Viime hetken vinkit ennen salille menoa!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hitsi ku tuntuu tuo syömisjuttu mulla unohtuvan välillä.. Oon syöny kokoajan silleesti, että ei oo nälkä.. mutta minusta ei hirveesti poikennu normaalista ruokavaliosta paitsi. tuhdinpi välipala eli maitorahkaa/jugurttia/whey/rypsäriä/sokeria? hedelmää.. ja iltapala toki samankaltainen.. onko muutes pahaksi syödä maitorahkaa 2 kertaa päivässä?

Muuta, hmm.. viime eli toisena salikerta sain lisättyä vielä painoja lisää lähes joka sarjaan.. leukojaki meni se 10kplx2 kertaa niuki naukin.. Pohje on tosin kipee ku revin vähä siin yhes laittees liikaa ennen ku tajusin puottaa painoja :nolo:

rumor sanoi:
Hitsi ku tuntuu tuo syömisjuttu mulla unohtuvan välillä.. Oon syöny kokoajan silleesti, että ei oo nälkä.. mutta minusta ei hirveesti poikennu normaalista ruokavaliosta paitsi. tuhdinpi välipala eli maitorahkaa/jugurttia/whey/rypsäriä/sokeria? hedelmää.. ja iltapala toki samankaltainen.. onko muutes pahaksi syödä maitorahkaa 2 kertaa päivässä?

Muuta, hmm.. viime eli toisena salikerta sain lisättyä vielä painoja lisää lähes joka sarjaan.. leukojaki meni se 10kplx2 kertaa niuki naukin.. Pohje on tosin kipee ku revin vähä siin yhes laittees liikaa ennen ku tajusin puottaa painoja :nolo:
En mä usko että se maitorahka mitään kivessyöpää vakavampaa aiheuttaa :D No ei vaiskaan, ihan huoletta voit syödä monta kertaa päivässä, tosin välillä voi vaihtaa tonnikalaan ettei käy liian yksitoikkoiseksi.

Ja toi pohkeen kipeytyminen on kyllä tosi ärsyttävä juttu (tällä hetkellä tiedän varsin hyvin :curs: ). Eli muista venytellä kunnolla pari tuntia jalkareenin jälkeen ja mielellään vielä seuraavana aamunakin. Kipeän pohkeen kanssa on äärimmäisen epämukavaa kävellä :D

haha "kivessyöpää" säikähin jo.. :D mutta niih.. tonnikalaa ok.. mut se on vaa ärsyttävä sekotella sen whey kanssa.. lol. laittas maitoon/kaakauseen välil vaikka onki sellasta limatönkköä.. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom