Viikinkii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timangi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Pulla
Pistakaas nyt joku perusteluita mika tosta N-Largesta tekee niin helkkarin hyvan kun sita ollaan ruvettu nykyaan hekuttamaan? Itella sita on tuossa ryhavalaan kokonen sakillinen joten ei tassa paljon muitakaan vaihtoehtoja ole...

Omasta mielestäni:
-halpaa
-hyvää
-sekoittuu hyvin

Nuo riittää mulle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistakaas nyt joku perusteluita mika tosta N-Largesta tekee niin helkkarin hyvan kun sita ollaan ruvettu nykyaan hekuttamaan? Itella sita on tuossa ryhavalaan kokonen sakillinen joten ei tassa paljon muitakaan vaihtoehtoja ole...

Se vain on niin saatanan hyvänmakuista. En tiedä muista, mutta itse pyrin tekemään elämästä mukavaa, mukavuudenhalun takia syön mieluummin hyvää ruokaa kuin pahaa, tämä pätee myös proteiinijauhoihin. N-Large on hyvä palautukseen, hiilaria ja protskua ihan ok suhteessa.

Originally posted by VahvaJussi
Halvemmalla pääsee kun sekottaa itse.

Kysyikö joku että miten pääsee halvemmalla? Elä nyt jaksa edes verrata kakkaherojas N-Largeen. Syö kynsiä, ei maksa mitään. Tää hinta ja "köyhä opiskelija" juttu alkaa olemaan niin väsynyt jo.
Aina löytyy halvempaa, mutta pitääkö se jokaväliin sanoa?

eikos Mike popsinut myos tota Pure Wheyta? vetelekos sen ihan tollasenaan vai sotketko siihen jotain taikajimia? Ikuisena Mike-fanina naet tiedan mita Mike syo, milloin nukkuu ja kakkii... :lol2:

Originally posted by andor
Onko Prolabilla palautusjuomaa jossa ois kreatiinit valmiina ja ehkä glutamiinit?

Ei taida olla, siis varsinaista palautusjuomaa, missä olisi nuo kummatkin.
http://www.prolab.com/
Tuolta voi katsella lisää tuotteita mitä voisimme myös myydä.

Originally posted by Pulla
eikos Mike popsinut myos tota Pure Wheyta? vetelekos sen ihan tollasenaan vai sotketko siihen jotain taikajimia?

Se menee ihan tollaisenaan, ei sivumakuja tai mitään, maistuu herkulliselle. Vanilja mausta saa vielä sairaan makeita pirtelöitä kun sekoittelee rahkaa ja maitoa messiin. Vaniljasta voi kikkailla vähän enemmän lisämakuja kuin esim sulkaasta, marjat sun muut banaanit on ihan käytettävissä ja niillä sää oikeesti todella makoisia pirtelöitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom