- Ikä
- 38
Moih,
Nonniih.. tänään on tarkotus syösyä sinne salille ekaa kertaa lihasmiesten joukkoon.. ja tässä moni asia vielä askarruttaa.. alotin tänään tankkaan enemmän ruokaa / hedelmiä jne...
Mutta sekoitus määristä(?) ja kuinka usein päivässä minun pitää vielä syödä nuita bulkki juttuja(?), jos niiksi niitä sanottiin.. on siis vielä epäselvää.
Luontaistuotekaupasta olen ostanut itelleni seuraavat tuotteet:
-Reco2 palautusjuomaksi
-Whey8100
-Malto energy
Reco2 treenin jälkeen aina.. sen tiedän.. mutta, Mikä sekoitus ohje tuon Wheyn ja Malton kanssa(?) ja 1-2 kertaa päivässä niitä syödään(?).. myös päivinä joina ei treenaa(?)
Poimin aiemmin jo foorumilta tämän minun aloitussarjakseni, sekä katselin liikkeiden videoklippejä. Mutta osaatteko sanoa yhtään omakohtaisia aloituspaino esimerkkejä kyseisiin sarjoihin..? Olisi tympiää jos porukka joutuu oottamaan ku säädän painoja yhden telineen kanssa aina 15minsaa! :wall:
"
Kyykky / Prässi 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Leuanveto / Ylätalja 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Vinopenkki / Penkki 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
"
Olen siis aiemmin kotona vain käsipunteilla huhkinut/punnerrellut/tehnyt vatsoja.. 3 kertaa viikossa.... -> penkkiennätys sen 70kg yli vuoden takaa(painoin silloin 58kg). Nykyään 68-70kg painan...
Kiitos pikaisista vastauksistanne..!
Nonniih.. tänään on tarkotus syösyä sinne salille ekaa kertaa lihasmiesten joukkoon.. ja tässä moni asia vielä askarruttaa.. alotin tänään tankkaan enemmän ruokaa / hedelmiä jne...
Mutta sekoitus määristä(?) ja kuinka usein päivässä minun pitää vielä syödä nuita bulkki juttuja(?), jos niiksi niitä sanottiin.. on siis vielä epäselvää.
Luontaistuotekaupasta olen ostanut itelleni seuraavat tuotteet:
-Reco2 palautusjuomaksi
-Whey8100
-Malto energy
Reco2 treenin jälkeen aina.. sen tiedän.. mutta, Mikä sekoitus ohje tuon Wheyn ja Malton kanssa(?) ja 1-2 kertaa päivässä niitä syödään(?).. myös päivinä joina ei treenaa(?)
Poimin aiemmin jo foorumilta tämän minun aloitussarjakseni, sekä katselin liikkeiden videoklippejä. Mutta osaatteko sanoa yhtään omakohtaisia aloituspaino esimerkkejä kyseisiin sarjoihin..? Olisi tympiää jos porukka joutuu oottamaan ku säädän painoja yhden telineen kanssa aina 15minsaa! :wall:
"
Kyykky / Prässi 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Jalkojen koukistus / SJMV 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Pohkeet istuen / Pohkeet seisten 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Kulmasoutu tangolla / Kulmasoutu käsipainolla / Alatalja 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Leuanveto / Ylätalja 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Vinopenkki / Penkki 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Viparit sivuille / Pystysoutu 2 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Ranskalainen punnerrus tangolla / Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 1 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Scott hauiskääntö / Hauiskääntö käsipainoilla 1 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
Jalkojen nosto / Vatsarutistus 1 x = Aloituspainot millä teen 12 toistoa???
"
Olen siis aiemmin kotona vain käsipunteilla huhkinut/punnerrellut/tehnyt vatsoja.. 3 kertaa viikossa.... -> penkkiennätys sen 70kg yli vuoden takaa(painoin silloin 58kg). Nykyään 68-70kg painan...
Kiitos pikaisista vastauksistanne..!