Viikonloppu selvinpäin/Vinkkejä selviytymiseen-Thread!

Onko kohtalotovereita jotka ovat joutuneet tämän kammottavan selväpäisen ajanjakson vangeiksi ja tuskissaan koittavat kehittää itselleen viinaan liittymätöntä tekemistä? Nyt otetaan kaikki vinkit ja niksit vastaan viinapirun loitollapitämisen varmistamiseksi.

Allekirjoittanut on tänään jo käynyt punttisalilla, rannalla, stadikalla uimassa, lentopalloilemassa ja äsken vielä kaatosadelenkin jälkeisessä kylvyssä. Kello käy kohta jo yhtätoista mutta silti menojalkaa vipattaa koska kaverit ovat kovasti viihteellä...

Totesin tuossa parin suhteellisen kostean viikonvaihteen jälkeen, että eiköhän se olisi niin treenien kuin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta parempi pitää ainakin yksi päihteetön viikko.

Nyt sit pakkislaiset kaikki omat kokemukset/vinkit/niksit/poppakonstit kehiin, jotta edes jotkut meistä pystyisivät (välillä) noudattamaan terveitä elämäntapoja!

"Viikko ilman börstaa - Se on riski!!!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iltareeni. 'Nuff said!

Itsekuri. Voi sinne baariin lähteä selvänäkin ja kyllä sieltä saa alkoholittomia juomiakin niin ei tarvitse janoakaan nähdä illan aikana.
Harvoin sitä porukkaa selvinpäin jaksaa katsella...

Riippuu ihmisestä varmaan... Ite ainakin sillon ku olin vielä sinkku, niin menin tosi mielelläni baariin kuskis ja olin koko yön siellä selvinpäin. Treenaamaan pääsi seuraavana päivänä, säästy paljon rahaa ja muutenki sitä krapulaa ja morkkista ei tullu.
Nykyään ku on oma flikka niin ei enään oikein nappaa niin paljon mennä sinne baariin ylipäätään...

EN menisi baariin selvinpäin! Sitä urputusta kun kuuntelee on pakko vetää kännit silkasta vitutuksesta.
Just sitä mitä itsekin teit tänään: Serenaan, biitsille, lintsille, minigolfia, retkiä ja piknikkejä viikonloppuna päivällä, illalla joku leffa vaikka. Tai kotitöitä ;)
Itsellä ei vaadi kauheasti mielikuvitusta kun on paljon actionia vaativa koira, sekä mies ja kämppä jota ei kerkeä yhtään siivota arkena. Se on sitten viikonlopun hommaa se.

Voi sinne baariin lähteä selvänäkin.
No ei voi. Pitää olla aika paljon masokismia veressä, että pystyy katselemaan sitä touhua muuten kuin helvetillisessä jurrissa.

Alkuperäinen kysymyshän oli:
Totesin tuossa parin suhteellisen kostean viikonvaihteen jälkeen, että eiköhän se olisi niin treenien kuin kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin kannalta parempi pitää ainakin yksi päihteetön viikko.
Vittu jos tuohon ei pysty, niin on aika turha kysellä täältä neuvoa. Pitäis varmaan mennä johonkin AAA+ kerhoon juttelemaan mukavia.

Paskat kaverit jos niitä ei jaksa katsella kuin kännissä.

EN menisi baariin selvinpäin! Sitä urputusta kun kuuntelee on pakko vetää kännit silkasta vitutuksesta.

Mitä urputusta? Ei mullekaan kukaan viimeksi urputtanut ja naiset oli mielissään kun en ole ainakaan syliin oksentamassa niinkuin osa muista juhlijoista.

No ei voi. Pitää olla aika paljon masokismia veressä, että pystyy katselemaan sitä touhua muuten kuin helvetillisessä jurrissa.

Masokismia on vetää känni useamman kerran kuukaudessa. Luulisi ajattelevan ihmisen oppivan jotain siitä krapulasta... mutta ei, lisää pitää vaan saada.

Täytyy kompata tuota baarihommaa. Aika monta kertaa olen ollut porukan ainoana selvinpäin yöelämässä ja vaikka kohtuu puhelias ihan selvinkin päin olen, on lähes aina jäänyt vähän sellanen fiilis jälkeenpäin, että olis voinut jäädä mielummin lukemaan pakkista ja syömään rahkaa. Ei sitä meininkiä vaan selvinpäin kovinkaan kauaa jaksa katella. Alkuillasta toki ihan jees vielä, kun jengillä ei vielä pahasti huppu heilu.

Baarissa selvinpäin olo riippuu seurasta. Jos sinne lähtee hyvällä porukalla niin on kivaa, jos taas pienemmällä sakilla tai yksin niin voipi olla tylsää.

Luulisi ajattelevan ihmisen oppivan jotain siitä krapulasta... mutta ei, lisää pitää vaan saada.
Kuka tässä nyt mistään krapulasta on puhunut? Ihan lässytystä valittaa jostain krapulasta. Ymmärrän kyllä, että vaikuttaa hyvältä idealta olla selvinpäin "kavereiden" kanssa baarissa, jos joka aamu pitäis oksennella ympäriinsä mikäli olisi tullut otettua aiemmin paukku, kaks tai kolme.
Kellään ei ole niin hyviä ystäviä, että niitä jaksaisi katsella kännipäisinä yhtä kertaa enempää baarissa selvinpäin.

Kuka tässä nyt mistään krapulasta on puhunut? Ihan lässytystä valittaa jostain krapulasta. Ymmärrän kyllä, että vaikuttaa hyvältä idealta olla selvinpäin "kavereiden" kanssa baarissa, jos joka aamu pitäis oksennella ympäriinsä mikäli olisi tullut otettua aiemmin paukku, kaks tai kolme.
Kellään ei ole niin hyviä ystäviä, että niitä jaksaisi katsella kännipäisinä yhtä kertaa enempää baarissa selvinpäin.

Krapula on aika luonnollinen tulos siitä kovasta juomisesta. Ei se vaikuta miltään hyvältä idealta, se on hyvä idea. Teillä on kyllä aika ihmeellisiä kavereita, jos niitä ei tosiaan kestä muuta kuin itsekin juomalla. Mie pidän nyt alkoholitonta kautta vuodenvaihteeseen asti, mutta kyllä tässä silti tulee viihteelle lähdettyä tilanteen mukaan. Ei sitä viinaa tarvitse, jotta voi pitää hauskaa.

Join viimeksi alkoholia vuonna 2001. Ehkä sen vuoksi kerään tällä hetkellä taustatietoa megaliittisesta kulttuurista, antiikin kreikkalaisista sekä foinikialaisista.

. Ei sitä viinaa tarvitse, jotta voi pitää hauskaa.
Ei niin, siinä olet oikeassa. Kyllä mulla on monestikin hauskaa selvinpäin.

Itse olen kyllästyny juopotteluun aika täydellisesti. Tuntuu niin pakkopullalta ja vituttaa jo pelkkä ajatus kännäämisestä. Voisi ehkä lähteä selvinpäin baariin joku vkl ja katsella vähän meininkiä.

Itse olen kyllästyny juopotteluun aika täydellisesti. Tuntuu niin pakkopullalta ja vituttaa jo pelkkä ajatus kännäämisestä. Voisi ehkä lähteä selvinpäin baariin joku vkl ja katsella vähän meininkiä.

Oletko sä kyllästynyt juopotteluun vai baarissa juopotteluun? Siinä on iso ero.
Ei muakaan huvita lähteä baariin, mutta oikein mielelläni vedän kännit kotona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom