Viimeinen Mega Duty -viestiketju?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko sitä Mega Duty UPDATEssa ollutta treeniohjelmaa laitettu joskus näille sivuille nähtäväksi? Siis valmista ohjelmaa, josta käy esille suoritettavat liikkeet, sarjojen määrät ja toistot jne. En löytänyt sitä, vaikka searchia kovasti yritin.

Ihan mielenkiintoista olisi nähdä millainen ohjelma on, joten onnistuisikohan joltakin kyseisen ohjelman laittaminen tänne kaikkien ihmeteltäväksi ja kommentoitavaksi. Tai voisiko joku näyttää minulle sen viestiketjun, jossa tuo ohjelma on nähtävillä. Ja minä siis osaan lukea ja kirjoittaa, mutta osaamisestani search-toiminnon suhteen en ole ihan varma. :)

mega duty

Joo mä voin laittaa sen ohjelman tänne kun olen saanut itse kirjoitettua sen koneelle kun teen itsekin sen ohjelman mukaan ja pidän päiväkirjaa treeneistä

Re: mega duty

Originally posted by pakko
Joo mä voin laittaa sen ohjelman tänne kun olen saanut itse kirjoitettua sen koneelle kun teen itsekin sen ohjelman mukaan ja pidän päiväkirjaa treeneistä
Ennen kuin kukaan postittaa yhtäkään tavua ko. kirjasta, niin voisitte ottaa selville mahdolliset tekijänoikeuspykälät tuosta eepoksesta. Ylläpito ei todellakaan halua 160-kiloisen body-ikonin kirousta, eikä muutakaan paskaa tuon eepoksen lainaamisen suhteen niskaansa!

Re: Re: mega duty

Originally posted by Tomi
Ennen kuin kukaan postittaa yhtäkään tavua ko. kirjasta, niin voisitte ottaa selville mahdolliset tekijänoikeuspykälät tuosta eepoksesta. Ylläpito ei todellakaan halua 160-kiloisen body-ikonin kirousta, eikä muutakaan paskaa tuon eepoksen lainaamisen suhteen niskaansa!

Todennäköisesti siellä sanotaan jotain, että "Kirjan kokonainen tai osittainenkin kopioiminen on, ei pelkästään sallittua vaan jopa suositeltavaa. Kirjoittaja haluaa antaa tämän hengentuotteensa vapaaseen käyttöön ja tyytyy itse elämään pelkällä näkkileivällä, vaikka kirjaa lukeekin vähintään joka toinen bodarin alku tässä maassa. Kirjoittaja voi myös toimittaa henkilökohtaisesti kaikkien halukkaiden kotiovelle kirjan sähköisessä muodossa word-dokumenttina ja omistuskirjoitetulla disketillä."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom