Viikko ohjelma ja ravintoaineet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jarpa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
39
Huomasin tänään krapulassa että prkl lihakset hävinneet kun yrittänyt kouluun panostaa ja saman tien vedin vuodeksi salia kortille. kuinka käytte salilla? siis joka toinen välipäivä vai miten? olen ajatellut vain palautukseen ottaa lisäravinteita eli maltoa, dextoriinia ja heraa. suositelkaa jotain merkkejä / tuotteita. ja annostuksista ..
kiitos jo etukäteen

tiedä sitten mitä olet tätä kirjoittaessasi vetänyt, mutta tuskin kukaan käy "välipäivinä" salilla. dextoriini = dekstroosi. syö normaalisti ja vedä salin jälkeen perus palkkari, maltoa ja heraa. mikä tahansa merkki käy.

jep kiitti. ilmaisu taito hieman taas heikkona eli tarkoitin reenauksella joka toista päivää... onko liian usein vai reenipäivinä esim ma ti ke la

Ihan 4krt viikossa salilla...

Edit: Oon näköjään varmaan ihan pihalla :nolo: Tai sit en oo jos ny tajusin tekstin oikeen :D

Pakkiksen kaupasta löytyy kaikkia kivoja ravinteita.
esim. 1dl Ultrawhey+1dl maltoa=palkkari
Phase3 on ainakin pirun hyvän makuista ja siinä on vielä glutamiinia ja kreatiinia seassa.

Faq kannattaa lukea. Sieltä vaikka joku kiva ohjelma, jonka voit pistää tänne näytille. Ravintoasiat ja levot myös kuntoon jne.

Vähän väsyneiltä näyttävät porukan tähän aikaan kirjoittamat viestit:D

2 päivää salilla ja 1 päivä lepoa. Tollasta tahtia yritän pitää, joskut tarvittaessa tai menojen mukaan sitten tingitään suuntaan tai toiseen.

Evon tuotteet on ihan jees palautusjuomaan. Itse en ole vielä tota Phase3:sta testannut, mutta varmasti on hyvä tuote jos valmiin palautusjuoman haluaa. Jos taas sekoittelee itse, niin ihan perus malto+heraproteiini, noita heroja on sitten kaikkea maan ja taivaan väliltä. Eli oman kukkaron mukaan ostelet sitten mieleistäsi.

Vähän ohi aiheesta, mutta 1:sta postista sai kuvan, että jauhoilla meinaat kasvaa.

Reeni ja ravinto ensin kuntoon. Laita vaikka ohjelmasi tänne ja viilaillaan sitä. Lisäravinteina vaikka Ultra Wheytä lisäproteiiniksi ja malto+joku nopea proteiini palautukseen.

no joo eli en jauhoilla aijo kasvattaa mitään. harrastan kahdessa joukkueessa jääkiekkoa, salibandyä ja krav magaa ja nyt salia vielä vahvistaan paikkoja ja alkaa tuntuun että salin jälkeen alkaa paikat vaatimaan jo lisää ravinteita palautuakseen ja siksi maltoa + jotain ajattelin hankkia...sali ohjelmalla ajattelin vain keski/ylä vartaloa vahvistaa koska jalat on aikas kunnossa ja pysyykin noilla lajeilla...

Jarpa sanoi:
sali ohjelmalla ajattelin vain keski/ylä vartaloa vahvistaa koska jalat on aikas kunnossa ja pysyykin noilla lajeilla...
No niinpä tietenkin :whip:
Treenaa tasapuolisesti koko kroppaa! Myös niitä kinttuja

Jarpa sanoi:
no joo eli en jauhoilla aijo kasvattaa mitään. harrastan kahdessa joukkueessa jääkiekkoa, salibandyä ja krav magaa ja nyt salia vielä vahvistaan paikkoja ja alkaa tuntuun että salin jälkeen alkaa paikat vaatimaan jo lisää ravinteita palautuakseen ja siksi maltoa + jotain ajattelin hankkia...sali ohjelmalla ajattelin vain keski/ylä vartaloa vahvistaa koska jalat on aikas kunnossa ja pysyykin noilla lajeilla...

Aika paljon tulee kaikenlaista liikuntaa. palautusjuoma ei joo ole varmaan pahitteeksi. Tosta jalat on hyvässäkunnossa jo nyt ja pysyykin, kun pelaan sählyä/hokia voidaan olla montaa mieletä. Ota ihan suosiolla ne jalat kiertoon mukaan.

(lue: ei käy postailu kovin rumaksi)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
no periaatteessa pitäis vahvistaa polvia koska tyhmänä olen pari vuotta sitten tehnyt 200-300kg prässiä kun oli hienoa kun sai vitusti painoja ylös ja nyt polvet naksuu että aeroobinen ja kevyillä painoilla vain sitä "räjähtävää" voimaa hankkia ja ennen kaikkia kestävyyttä koska massaa on kerääntynyt liiaksi asti...

Jarpa sanoi:
no periaatteessa pitäis vahvistaa polvia koska tyhmänä olen pari vuotta sitten tehnyt 200-300kg prässiä kun oli hienoa kun sai vitusti painoja ylös ja nyt polvet naksuu että aeroobinen ja kevyillä painoilla vain sitä "räjähtävää" voimaa hankkia ja ennen kaikkia kestävyyttä koska massaa on kerääntynyt liiaksi asti...

"massaa liiaksi asti" omaat ronsterin reidet? Polvien naksuminen ei tarkoita yhtään mitään. Laitas suunnitelmasi viikkon harjotteista niin katotaan summa niistä.

ps. kerroppa reiden ympärysmitta

Jos reisi on paksuimmasta kohdasta ympärykseltään 80-90% jalan pituudesta (lattia-vyötärö) liikutaan jo "paksun reiden" mitoissa... itselläni ainakin vielä piiiitkä matka tuohon...

Suositut

Back
Ylös Bottom