Viikonloppu selvinpäin/Vinkkejä selviytymiseen-Thread!

Terassille vetämään parit vissyt ku kaverit kiskoo bisseä, sitte säästyneillä rahoilla syömään hyvät safkat johki mestaan. Kapakassaki selviää kunhan o laittikokis tai vastaava hörppiä siinä nokan edessä, ei tarvi kuivisui istua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse ainakin suurimmaksi osaksi heilun tanssilattialla, kun olen baarissa selvinpäin (eli aina). Kaverit on ihan se ja sama siellä, aivan helvetin paska paikka esimerkiksi jutella ja ei se muiden humala sitä helpota, vaikka jaksaisikin katsella. Mikään ei varmaan ole paskempaa, kuin olla baarissa porukalla, josta kaikki on ihan seipäässä ja länkyttää samoja juttuja uudelleen ja uudelleen + kun lattialle ei kukaan lähde selvinpäin ja hyvin harvoin edes humalassa.

Unohda koko juttu. Ota, jos tekee mieli. Älä, jos ei.

Tilaa pizza ja vuokraa leffa, saa kivasti muutaman tunnin kulumaan. Eikä se pizzakaan mikään epäterveellinen ratkaisu ole verrattunua pariinkymmeneen oluseen. Vielä jos on treeniä alla niin napa suorastaan huutaa murkinaa :D Taidan vähän myöhässä olla mutta seuraavaa viikonloppua ajatellen...

Hieno treadi, itsellä ilmenee samaa ongelmaa ja aina sitä tulee heikkona sorruttua..Kaikke oon kokeillu, tuloksetta mitä enemmä yrittää ollla huikatta sitä enemmä lopulta ottaa. Kunno kuume vois olla kova sana, eli päivää enne viikonloppua hommaa kunno kuumetta.

Oletko sä kyllästynyt juopotteluun vai baarissa juopotteluun? Siinä on iso ero.
Ei muakaan huvita lähteä baariin, mutta oikein mielelläni vedän kännit kotona.
Erittäin sama. Jotkut kotipippalot ovat myös hyvät, mutta itselläni lässähtää fiilis heti kun pitäisi lähteä baariin. En vain aidosti viihdy siellä. No toki jos on oikein hyvä porukka, niin voihan siellä pyörähtää, mutta harvoin jää jälkipolville kerrottavaa.

Olen yötöissä isossa kaupungissa katselemassa hulinoita, ja kun selvinpäin katselee yöstä toiseen minkälaisia turoja ihmiset on, niin en vaan ymmärrä miten muka selvinpäin voisi olla samalla aaltopituudella.

Itslelä auttaa kun vkl herään klo 6 lähden heti lenkille ja sitten suihkuun. Sitten n. 6 tunnin päästä uudestaan lenkille ja taas suihkuun ja taas 6 tunnin päästä lenkille ja suihkuun. Lenkki vie pahimmat himot ja täpinät :)

Hieman huolestuttavan kuuloista jos yksi päihteetön viikonloppu aiheuttaa ongelmia ja on hirveän tuskan ja työn takana... Mä en vaan jotenkin tajua itsekurittomia ja selkärangattomia ihmisiä jotka ei "pysty" olla dokaamatta.

Hommaa jotain selväpäistä seuraa vaikka, sillä ei kai nyt kaikki tutut ryyppää joka pe+la? Jos ryyppää niin sitten on ehkä aika hankkia muitakin kavereita, aika harmilliselta tuntuisi jos ainoat yhteiset tekemiset frendien kanssa olisi joka vkoloppuinen dokaaminen.

Itse kulutan aikaani selvinpäin viikonloppuisin seuraavasti:

YKSIN: Treenaan. Kokkaan. Siivoan (pesen pyykkiä ja järjestän kämppää kun ei viikolla kerkeä). Käyn shoppailemassa. Luen lehtiä/kirjoja tai katson telkkaa kun kerrankin on aikaa tai sitten leffoja. Vietän paljon aikaa koneella (nettiforumit kuten Pakkis, Facebook jne muiden ihmisten kanssa jutellen, katselen treenivideoita, nettishoppailen ym). Jos olisin mies mä todennäköisesti pelaisin jotain CS koko viikonlopun :D

MUIDEN KANSSA: Mennään terassille (en jatka yökerhoon ja juon limsaa), jos yökerhoon niin todnäk olen kuskina. Käydään istumassa iltaa jonkun kotona. Kesähelteillä pelataan ulkona jotain iltamyöhään. Käydään kahvittelemassa illan/yön aikana jossain ja istumassa ja juttelemassa. Hyvät saunomiset ja yhteissyömiset.

Yleisesti kun täyttää päivänsä/iltansa itselleen mielekkäällä tekemisellä (varmasti on muitakin juttuja kuin alkoholi) niin aika kuluu nopeammin. Jos tylsistyneenä väkisin yrittää olla tekemättä mitään niin ehkä sitä menojalan vipatusta on vaikeampi vastustaa. Toisaalta itse huolestuisin aika hemmetisti jos ainoa mielekäs puuha olisi ryyppäys ja muuten olisi koko ajan ahdistavaa... Sitten pitäisi jo alkaa keksimään väkisin juttuja.

Oletko sä kyllästynyt juopotteluun vai baarissa juopotteluun? Siinä on iso ero.
Ei muakaan huvita lähteä baariin, mutta oikein mielelläni vedän kännit kotona.

En ole koskaan ollut kalsarikännien ystävä. Joskus jokin saunaolut on ok, mutta muuten en koskaan juo yksin tms.

Hieman huolestuttavan kuuloista jos yksi päihteetön viikonloppu aiheuttaa ongelmia ja on hirveän tuskan ja työn takana... Mä en vaan jotenkin tajua itsekurittomia ja selkärangattomia ihmisiä jotka ei "pysty" olla dokaamatta.

Hommaa jotain selväpäistä seuraa vaikka, sillä ei kai nyt kaikki tutut ryyppää joka pe+la? Jos ryyppää niin sitten on ehkä aika hankkia muitakin kavereita, aika harmilliselta tuntuisi jos ainoat yhteiset tekemiset frendien kanssa olisi joka vkoloppuinen dokaaminen.

Itse kulutan aikaani selvinpäin viikonloppuisin seuraavasti:

YKSIN: Treenaan. Kokkaan. Siivoan (pesen pyykkiä ja järjestän kämppää kun ei viikolla kerkeä). Käyn shoppailemassa. Luen lehtiä/kirjoja tai katson telkkaa kun kerrankin on aikaa tai sitten leffoja. Vietän paljon aikaa koneella (nettiforumit kuten Pakkis, Facebook jne muiden ihmisten kanssa jutellen, katselen treenivideoita, nettishoppailen ym). Jos olisin mies mä todennäköisesti pelaisin jotain CS koko viikonlopun :D

MUIDEN KANSSA: Mennään terassille (en jatka yökerhoon ja juon limsaa), jos yökerhoon niin todnäk olen kuskina. Käydään istumassa iltaa jonkun kotona. Kesähelteillä pelataan ulkona jotain iltamyöhään. Käydään kahvittelemassa illan/yön aikana jossain ja istumassa ja juttelemassa. Hyvät saunomiset ja yhteissyömiset.

Yleisesti kun täyttää päivänsä/iltansa itselleen mielekkäällä tekemisellä (varmasti on muitakin juttuja kuin alkoholi) niin aika kuluu nopeammin. Jos tylsistyneenä väkisin yrittää olla tekemättä mitään niin ehkä sitä menojalan vipatusta on vaikeampi vastustaa. Toisaalta itse huolestuisin aika hemmetisti jos ainoa mielekäs puuha olisi ryyppäys ja muuten olisi koko ajan ahdistavaa... Sitten pitäisi jo alkaa keksimään väkisin juttuja.

Totta! On selkeästi alkoholiongelman merkki, jos vkl selvinpäin tuntuu ylitsepääsemättömältä ongelmalta. Minusta vkl on parasta aikaa tehdä niitä juttuja joista pitää. Turha se on dokata jos se ei oikeasti kiinnosta. Jos ei pysty keksimään mitään mitä haluaa tehdä, niin kannattaa harrastaa itsetutkiskelua....

Muutaman kerran olen ollut baareissa selvänä ja kolmatta kertaa ei tule. Kuskina oleminen on eri asia.

Yleensä tulee suunniteltua, että tämän viikonlopun oon rauhassa himassa ja katon leffoja, mutta aina vaan se viinanhimo putkahtaa esiin ja, jos joku frendi sattuu kysymään sopivaan aikaan, että lähetäänkö yökerhoon niin se on kyllä selvää, että sen jälkeen löytää itsensä yökerhosta.

Vähä sellanen fiilis, et sinkkuna ku on niin tuppaa menemään rahaa iha älytön määrä tuohon viinan kittaamisen, kun taas jos olisin parisuhteessa niin en kyllä olisi joka viikonloppu siellä dokaamassa vaan jonkun toisen vieressä.

Mielen köyhyyttä jos viikonloppuna ei keksi muuta tekemistä kuin ryyppääminen.

Riippuu vähän missä porukoissa liikkuu. Baarissa selvinpäin oleminen on kohtuu perseestä.

Tuo "selvinpäin baarissa" -asia varmaankin on tosiaan aika yksilöllinen juttu. Musta tuntui ennen, että ei pysty olemaan baarissa ilman drinksua nenän edessä. Nyttemmin, kun olen jo aika pitkään aina tuolla baanalla ollut yleensä enemmän selvin päin, niin siihenkin on tottunut. On siellä meinaan muitakin, jotka ei ota viinaa lainkaan, syystä tai toisesta.

Mulla ittellä on toisaalta se, että (edes jonkinasteinen) kontrollin menetys kännissä ei ole mukavaa, mutta toisaalta se alkoholi tuo mussa esiin vähän avoimemman ja sosiaalisemman puolen, josta mä selvin päin yleensä vain haaveilen. Nyttemmin se kontrollin menettämisen pelko on saanut mut olemaan selvin päin, tai ottamaan vain 1 tai 2 siideriä/lonkeroa tms. Mieluummin olen vieraitten seurassa vähän hiljaisempi oma itseni kuin ääliönä kännissä heiluva yltiösosiaalinen vipeltäjä. -Ja juu, käsitän, että noidenkin välissä on sitä maastoa, jossa pyrin pysymään, jos otan alkoholia.

Sitten on vielä se, että mä olen niin persaukinen aina, että en viitsi vähiä pennosia laittaa alkoholiin. Jos rahaa ois oikeasti tuhlattavaksi asti, tilanne saattaisi olla eri, tai sitten ei saattaisi.

Yksi vaihtoehto on ottaa auto alle (jos on) ja lähteä ajamaan Suomen yöhön pois kotiseudulta ja ajaa sopiva siivu ja kotiin nukkumaan (ei ratissa nuokkumista siis). Näkee paljon asioita eri tavalla.

Mielen köyhyyttä jos viikonloppuna ei keksi muuta tekemistä kuin ryyppääminen.

Todellakin.

En myöskään tajua tuota "viinanhimoa" mikä monella nousee viikonloppuisin. Eikö se ole jo vähän huolestuttavaa? Varsinkin kun sinne ryyppäämään lähdetään pelkän ryyppäämisen takia ja tarkoituksena on olla ihan vitun kännissä. Mun mielestä jos elämä on niin paskaa että täytyy joka viikonloppu perseet, voi vähän miettiä mikä on vialla...

Itse olen joskus ottanut paljonkin alkoholia, mutta en ole varmaan koskaan lähtenyt ulos vain ollakseni kännissä. Useimmiten olen lähtenyt ulos kavereiden kanssa tarkoituksena nauttia toistemme seurasta, käydä tanssimassa jne. ja alkoholi on ollut toissijainen asia. En ole ikinä tavoitellut kovaa humalatilaa, koska mielestäni se on noloa, rumaa ja hyödytöntä.

Nykyisin juon ehkä kerran kuukaudessa. En vaan tykkää olla kännissä, mieluummin otan pari ja olen ehkä vähän hiprakassa kuin että mongertaisin ympäriinsä ihan tolkuttomassa kunnossa enkä aamulla muistaisi mitään. Onneksi mulla on niin ihania kavereita että niiden kanssa voi viettää aikaa selvinpäinkin.

Todellakin.

En myöskään tajua tuota "viinanhimoa" mikä monella nousee viikonloppuisin. Eikö se ole jo vähän huolestuttavaa? Varsinkin kun sinne ryyppäämään lähdetään pelkän ryyppäämisen takia ja tarkoituksena on olla ihan vitun kännissä. Mun mielestä jos elämä on niin paskaa että täytyy joka viikonloppu perseet, voi vähän miettiä mikä on vialla...

Itse olen joskus ottanut paljonkin alkoholia, mutta en ole varmaan koskaan lähtenyt ulos vain ollakseni kännissä. Useimmiten olen lähtenyt ulos kavereiden kanssa tarkoituksena nauttia toistemme seurasta, käydä tanssimassa jne. ja alkoholi on ollut toissijainen asia. En ole ikinä tavoitellut kovaa humalatilaa, koska mielestäni se on noloa, rumaa ja hyödytöntä.

Nykyisin juon ehkä kerran kuukaudessa. En vaan tykkää olla kännissä, mieluummin otan pari ja olen ehkä vähän hiprakassa kuin että mongertaisin ympäriinsä ihan tolkuttomassa kunnossa enkä aamulla muistaisi mitään. Onneksi mulla on niin ihania kavereita että niiden kanssa voi viettää aikaa selvinpäinkin.

Niin no ite en mee sen viinan takia vaan seuran takia. Suurinosa kavereista on yökerhossa ja minkäs sille mahtaa kun tekee mieli naisia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom