uusinta Kelpietä. Nuo voisi vielä periaatteessa heittää keskenään vertailuun, mutta loppujen kohdalla vaatii jo harkintaa heti enempi, koska alkaa tulemaan jo hintoihin hommata sitten korkkaamattamoat jo korkattujen tilalle.
mutta maistetuista Airigh Nam Beist ja Supernovat 2009/2010 nousee suosikeiksi ulkomuistin mukaan.
Tuohon "liian herkkää" kategoriaan upponee myös Lord Of The Isles, ainakin parin eri kerran ravintelli maistoksen perusteella jäi tällainen mielikuva.
Olen kirjannut maistaneeni 118 viskiä, 55 pulloa omasta kokoelmasta juotu ja valitettavasti tuo oli huonoin niistä... toki saattoi olla pilaantunut pullo sillä se piti kaataa puolessa välin viemäriin.Odottelisi pullo Loch Lomondia mestoilla, jos jollekkin on merkki tuttu aivan muusta asiayhteydestä. Luultavasti ei kovin hyvää kuitenkaan.
Oma paskin taitaa olla Cardhu sinkkumalteista.