Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos puhut hyvaa enklantia ja kohtalaista ranskaa, niin voin heittaa osoitteita mista naita toita loytyy.
jos puhut hyvaa enklantia ja kohtalaista ranskaa, niin voin heittaa osoitteita mista naita toita loytyy.
Mitäs tuossa tienaisi? Vaimon voisi pistää tuonne töihin (molemmat kielet onnistuu) ja itse keskittyä tuohon maistelupuoleen, kesät olisi ranskassa ainakin kiva viettää jossain pienellä kylällä maaseudulla patonkia ja juustoa popsien viinien kera.
palkkaus on tosiaankin laidasta laitaan. En itekkaan ranskaa taydellisesti puhu vaan oon hommannu ranskalaisen naisen. tyonjako on lahinna silleen etta mina teen autolla ajamiset, ja kunnossapitohommat. Muija sitten pysyy keittiossa. Taala etelassa mies on viela mies
kesat taala menee miten menee, jokapaiva toita kolme kuukautta putkeen. Valmiina asiakkaitten vittuilua kuuntelemassa yot paivat. Talvella taala ei ole ketaan eika kylla tartte teha toitakaan, silloin tulee valitettavasti katsottua telvisiota ja juotua rommikolaa. Toi Teeveen katsominen muuten masentaa, taidan taas lopettaa. Asuin UK:ssa joku 8 vuotta ei mulla ollut tv:ta, hyvin parjas jai aikaa enemman ruuanlaittoon, opiskeluun, jne,. Mikaan ei muuten ole surullisempaa kuin Teeveen tuijottaminen ja siina sivussa viinan juonti. Katsoi sielta sitten mita hyvansa.
mitä kivaa siinä on, juot nestettä joka aiheuttaa pahaa oloa samana ja seuraavana päivänä.
Ihmiset eivät tajua sitä miten helvetisti viina ihmisiä IHAN OIKEASTI tappaa. Olen itse menettänyt molemmat vanhempani viinaan: isäni 8.11.05 ja äidin pari päivää sitten 24.1.07 ja olen vasta herranjumala 18 vuotias :itku: .Olen saanut juosta pakkasesta isää piiloon,olen saanut kestää vaikka mitä, liikaakin etten pysty niistä puhumaan :(
Itte sorruin ryyppäämään isän kuoleman jälkeen ja suruunihan sitä ryyppäsin..nyttenkin tekis mieli vetää hirveät kännit, kun niin saatananmoinen ikävä äitiä , mutta tiedän ettei se auta ja asiat tuntuvat vain silloin pahemmalta..
Joten hyvät ihmiset yrittäkää pitää se viinan käyttö kohtuuksissa ettei teidän tulevat lapset joudu koskaan kokeman tätä mitä minä koen tällä hetkellä.
joo samanlaista taustaa taalakin. Viinaa, omaisten kuolemia, perhevakivaltaa, nyt oon 32vee, ja on pari lapesuuden ystavaa lahteny syontiin, joten ymparilla tuntuu sama homma jatkuvan vuodesta toiseen.
Ise vedan kanssa viinaa aika mukavasti, mutta HUOMATTAVASTI vahemman kuin nuo joilta on henki lahtenyt. Sen mita oon huomannu etta viina masentaa lisaa jos on valmiiksi masentunut, ja sitten toisinpain kun on hyvalla tuulella.
eipa tassa muu auta kuin yrittaa oppia siita mita ymparilla tapahtuu ?
Itse oon naureskellu omalle ukolle viimeset 10 vuotta, ja nyt oon vittu huomannu etta oon itse samanlainen