Eli ensi viikolla olen lähdössä Canarialle lomailemaan ja tietäähän sen että häppää tulee otettua ahkerasti ja muutenkin ruokailut varmaankin tulee olemaan vähän mitä sattuu. Ajattelin valmistautua koitokseen ostamalla jokaiselle päivälle vähintään yhden Fastin Lo-Carbin ja lisäksi pari pulloa Zero Carbia. Noilla sais edes hieman korvattua päivän proteiinivajausta. Onko kellään kokemusta, että uskaltaako ulkomaille ottaa herapussin mukaan vai luuleeko ne heti et mulla on lähemmäs kilo kokaa repussa? :evil:
7 viikon dieetin jälkeen paino on nyt 70kg ja pituus onneksi on pysynyt 172cm :D Kuinka paljon tällainen minun kokoinen kaveri voi edes HIEMAN kroppaystävällisesti ottaa päivässä keittoa (ja vielä viikon ajan :urjo: )? Kun en kuitenkaan halua pilata omaa tai varsinkaan ystävieni reissua sillä että alkaisin protestoimaan jokaista drinkkiä ja tuoppia vastaan. Mutta minulla ei ole myöskään mitään tarvetta olla jatkuvasti kauheassa änkyräkännissäkään. Eli hakusessa sellainen järkevähkö kompromissiratkaisu.
7 viikon dieetin jälkeen paino on nyt 70kg ja pituus onneksi on pysynyt 172cm :D Kuinka paljon tällainen minun kokoinen kaveri voi edes HIEMAN kroppaystävällisesti ottaa päivässä keittoa (ja vielä viikon ajan :urjo: )? Kun en kuitenkaan halua pilata omaa tai varsinkaan ystävieni reissua sillä että alkaisin protestoimaan jokaista drinkkiä ja tuoppia vastaan. Mutta minulla ei ole myöskään mitään tarvetta olla jatkuvasti kauheassa änkyräkännissäkään. Eli hakusessa sellainen järkevähkö kompromissiratkaisu.