Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:...kirjoitus urakkaamme.
TDM sanoi:Olen kai uskomattoman saamaton tai jotain mutta tuo parin päivän päästä oleva äikän YO ei kyllä sinänsä hetkauta mitenkään. Kunhan käyn kirjottamassa tasoiseni aineen ja avót.
Muutenkaan koko kirjoitukset ei jännitä ehkä niin paljon kuin pitäisi, jotta ottaisi ne enemmän tosissaan.
niklas86 sanoi:Tarkasta monta kertaa, jos aikaa jää jäljelle. Ei ole mitään järkeä juosta salista ulos aineen valmistuttua tarkistamatta. --
TDM sanoi:Olen kai uskomattoman saamaton tai jotain mutta tuo parin päivän päästä oleva äikän YO ei kyllä sinänsä hetkauta mitenkään. Kunhan käyn kirjottamassa tasoiseni aineen ja avót.
andor sanoi:Vinkki nro 1: Kirjoita suoraan mustekynällä. Säästät aikaa kun ei tarvi kahteen kertaan kirjoittaa ja pääset aikasemmin kotiin.
andor sanoi:Vinkki nro 1: Kirjoita suoraan mustekynällä.
kpsk sanoi:Tästä olen eri mieltä. Harva pystyy suoltamaan edes välttävää tekstiä ensimmäisellä yrittämällä. Tuo mustekynän käyttö alusta loppuun on muuten suotavaa, sillä ne mustekynät toimivat paremmin nopeassa kirjoituksessa kuin lyijykynät. Toki tottumiskysymys, mutta tuo vinkki ei päde yleisluontoisesti. Toisaalta, jos motiivina on vain päästä nopeasti kotiin... Minkähän olet itse saanut arvosanaksi kun voit tuota suositella
Venlan teksti täydensi hyvin omaani, jäsennys alku-, käsittely- ja koontivaiheeseen on suotavaa. Ja oman aiheen valinta tietenkin.
venla sanoi:Tosin tottahan se on että vaikka nuo kirjotukset nyt on ajankohtaset niin kohta se on iha sama mitä arvosanoja niistä on saanu. Jonkun pluspisteen voi hakupapereihin saada hyvästä äikännumerosta mutta siinä se. Kunhan itse tietää mihin haluaa panostaa ja niin edelleen.