Viimeisin tekstiviesti, jonka olet saanut

Status
Viestiketju on suljettu.
"Joo mä muistin kans saman just! Mie avaan vaihteen..."

Ilmotin muistavani brekun tilauksen yhteen aamun palaveriin matkalla töihin ja hakevani kyseiset tarvikkeet sitä varten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"paska..." duunikaveri ei ollu varma, et tuleeko siltä kusi vai paska ja kusi ku hän menee vessaan. Pyysin lähettämään viestin ku tietää.

Hyvä ystäväni laittoi aamusella kuvan tänään syntyneestä pienokaisestaan :haart: Mut onx tää niinq textiviesti :O luki siinä tosin, että poika tuli. :)

"Moi mä oon Paskal" -.- Kivaa ku kaverit ilmotteleepi tollasii. :D

'' Hei. Näyttö tänään peruuntuu. Palataan asiaan myöhemmin.Hyvää viikonloppua.
Terv. vuokraisäntä ''

Perus kiertoviesti..

"Tänään on kansainvälinen 'ole kiltti kehitysvammaiselle päivä!', jos sinulla on joku kehitysvammainen kaveri, muista häntä viestillä niin kuin minä juuri tein, se lämmittää mieltä. Sillä ei ole mitään väliä vaikka nuolet lyhtypylväitä, makaat eläinten kanssa tai muuten vaan paskot aina housuun, jatka vain samaa rataa kaveri, olet erikoinen."

Lyhyesti: "soittelitko?"

4 viimeisintä viestiä ovat kolme saldon ilmoitusta ja yksi lasku... sitä edeltävä on kahden viikon takaa entiseltä tyttöystävältä jossa itketään sitä kun afrikkalainen unelma&aviomies&tuoreen lapsen isä uhataan palauttaa väärennetynä pidetyn passin vuoksi takaisin toiselle mantereelle

"katotaan huomenna sitä peliä nyt ei jaksa tänään kyllä tuli sitte väsy"

työkaveri pisti tänää...

"No soita toki :DD T:cutler"

Kaverin vastaus kun meni sille viesti vaikka piti mennä luettelossa seuraavalle.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta.tuletko jouluna tännepäin?käy tapionkadul.huom.sakun m6kille ja sunnunt.takas kotia.

:D Eksän äiti

"mits tänään duunaat?"

voi LoL mikä topic :hyvä:

Erittäin sekava viesti viime yönä, joka tuli tuli kaverilta, tais olla baarissa. En osaa itekkään suomentaa joten varmaan turha kirjottaa tänne :rolleyes:

''Huomenna(to) liikuntahallilla NuVan joulukokous klo 12.30 Yritetään pitää kunnon porukalla, vaikkei mitään sen kummempaa oo.''

NuVa tarkoittaa nuorisovaltuustoo.

:D Oon tosi aktiivinen :D

No ny on torstai :)

Vastauksena kysymykseeni Oonko tulossa töihin vai juomaan sinne baarille..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom