Viikinkii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timangi
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
no niin ajattelin aloittaa noitten lisäravinteitten käytön kun ei ole kerennyt niihin perehtymään. elikkä olisko kellään jotain hyvää "reseptiä" joka kattas kaikki nää proteiinit, kreatiinit jne.
olisko viking power miten järkevä ostos palutusjuomana ja mitä sitten sen lisäks vai tarviiko mitään. Olis ihan hyvä jos sais jotain palautetta. kiitos jo etukäteen:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyvä palautukseen, halvemmaksi tietty tulis ostaa nuo lisäravinteet erikseen ja sotkea niistä. Viking power, lue tuolta lisää.

edit: Ja nimi on nykyään muuten Muscle+.

joo!

Itse olen tottunu sotkemaa hiilarit ja protskut eri pusseista.
halvin mahdollista maltoo ja halvinta mahdollista väh.laktoosista protskuu. Tietty sellasta protskuu joka käy palautus juomaan.

Tollei edullisinta ja voi suhteuttaa mielen mukaan (Esim. Illalla pelkkä protsku + öljy + kaakao ) et sellai:kippis1:

Re: joo!

Originally posted by Loiri
halvin mahdollista maltoo ja halvinta mahdollista väh.laktoosista protskuu. Tietty sellasta protskuu joka käy palautus juomaan.

Tollei edullisinta ja voi suhteuttaa mielen mukaan (Esim. Illalla pelkkä protsku + öljy + kaakao ) et sellai:kippis1:

Ite oon ainaki yleensä santsannu vähän enemmän rahaa kunnon protskuihin enkä mihinkää halpaan paskaan :david:

Re: Re: joo!

Originally posted by J0u
Ite oon ainaki yleensä santsannu vähän enemmän rahaa kunnon protskuihin enkä mihinkää halpaan paskaan :david:

Monesti tämä halpa paska (todennäköisesti perusheraa tarkotetaa kuitenki) on ~samaa tavaraa ku nää kalliit maustetut proteiinit.

mihinkä suhteeseen esim. fastin hera 85 ja fastin malto kannattas sekottaa ja mitä öljyä tuo illalla käytettävä ja miten paljon. anteeks vaan mutta ku ei tiedä niin ei tiedä

Re: Re: Re: joo!

Originally posted by Sale
Monesti tämä halpa paska (todennäköisesti perusheraa tarkotetaa kuitenki) on ~samaa tavaraa ku nää kalliit maustetut proteiinit.

Ei ne tosiaankaan samaa tavaraa ole! Käsitelty ihan eri menetelmin..
Tarkoitit varmaan, että vaikutuksen kannalta voi olla sama ottaako perusheraa vai kalliimpaa hifiproteiinia?

IMO on turha väittää esimerkiksi Fastin Whey+ ja Hera85 samaksi tavaraksi. Samapa tuo, vaikka vaikutukseltaan samaa tavaraa olisivat, mutta mieluummin syön esim. raflassa ruokaa, jossa ei ole tuhkaa :D

Joops. Jos et jaksa ite sekotella ni osta viking powerii. Tai siis nimihän on nykyään "muscle+". Helvetin hyvän makuista.!

Re: joo!

Originally posted by Loiri

No mikäs on halvin mahdollinen vähälaktoosinen protsku?

määrät

vaikkapa heraa shakerin pohjalle 100ml ja maltoo saman verran elikkä yhteensä 200ml. Siihe kaakaot päälle ja vettä noin 4 - 5dl
noin ainakin alkuun pääsee.
Öljynä käytän rainbown rypsiöljyä, on ei minkään makuista
ja siksi hyvää. määrä noin 3 rlk (ihan ruokalusikalla mittaat)

------------------------------------------------------------------------
mihinkä suhteeseen esim. fastin hera 85 ja fastin malto kannattas sekottaa ja mitä öljyä tuo illalla käytettävä ja miten paljon. anteeks vaan mutta ku ei tiedä niin ei tiedä

Kyllähän kaikki heraprotskut pystyy käyttämään palautusjuomassa, ainoa selvä erohan on se että jos käyttää "perusheraa" niin sitä täytyy laittaa vähän enemmän kuin ionisoitu/hydrolisoitu koska proteiinipitoisuus on hieman alhaisempi.

Olen kuullut tutkimuksista (mutta en koskaan itse nähnyt, eli en ole varma onko näitä edes todellisuudessa olemassa) joissa sanotaan että hydrolisoitu ym. hera imeytyy nopeammin kuin koncentraatti, mutta HUOM! Niissä ei mainita selvästi kuinka suuri ero imeytymisnopeudessa on eli onko se ero varteenotettava vai ei. Koska näitä tuloksia ei ole julkistettu missään niin uskonpa että ero ei voi olla kovin suuri. Tietysti lisäravinnevalmistajat haluavat antaa toisen kuvan tästä asiasta...

Mutta niinkuin elämässä muutenkin, kaikki omalla tyylillään. Itse käytän ruotsalaista all stars whey 80 palautusjuomaan, siinä on koncetraattia ja isolaattia, ennen oli sekoitus hydrolisoidusta ja ionisoidusta herasta käytössä, olenko huomannut eroja vaihdon jälkeen, no en tosiaan! Jos joskus tulisi kunnon rahapula niin käyttäisin ainoastaan evon ultra whey-suklaahera(mun tämänhetkinen perushera), mutta se whey-80 on niin hyvänmakuinen että aiai.

Tämmöisiä ajatuksia pyörii sitten mun pääs :rolleyes:

no elikkäs tälleen olis tarkotus alottaa
aamulla 5g kreatiinia
treenipäivänä ennen suoritusta ja sen jälkeen 100 ml hera85, 100 ml malto6 ja 10g kreatiinia
sitten illalla 100 ml hera85 ja öljyä 3rkl

no elikkäs tälleen olis tarkotus alottaa aamulla 5g kreatiinia
treenipäivänä ennen suoritusta ja sen jälkeen 100 ml hera85, 100 ml malto6 ja 10g kreatiinia
sitten illalla 100 ml hera85 ja öljyä 3rkl

Itse otan palautus juoman pelkästään treenin jälkeen.
Tosin silloin tällöin aterioiden välissä jos meinaa ruuansaanti venähtää. Kreatiinista en tiedä tarkemmin itse en käytä toistaiseksi, mutta varmaan aikaisemmista keskusteluista löytyy paljonki juttuu. Eli Seachii.

Input: jos et tykänny viikkarin suklaasta, ni kokeileppa banaani-vaniljaa. Ainaki omasta mielestäni hemmetin hyvän makusta, ainaki maitoon sekotettuna.

Joo ja sit itse threadin pääkysymykseen. Aloitin nyt itse kokeilemaan tämmöistä, että ennen aamiaista powerloadia, sama satsi tunti ennen treeniä ja treenin jälkeen viikkarii. Otan 2 powerload-satsia vaikka ois välipäiväki, kuulemma toimii ihan hyvin.

Pistakaas nyt joku perusteluita mika tosta N-Largesta tekee niin helkkarin hyvan kun sita ollaan ruvettu nykyaan hekuttamaan? Itella sita on tuossa ryhavalaan kokonen sakillinen joten ei tassa paljon muitakaan vaihtoehtoja ole...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom