Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin sama. Jotkut kotipippalot ovat myös hyvät, mutta itselläni lässähtää fiilis heti kun pitäisi lähteä baariin. En vain aidosti viihdy siellä. No toki jos on oikein hyvä porukka, niin voihan siellä pyörähtää, mutta harvoin jää jälkipolville kerrottavaa.Oletko sä kyllästynyt juopotteluun vai baarissa juopotteluun? Siinä on iso ero.
Ei muakaan huvita lähteä baariin, mutta oikein mielelläni vedän kännit kotona.
Oletko sä kyllästynyt juopotteluun vai baarissa juopotteluun? Siinä on iso ero.
Ei muakaan huvita lähteä baariin, mutta oikein mielelläni vedän kännit kotona.
Hieman huolestuttavan kuuloista jos yksi päihteetön viikonloppu aiheuttaa ongelmia ja on hirveän tuskan ja työn takana... Mä en vaan jotenkin tajua itsekurittomia ja selkärangattomia ihmisiä jotka ei "pysty" olla dokaamatta.
Hommaa jotain selväpäistä seuraa vaikka, sillä ei kai nyt kaikki tutut ryyppää joka pe+la? Jos ryyppää niin sitten on ehkä aika hankkia muitakin kavereita, aika harmilliselta tuntuisi jos ainoat yhteiset tekemiset frendien kanssa olisi joka vkoloppuinen dokaaminen.
Itse kulutan aikaani selvinpäin viikonloppuisin seuraavasti:
YKSIN: Treenaan. Kokkaan. Siivoan (pesen pyykkiä ja järjestän kämppää kun ei viikolla kerkeä). Käyn shoppailemassa. Luen lehtiä/kirjoja tai katson telkkaa kun kerrankin on aikaa tai sitten leffoja. Vietän paljon aikaa koneella (nettiforumit kuten Pakkis, Facebook jne muiden ihmisten kanssa jutellen, katselen treenivideoita, nettishoppailen ym). Jos olisin mies mä todennäköisesti pelaisin jotain CS koko viikonlopun :D
MUIDEN KANSSA: Mennään terassille (en jatka yökerhoon ja juon limsaa), jos yökerhoon niin todnäk olen kuskina. Käydään istumassa iltaa jonkun kotona. Kesähelteillä pelataan ulkona jotain iltamyöhään. Käydään kahvittelemassa illan/yön aikana jossain ja istumassa ja juttelemassa. Hyvät saunomiset ja yhteissyömiset.
Yleisesti kun täyttää päivänsä/iltansa itselleen mielekkäällä tekemisellä (varmasti on muitakin juttuja kuin alkoholi) niin aika kuluu nopeammin. Jos tylsistyneenä väkisin yrittää olla tekemättä mitään niin ehkä sitä menojalan vipatusta on vaikeampi vastustaa. Toisaalta itse huolestuisin aika hemmetisti jos ainoa mielekäs puuha olisi ryyppäys ja muuten olisi koko ajan ahdistavaa... Sitten pitäisi jo alkaa keksimään väkisin juttuja.
Riippuu vähän missä porukoissa liikkuu. Baarissa selvinpäin oleminen on kohtuu perseestä.
Mielen köyhyyttä jos viikonloppuna ei keksi muuta tekemistä kuin ryyppääminen.
Todellakin.
En myöskään tajua tuota "viinanhimoa" mikä monella nousee viikonloppuisin. Eikö se ole jo vähän huolestuttavaa? Varsinkin kun sinne ryyppäämään lähdetään pelkän ryyppäämisen takia ja tarkoituksena on olla ihan vitun kännissä. Mun mielestä jos elämä on niin paskaa että täytyy joka viikonloppu perseet, voi vähän miettiä mikä on vialla...
Itse olen joskus ottanut paljonkin alkoholia, mutta en ole varmaan koskaan lähtenyt ulos vain ollakseni kännissä. Useimmiten olen lähtenyt ulos kavereiden kanssa tarkoituksena nauttia toistemme seurasta, käydä tanssimassa jne. ja alkoholi on ollut toissijainen asia. En ole ikinä tavoitellut kovaa humalatilaa, koska mielestäni se on noloa, rumaa ja hyödytöntä.
Nykyisin juon ehkä kerran kuukaudessa. En vaan tykkää olla kännissä, mieluummin otan pari ja olen ehkä vähän hiprakassa kuin että mongertaisin ympäriinsä ihan tolkuttomassa kunnossa enkä aamulla muistaisi mitään. Onneksi mulla on niin ihania kavereita että niiden kanssa voi viettää aikaa selvinpäinkin.