Viimeisin ostamasi kirja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
9789510278895.JPG

Stalingrad
Beevor, Antony

William Shakespeare - Hamlet

The Complete and illustrated works of Edgar Allan Poe

Nämä tuli poimittua viime visiitiltä kirjakauppaan.

Juha Vuorisen Kristianin teinivuodet. Seuraava ostos on sitten Vuorisen Kakkonen, viimeksi ei vielä ollut siinä kaupassa, jossa kävin.

Tuli eilen haettua suomalaisesta Weis&Hickman: Kääpiökuilujen Lohikäärmeet. Tuollaista perushuttuahan mutta kyllä tuota lukee paremman puutteessa.

Japanese for Busy People II + workbook

51mY2kXzpaL._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU01_AA240_SH20_.jpg

Kanji Pict-o-Graphix - Over 1,000 Japanese Kanji and Kana Mnemonics

21cAEUSuj8L._AA115_.jpg

Lonely Planet Japan

21P59H1vlJL._SH30_OU01_AA115_.jpg

Olen kohta oikea weeaboo!

Tosiaan ostin Adlibriksestä tuon Edgar Allan Poen kootut kertomukset -kirjan. Nyt ilmoittivat, että eivät pystykkään toimittamaan ko. kirjaa kun on varastosta loppu. Hienoa kun osaavat päivittää nettisivujaan!
Nyt katselin muita kauppoja missä samaa kirjaa myydään ja tuli huomattua seuraavaa:

Akateemisessa kirjakaupassa sama kirja on 33,90 eur
Suomalaisessa kirjakaupassa 45,50 eur!!!
Adlibriksessä tuo oli hintaan 26,80 eur
Bookplusssassa nyt tarjouksessa 23,90eur mutta tilattavissa.

Mutta...

Kirjakellari.com sivuilla sama kirja.. 16,90 euroa!?

Miten voi olla näin suuri hajonta samassa kirjassa?

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap... and Others Don't (Hardcover)
by James C. Collins
41AgOYnEpML._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU01_AA240_SH20_.jpg

Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant (Hardcover)
by W. Chan Kim (Author), Renée Mauborgne (Author)
51RPMY79T5L._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_OU01_AA240_SH20_.jpg

Oman Poen kootut olen ostanut joku vuosi sitten Suomalaisesta, maksoi mielestäni kympin. Book depositoryssa pääset melko halvalla myös.

Suomessa kirjat ovat aivan törkeän hintaisia, etenkin kovakantiset. Mummelit ja tuulipuvut luottavat vain Akateemiseen ja Suomalaiseen, joten ostavat niistä, maksoi mitä maksoi. Samahan se on levyissä.

Itse en ole ihan viime aikoina kirjoja ostellut, viimeisimpiä:

gboo0033.jpg

hpl1.jpg

51V2QV8NBRL._AA240_.jpg

hpl.gif

Kirjasto-osastoa tuppaa elo olemaan tätä nykyä, nyt taitaa olla ~30 teosta lainassa. Köyhä ja saita, minkäs teet.

Deaver-%20Cold-moon.jpg

Oman Poen kootut olen ostanut joku vuosi sitten Suomalaisesta, maksoi mielestäni kympin. Book depositoryssa pääset melko halvalla myös.

Suomessa kirjat ovat aivan törkeän hintaisia, etenkin kovakantiset. Mummelit ja tuulipuvut luottavat vain Akateemiseen ja Suomalaiseen, joten ostavat niistä, maksoi mitä maksoi. Samahan se on levyissä.

Itse en ole ihan viime aikoina kirjoja ostellut, viimeisimpiä:

gboo0033.jpg

hpl1.jpg

51V2QV8NBRL._AA240_.jpg

hpl.gif

Kirjasto-osastoa tuppaa elo olemaan tätä nykyä, nyt taitaa olla ~30 teosta lainassa. Köyhä ja saita, minkäs teet.

Akateeminen nyt vielä on suhteellisen edullinen jos vertaa suomalaiseen. Saa kyllä olla aika pokka ilme myyjällä kuka kehtaa pyytää yli 45 euroa kirjasta jonka saa muualta suomesta 16 eurolla!

James Surowiecki - "The Wisdom of Crowds: Why the Many Are Smarter Than the Few and How Collective Wisdom Shapes Business, Economies, Societies and Nations". Erittäin mielenkiintoista luettavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom