Jep. Tosin Pakkikseltakin pystyy laskemaan että on sulla on noita kännejä kännejäkin ollut huomattavasti enemmän kuin kolme tai alleNo sittenhän meillä on lähinnä käsite-ero siinä mitä me noilla meinattiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Tosin Pakkikseltakin pystyy laskemaan että on sulla on noita kännejä kännejäkin ollut huomattavasti enemmän kuin kolme tai alleNo sittenhän meillä on lähinnä käsite-ero siinä mitä me noilla meinattiin.
Ei lasketa. Morkkiksessa rustaillessa paisuttelen. :DJep. Tosin Pakkikseltakin pystyy laskemaan että on sulla on noita kännejä kännejäkin ollut huomattavasti enemmän kuin kolme tai alle
Mutta kun ympäristöllepä ei riitä mikään muu syy kuin että olet 1) raskaana tai 2) autolla, ja silloinkin se auto pitäisi jättää johonkin ja yrittää päästä yöksi johonkin niin, että voisi kännätä. Ja voi sitä ristikuulustelua, jankuttamista, vänkäämistä, tyrkyttämistä ja suostuttelua että saataisiin tämä alkoholinkäyttöään hallitsematon taas kerran tekemään itselleen pahaa ihan vain siksi, että kukaan känniläisistä ei halua nähdä yhtä selväpäistä joukossa :curs: :curs: :curs:
Yhtään vähättelemättä sun kirjoittamaa tekstiä - Mäkin juon n. kerran kuukaudessa. Koska mulla on kännissä kivaa! Kelatkaa sitä.Juon itse nykyään kerran kuukaudessa, en siksi että se on ok vain siksi että olen heikko miehen kuvatus. kelatkaa tätä !
Miehet ko ei pojista miksikään muutu.
Toivottavasti et tapaakkaan, ne on nimittäin vitun ärsyttäviä... Samaan kategoriaan ne menee vegaanien kanssa jotka tuputtaa sitä kaikille muillekkin. Helvetin hyvä jos jollekkin ei maistu viina tippaakaan, eikä aina tarvis maistua mullekkaan, mutta mie tiiän koska mulla menee yli ja osaan sen sillon lopettaa/ keskeyttää. Voisin vallan hyvin lopettaa viinan käytön kokonaan, tää ei tarkota että se olis helppoa tai että mie ite ees haluaisin sitä, mutta se on yksi vaihtoehto. Joskus on kausia että viinaa otetaan vaikka joka viikonloppu, esim nyt kesällä ja sitten on kausia ettei oteta viinaa useaan kuukauteen, esim talvella.Väitän kyllä että tää on vaan niiden jotka itse juo mielessä kehitettyä, voihan olla toki joitain jotka oikeesti leijuu juomattomuudellaan muiden yläpuolella, onneks en oo ite tavannut sellasia.
onhan vanha sanonta: "Ilo ilman viinaa on teeskentelyä" varsin totta.
Nyt tyokseni pidan pienta majataloa ranskassa, ja pelkkaa viinia, kaljaa, shamppanjaa on autotallinen (esim.punaviinia 1200 pulloa).
3. kohta on, että sanot että sinulla on antibioottikuuri tai joku lääkekuuri menossa ettei voi juodaMutta kun ympäristöllepä ei riitä mikään muu syy kuin että olet 1) raskaana tai 2) autolla, ja silloinkin se auto pitäisi jättää johonkin ja yrittää päästä yöksi johonkin niin, että voisi kännätä. Ja voi sitä ristikuulustelua, jankuttamista, vänkäämistä, tyrkyttämistä ja suostuttelua että saataisiin tämä alkoholinkäyttöään hallitsematon taas kerran tekemään itselleen pahaa ihan vain siksi, että kukaan känniläisistä ei halua nähdä yhtä selväpäistä joukossa :curs: :curs: :curs: