Viinasta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta kun ympäristöllepä ei riitä mikään muu syy kuin että olet 1) raskaana tai 2) autolla, ja silloinkin se auto pitäisi jättää johonkin ja yrittää päästä yöksi johonkin niin, että voisi kännätä. Ja voi :eek: sitä ristikuulustelua, jankuttamista, vänkäämistä, tyrkyttämistä ja suostuttelua että saataisiin tämä alkoholinkäyttöään hallitsematon taas kerran tekemään itselleen pahaa ihan vain siksi, että kukaan känniläisistä ei halua nähdä yhtä selväpäistä joukossa :curs: :curs: :curs:

Jep, toi on nähty ja koettu moneen kertaan. Tuntuu, että paras tapa saada ilmaiset drinksut koko illaksi on sanoa, että on lopettanut juomisen tai että "en juo enää itseäni humalaan". Ootas kun sen jälkeen on kaikki tarjoomassa.. "Otas ny, juodaan kunnolla.. MÄ TARJOON", "Kyllä sitä nyt KAVEREIDEN kesken voi muutaman ottaa, MÄ KÄYN ostamassa sulle!" Tuoppeja kannetaan sun eteen selkä vääränä, ja joka vodkapullosta tarjotaan huikkaa. Eli jos haluut ilmaiset lärvit, leiki kieltäytyjää ;) :kippis1:

Kyllä se on Suomessa edelleen valitettavan usein niin, että bileporukassa juomattomuudelle pitää olla syy ja selitys. :rolleyes:

Juon itse nykyään kerran kuukaudessa, en siksi että se on ok vain siksi että olen heikko miehen kuvatus. kelatkaa tätä !
Yhtään vähättelemättä sun kirjoittamaa tekstiä - Mäkin juon n. kerran kuukaudessa. Koska mulla on kännissä kivaa! Kelatkaa sitä.

PItääpä nostaa thread ylös kun naurattaa tän hetkinen messenger keskustelu

Miten jonkun juomattomuus voi olla toiselle noin iso asia? Kyseessä on hyvä kaveri, mutta tätä piirrettä en ole ikinä ymmärtänyt. Jos on sellainen olo, että taas tullut ihan tarpeeksi otettua niin pitääkö nyt tässä väkisin ruveta juomaan? Onko jollain antaa vinkkiä mitä tehdä.. Kyllä mä sen oluen tai kaks otan, mutta ei jaksa ruveta juomaan tosissaan. Tässä on taas kesän aikana tullut jokunen krapulapäivä vietettyä.

Kamu sanoo:
ai aiot olla selvinpäin
jakloppi sanoo:
joo
Kamu sanoo:
e-p-ä-i-l-e-n
jakloppi sanoo:
no epäile vaan
Kamu sanoo:
turha tänne o tulla kitisii
jakloppi sanoo:
kitisii?
Kamu sanoo:
esittelen äijän sit kaikille , "jakob, hän on absolutisti"
jakloppi sanoo:
ihan rauhassa
Kamu sanoo:
oikeesti mitä VITTUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kamu sanoo:
me kerrankin järkätään bileet ja äijä maitoilee
jakloppi sanoo:
hei, arvaa onko kaikenmaajilman bileitä koko ajan, tässä vois olla kännissä 24/7 jos vaan haluis
Kamu sanoo:
haista ny vittu
jakloppi sanoo:
mä en kyllä vieläkään ymmärrä miten se on sulta pois jos mä en juo?
jakloppi sanoo:
siis miksi mun pitää juoda, ei kait se ny sun juomisiin vaikuta
Kamu sanoo:
jos sä oot viime lauantaina juonu ja silloinkin menny nukkuu klo 9 ja sit muka ei voi ottaa taas...mitä sulla muka on ensi ja seuraavalla viikolla...
Kamu sanoo:
mua vaan vituttaa kattella ku äijä yhtäkkiä esittää jotain kirkonmiestä ku otat kuitenkin muissa porukoissa ja sit meikän, xxxxn ja xxxxxn kaa et voi ottaa
jakloppi sanoo:
mä mitään esitä, me muuten just tässä puhuttiin asiasta jätkien kanssa ja kovasti ihmeteltiin mistä toi homma oikein tulee
jakloppi sanoo:
ei kai se ny keltään oo pois jos joku ei juo
Kamu sanoo:
tulee vähän mieleen että jaaha tosi hyvää kaverii täsä ollaan, arvaa xxxxx tulee porista ja sit...argh
jakloppi sanoo:
mikä mistään kaveruudesta vai lasketaanko se juotujen kaljojen määrällä?
Kamu sanoo:
no ei, mutta jos ei kaveriporukassa voi lähteä viihteelle ni arvaa vituttaako ja mä tiedän että baariin sä et lähe selvinpäin
jakloppi sanoo:
baariin en ole edes menossa
Kamu sanoo:
niin just

********diipadaapa jatkuu*******

Siis minkäikäinen tämä "kamu" on?:eek:

Hahaha toi on aivanku mun kaveriporukan perjantaikeskusteluista, aivan loistavaa!(ja ikää mun kaveriporukassa on keskimäärin n.17v):D

Väitän kyllä että tää on vaan niiden jotka itse juo mielessä kehitettyä, voihan olla toki joitain jotka oikeesti leijuu juomattomuudellaan muiden yläpuolella, onneks en oo ite tavannut sellasia.
Toivottavasti et tapaakkaan, ne on nimittäin vitun ärsyttäviä... Samaan kategoriaan ne menee vegaanien kanssa jotka tuputtaa sitä kaikille muillekkin. Helvetin hyvä jos jollekkin ei maistu viina tippaakaan, eikä aina tarvis maistua mullekkaan, mutta mie tiiän koska mulla menee yli ja osaan sen sillon lopettaa/ keskeyttää. Voisin vallan hyvin lopettaa viinan käytön kokonaan, tää ei tarkota että se olis helppoa tai että mie ite ees haluaisin sitä, mutta se on yksi vaihtoehto. Joskus on kausia että viinaa otetaan vaikka joka viikonloppu, esim nyt kesällä ja sitten on kausia ettei oteta viinaa useaan kuukauteen, esim talvella.
Se mitä alussa puhuttiin että hienoja miehiä ja naisia paljon, mutta että kaatuu viinaan. Onko ne sitten niin hienoja? En väitä, että viinaan sortuvat olis meitä muita huonompia en todellakaan, mutta en mie silittele vaikka mun isännän päätä sillä että "voivoi raukkaa kun on viina taas maistunu viimiset 25 vuotta ja oot rikkonu niin monta asiaa ympärilläs ja ittestäs". Luuseri mikä luuseri, eikä muuksi muutu.

Ite en treenaa oikeastaan enää, lopetin sen noin vuosi sitten, alkoholia menee about 3-4 kertaa viikossa, viikonloppuisin enemmän. Olenko väärällä foorumilla? :D

Tarkoitus olisi taas lähteä salien rautoja kokeilemaan jahka tässä nyt ehtii, kun on ollut kaikenlaista kiirusta. Kohtuudella voi viinaa käyttää, onhan vanha sanonta: "Ilo ilman viinaa on teeskentelyä" varsin totta.

ite oon aina sanonu etta ne vetaa jolle maistuu, mutta tarkemmin ajatellen: naen omia vanhempia ehka kerran kaksi vuodessa. Ne on aina kannissa, niilla on sellainen pieni alkoholiongelma. Toisin sanoen jos nakevat talossa viinaa sen juovat.
Nyt tyokseni pidan pienta majataloa ranskassa, ja pelkkaa viinia, kaljaa, shamppanjaa on autotallinen (esim.punaviinia 1200 pulloa). Sielta sita saa ottaa ja juoda pois jos maistuu. Tasta johtuen en ole vanhempiani nahnyt selvinpain 3 vuoteen.

Itsela tuo juominen on vahentynyt kun sita viinaa tulee esim juotua asiakaitten kanssa, jne. Aluksi kun alotin taman tyon niin olin kylla kokoajan asiakkaiden kanssa juomassa/tekemassa koktaileja. En enaa, ei vaan kiinnosta. Toivottavasti suomessakin se holhous alkoholin suhteebn loppuisi, niin sita ei tarttis juoda "varastoon"

Nyt tyokseni pidan pienta majataloa ranskassa, ja pelkkaa viinia, kaljaa, shamppanjaa on autotallinen (esim.punaviinia 1200 pulloa).

miten minusta tuntuu, että löysin itselleni juuri ammatin, mihin vaihtaa sitten kun eläkepäivät lähestyvät, tai kun muuten alkaa kroppa antamaan merkkejä ettei suoriudu nykyisen työn antamista tehtävistä...? :lol2:

Jahas, pitää sitä sitten vissiin tännekin kirjottaa kun tuolla treenipuolellakin juttu käy jo kuumana.

Eli mulla vähän sama kuin Training Daylla, eli kesäisin maistuu paremmin ja talvella menee pitkiäkin aikoja ettei ota mitään tai sitten vaan kalja pari kotona jos sattuu sillä päällä olemaan.

Päissäänkin tulee joskus oltua, mitkään kunnon känät ei kuitenkaan ole itse tarkoitus, koska on vähän kivempi olla jos seuraavana päivänä muistaa kuinka kivaa eilen oli. ;)

Eli otan huikkaa jos huvittaa ja jos on jotkut pippalot tai vastaavaa. Saatan tissutella vaikka pullon vinkkua ja notkua netissä jos siltä tuntuu, tai sitten otan vain lasillisen.

Mä en osaisi kuvitella mitään absolutistin elämään, kerran täällä vain eletään ja jos siitä saa nautintoa että ottaa sillointällöin niin keltä se on pois? Ja jos se on joltakulta pois (perhettä ei lasketa) niin mitä sitten?

Mutta kun ympäristöllepä ei riitä mikään muu syy kuin että olet 1) raskaana tai 2) autolla, ja silloinkin se auto pitäisi jättää johonkin ja yrittää päästä yöksi johonkin niin, että voisi kännätä. Ja voi :eek: sitä ristikuulustelua, jankuttamista, vänkäämistä, tyrkyttämistä ja suostuttelua että saataisiin tämä alkoholinkäyttöään hallitsematon taas kerran tekemään itselleen pahaa ihan vain siksi, että kukaan känniläisistä ei halua nähdä yhtä selväpäistä joukossa :curs: :curs: :curs:
3. kohta on, että sanot että sinulla on antibioottikuuri tai joku lääkekuuri menossa ettei voi juoda
4. kohta jonka totesin ite niin kun olin aina käymässä jossain bileissä niin sanoin aina että menen töihin seuraavana päivänä (tosin kyllä silloin meninkin aina)

Valitettavasti olen itsekkin syyllistynyt tähän "miks et juo?" x10 kertaa kysymykseen, onneksi olen tajunnut jättää sen pois (ainakin omasta mielestäni:D ) huomaten miten vittumoista se on kuin sitä tullaan jankkaamaan omalle kohdalle

Edit: jacobin kanssa samaan ryhmään kuulun, tosin reenit ovat alkaneet hieman kärsiä ryyppäksestä:D vaikka viimoistesta kerrasta onkin jo aikaa 2 vkoa, tosin duuni vie mehuja näin laiskasta miehestä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom