Viimeisin tekstiviesti, jonka olet saanut

Status
Viestiketju on suljettu.
"Kiitos sika! Pilasit mun elämäni"

Ei ollu mun syy:itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Jotku saa sen maaten.. Jotku seisten.. Jotku edestäpäin.. Jotku takaapäin.. Jotku kotona.. Jotku kylillä.. Mutta kaikilla se tuntuu yhtä hyvältä, kun saavat vuoden ensimmäisen joulutervehdyksen. Hyvää joulua! Lähetä tämä joulutervehdys kaikille joista pidät, muuten tulee tuhma tonttu ja paskoo joulukinkkuusi."

Okei yleensä en noista tykkää mut pakko tolle oli vähän hymyillä. :D

Niinii...ja ainakin pierettää...

ja juttu lähti pelkästä joulujen toivotuksesta :)

taas kuuset tuoksuvat, on kynttilöissä valot, joulurauha täyttää sydämet ja talot, oikein lämmintä ja rauhaisaa joulua 2007

vaikee arvata ettei ainakaa miespuoleset tollasii lähettele..

Tää on jo vanha, mutta mun viimeinen saamani viesti:

Jouluaatto. Porot ovat röökillä."No, eiköhän mennä ja hoideta työt", sanoo pukki. Jäätävä hiljaisuus. Porot tuijottavat vaisuina sorkkiaan."no, mikä nyt mättää, vauhtia!" sanoo pukki.
"Me ei lähtä mihinkään, ennenkuin selviää kenen psykopaatin jäljiltä possu,lohi ja kalkkuna makaa kuolleena pöydällä" vastasi Petteri. "Jos kuvittelettekaan lakkoilua niin teistä tulee hyvä käristys karjaisi pukki... Hyvää joulua!

Merry Christmas!

Venäläinen numero, en tiedä kenen, koska puhelimeni kuoli ja kaikki numerot, viestit ja kuvat katosivat, vaikka kortti muuten toimii varapuhelimessa... vastasin varmuuden vuoksi toivotukseen.

"heräsin ja kävin vessassa, en oo nukkunu kahteen tuntiin. Koirakin oli paskonu vessan lattialle. Jee!"

:D Repesin, vaikka ei sinänsä hauskaa ollutkaan, koska voin kuvitella kaverin äänen, kun hän kertoo koiran paskoneen vessaan.:lol2:

"heräsin ja kävin vessassa, en oo nukkunu kahteen tuntiin. Koirakin oli paskonu vessan lattialle. Jee!"

:D Repesin, vaikka ei sinänsä hauskaa ollutkaan, koska voin kuvitella kaverin äänen, kun hän kertoo koiran paskoneen vessaan.:lol2:

Sentään fiksu koira ku vessaan pasko ;)

Sentään fiksu koira ku vessaan pasko ;)

Isovillakoira vasta välkky on. Sellainen voitti taannoin Nyt-lehden fiksuin eläin -kisan, koska oli hakenut sanomalehtipinosta lehtiä, levittänyt niitä lattialle ja tehnyt siihen asiansa, kun oli yksin kotona ripuli yllättänyt.

"Kahdella koirista mahat kuralla. Kolmas vielä kiinteä. Onneksi."

Eipä mitään uutta koirapiireissä näin joulun tienoilla :)

Bananas are only for monkeys!!!

"voi vittu että osaat olla täys kusipää!!"
tää tuli muijalta viime yönä:wtf:oon ollut ihan naamat enkä juuri nyt muista mistä tämä viesti johtuupi:jahas:

se viesti on varmaan tullu väärään numeroon :D

"Mainio tilaisuus treenata uudenvuoden kestävyyttä!Tällä viestillä HAIKUSSA LA 29.12 Bisse/Perry 1e ja Free Entry -01! 3,5e jytinää ja viiniä 10e/plo KOKO ILLAN!"

eilen oltiin, pitäsköhä sitä taas :evil:

"Näin ****sta äsken tossa rannalla ku oltiin levyttämäs,dippailtiin sitä siihen lampeen ja kyseltiin kuulumisia"

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom