Viimeisin ostamasi kirja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvinaisen ankea fiilis oli Suomalaisen kurjakaupan "superalen" jälkeen. Ostin yhden kirjan. Olin varautunut käyttämään paljonkin rahaa. Ei vain tunnu maku kolahtavan sen kanssa mitä kaupataan. Tilasin sitten Bookdepositorysta sarjamurhaajajuttuja.

Rhonda Byrne: Salaisuus

Asteikolla 1-10 kirja saa mielenkiinnosta ja helppolukuisuudestaan täydet pisteet, suosittelen kaikille tätä kirjaa! Kuhan muistaa suhtautua kirjaan ja sen opetuksiin ennakkoluulottomasti, 24.90€ on todella pieni hinta siitä mitä kirja antaa takaisin.

Linkki kirjaan

Guido Knopp: Hitlerin lapset

Saksalaisen proffan katsaus Kolmannen Valtakunnan lasten ja nuorison ideologiseen ja fyysiseen koulutukseen, jotka tähtäsivät viime kädessä sotaan. Kirjassa on runsaasti aikalaisten, esim. Hitlerjugendissa ja kansallissosialistisissa eliittikouluissa mukana olleiden kertomuksia.

Hyvin kevyttä linjaa tällä kertaa, Juha Vuoren "Kristianin nuoruusvuodet".
On kyllä niin hulvattoman hauska kirja, että oli välillä pakko nauraa pää tyynyyn painettuna, ettei koko talo herännyt.
Tuosta kirjasta sais helposti varsin hyvin kotimaisen komedialeffan.

Andy MacNab - Firewall sekä Recoil.

Siinä black ops juttua mieheltä, joka tietää mistä puhuu. Oli ennen eläkkeelle siirtymistään mm. 22nd SAS:n jäsen ja Britannian asevoimien eniten palkittu sillä hetkellä palveleva sotilas. Ei niin teknistä kun Tom Clancyt jne vaan minä-muodossa kirjoitettua eeposta Nick Stone nimisestä miekkosesta. Molemmat alkuperäiskielellä tietty että kielitaito pysyy hallussa näin koulunkin jälkeen.

Magnet 2... Ruotsinkirja:D

Ihan kirjallisuutta viimeks ennen joulua: Juha Vuorinen: No, Velli

Antti Heikkilän: Näin me keitämme.
http://www.ravintojaterveys.fi/nmk/

nmk_etusivu.jpg

Omiin ravintotottumuksiin ja kokeiluihin liittyihin.Oikein asiallinen ja mielenkiintoinen kirja.Suosittelen ainakin niille joita vähäänkään kiinnostaa hiilihydraattitietoisuus/vähähiilarinen.

Nyt menee hivenen off-topic. Sain vihdoin Amazonista Tales Of Jedi:n osat yksi ja kaksi. Siis kyseessähän on sarjakuva mutta kyllä nuo opukset käyvät lukuelämyksestä siinä missä kirjatkin. Hienoa vihdoinkin lukea Sithien ensimmäisestä hyökkäyksestä Tasavallan kimppuun ja suurien jedien lankeamisista.

Viime perjantaina sain Battle Royalen englanninkielisinä (ei oikein tuo japani taivu). Vaikuttaa paremmalta kuin tuo elokuva, joka on myös mainio (kirjassa, kun tapahtumat kerrotaan pitkästi ja väkivaltaa kuvaillaan melko tarkasti). Vasta hieman alle 100 sivua olen lukenut, mutta kyllä on tähän asti ollut yksi parhaista lukemistani kirjoista.

Cormac McCarthyn Blood Meridian. Tosi hyvä kirja mutta järkyttävän raskas lukea.

Sain vasta viime vkl tämän luettua loppuun mutta voi herran jumala. En ole kyllä ikinä lukenut mitään jota voisi verrata tähän. Aivan saatanan hyvä kirja. Tää kirja tunkee uniin ja jää sun päähän asuu.

:5: :5:

Viimeks ostin kesän lopussa Kalevalan pehmekantisena. Oon lukenu sitä välillä sieltä täältä valikoiden just sillä hetkellä kiinnostavia tarinoita. Oikein mukavaa lueskeltavaa..

Max Hastingsin Armageddon ja Oscar Rattin Secrets of Samurai.

Armageddon kertoo toisen maailmansodan loppuvaiheista, ja siinä oli hyviä kertomuksia itse sen kokeneilta. Todella hyvä kirja, jos aihe hiukkaakaan kiinnostaa.

Secrets of Samurai taas kertoo samuraista ja näiden harrastamista kamppailulajeista ynnä muusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom