Viimeisin ostamasi kirja?

Juuri käväisin kirjakaupasta: John Ajvide Lindqvist: Ystävät hämärän jälkeen.
Eikös tuosta ole leffakin tekeillä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari päivää sitten tilasin Amazonista tämän:
510ZXZJ09WL._SS500_.jpg

Terry Goodkind - Confessor

Vihdoinkin sain 11-osaisen sarjan päätökseen. Samalla myös vähän harmi, kun oli niin mukaansatempaavaa luettavaa.

Enki Bilalin sarjakuva Jumalaton näytelmä. Ostin, koska pidän tyypin piirtojäljestä.

Samalla ostin lastenkirjoja, joiden teossa on häärännyt mun suosikkikuvittajia :D (Lisbeth Zwerger, Mickwitz, jne...) Kun itsekin yritän vähän kuvittaja olla.

Kuvituksista puheenollen offtopickia: On muuten kurjaa yrittää kuola valuen etsiä jotain uskomattoman upeaa teosta printtinä ilman mitään tulosta. Oon epätoivoisesti yrittänyt löytää isona printtinä teosta Dan Seagrave: Depths of repair. Eikä mistään :(

Sain juuri Amazonista William Kingin Gotrek&Felix The First Omnibus ja The Second Omnibus. Toisin sanoen Skaveninsurman ja Peikonsurman jatko-osat.
Ihanan raakaa ja väkivaltaista fantasiaa. Melkein sanoisin, että ennemmin aikuisille kuin teineille suunnattua.
Niin ja kiitos sille ketä kehoitti tilaamaan kirjoja Amazonista (UK). Kaikki mitä olen sieltä tilannut on tullut nopeasti ja ilman mitään ongelmia.

Slayer-sarjasta puuttuu enää osa seitsemän mutta eihän noita myöhempiä osia viitsi lukea ennen sitä, joten aloitin lukemaan William Kingin Space Wolf Omnibusta.
Pakko myöntää, että WK on mielestäni hyvä (kioski)kirjailija. Tämäkin kirja vaikuttaa noin viidenkymmenen ensimmäisen sivun perusteella kelpo kirjalta.

Book Depositorya ei kyllä voi kuin kehua. Halvat hinnat, nopea, ei toimituskuluja. Viimeksi olen tilaillut semi-tietokirjallisuutta vanhoista tovereistamme Dahmerista, Bundysta ja Gacysta; onhan tuolla toki hintavampiakin tuotteita, mutta en muista milloin olisin jostain muualta kirjoja ostanut.

Eckhart Tolle - The Power of Now
Jeff Long - Deeper
Greg Bear - Darwin's Children

Akateemisesta kaikki.

Sakari Luoman - Poket tuli luettua ja oli kyllä tosi hyvä. Kirja olisi saanut olla hieman paksumpi, koska luin tuon muutamassa päivässä.

Kiinnostaisi se kirja järjestyksenvalvojien ja vartijoiden oikeuksista, jonka mainos pyöri tuolla yläpuolella muiden mainosten seassa. Lukiko ketään kyseistä opusta? Kannattako lukea?

Onko se nyt niin halpa? Itse tilaan Amazon.co.uk:sta ja kyllä halvempaa on todellakin vaikea löytää. Postikulut toki päälle,mutta ei ole paljoa nekään.

Pikaisella haulla kummastakin vertailtuna viimeisestä seitsämästä ostamastani kirjasta kuusi oli Book Depositoryssa 1-3 puntaa halvempia, yksi oli vajaan punnan kalliimpi (hinta kuitenkin tälle teokselle kummassakin alle 5 puntaa). Book Deposioryssa ei ole toimituskuluja, joten minun ostoksilleni näyttäisi olevan halpa.

Toisaalta aina kannattaa verrata, koska voi olla tarjouksia ja muutenkin hintaskaala niin laaja eri aihepiirien kirjoissa, että suoraan ei voi liputtaa kummankaan puolesta. Olen erittäin saita, joten jokainen ostos kyllä tulee etsittyä noista, jenkki-Amazonista sekä parista muusta paikasta ja ostan sitten halvimmasta.

Niin siis katsothan Amazonissa ne hinnat sieltä new&used tms valikon alta etkä vain siitä etusivulta missä kalliimpi hinta?;) Nojoo toki voi löytyä yksittäisiä kirjoja halvemmalla muualta, mutta itse en vaihda tuota pois :D

Niin siis katsothan Amazonissa ne hinnat sieltä new&used tms valikon alta etkä vain siitä etusivulta missä kalliimpi hinta?;) Nojoo toki voi löytyä yksittäisiä kirjoja halvemmalla muualta, mutta itse en vaihda tuota pois :D

Pläräilen toki minkä kerkiän, pääasia että saan uutena. Eniten eroa tulee, jos tilaa useamman kerralla, jolloin pitää jo katsoa postikulujakin vähän tarkemmin (eli mieluiten mahdollisimman paljon samasta paikasta). Olen toki Amazoniakin käyttänyt, vaihtelee tuotteen mukaan. Tuo Book Depository ei ole läheskään niin monelle tuttu, joten ajattelin mainostaa; ei tarvitse vaihtaa :D.

Pari viikkoa sitten ostin muuten kurjaston poistomyynnistä aivan sairaan halvalla aivan sairaan hyviä kirjoja (12 €/12 kpl, kolme kovakantista ja loput pokkareita). Aika harvoin käy itsellä noissa tuuri, mutta kannattaahan toki aina ratsata.

Tais olla Massaa! Voimaa! joku aika sitten. Hyvä kirja varmaan aloittelijoille, kertoo paljosta muttei mistään.

., joten aloitin lukemaan William Kingin Space Wolf Omnibusta.

Oli muuten helvetin hyvä kirja. Ei mitään hc-scifiä mutta sujuvaa lukemista mielenkiintoisessa universumissa. Warhammer 4K universumi on ihanan synkkä ja väkivaltainen paikka. Samalla myös niin laaja, että sinne voi sijoittaa hyvinkin monenlaisia kertomuksia.
Kiltti posteljoonisetä toi juuri The Ultramarines/The Bloodangels/The Souldrinkers omnibukset.

Verta veren jumalalle, kalloja kalloistuimelle.

Zecharia Sitchiniltä Stairway to heaven ja Lost realms

Raymond E. Kurzweilliltä The age of spiritual machines

Hienoja kirjoja kaikki :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom