Viikingin uus massajuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Halvemmalla taitavat äidin pikku simasuut päästä tehdessään omat sekoitukset perusperusherasta ja maltosta sekä Iloisesta Vesselistä...

Törmäsin kyseiseen pöperöön Sport Expossa. Vissiin ihan normaalia maustettua tavaraa, mutta niin ruma kuva pussissa että jäisi minulta ottamatta :p

onkos tuo nyt sitten paljonkin kalliimpaa kuin muuta vastaavat tuotteet?
menee muuten takuuvarmasti kaupaksi tuo tuote kaikille aloittelijoille!

Oiskohan hinta ollut täällä joensuussa 26 euroa! törmäsin tosiaan tuohon tuotteeseen, mut ostamattahan se jää - kun olen laktoosivammainen...:(

Boikottiin boikottiin...

Juu ihan hyvä kikka nuorikoille. Oli sen verran epämääräinen kaveri etiketissä että jätän väliin ihan periaatteesta. :mad:

Aika hyvään aikaan tuo tuote tuli markkinoille. Nyt kun alkaa Gladiaattorit, menekkiä tuotteella varmasti on.

Joo ja pitkästä aikaa edes kunnon hillari/proteiini suhde ! Kaiken maailman Mass gainerit on persiistä kun niissä on vain perkeleesti hillareita ja pari kymmentä grammaa proteiinia. Tuotteen sisältö on mun makuun ja maistuu ihan hyvälle !

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei vetänyt multa pakkia sekaisin vaikka laktoosivammainen olenkin, mansikka vei kielen mennessään.

Zamperi sentään, mutta pakko myöntää, että noissa Fastin maustetuissa jauhoissa on maku kohdallaan. Olin tosi skeptinen varsinkin sen suklaanmakuisen Whey 3:n suhteen ja varma siitä, että maku on sama, kun laittaa kaakaota normaaliin Whey 3:een. Yeah right, väärässä olin.

Tosiaan tuossa viking powerissa on hiilari/proteiinisuhde kohdallaan, eikä ole soijaakaan työnnetty sekaan, joten se olisi ainoa gaineri mitä suostuisin käyttämään. Vai löytyyko suomen markkinoilta muita vastaavia? Vaan taidanpa tyytyä edelleen sekoittelemaan itse, kun ei ole yhtään liikaa rahaa. Vaikka maku olisikin sitten lähempänä jotain muuta suklaaosastoa kuin trio-jätskin..

Ostin sitten tänään Whey3(suklaa) ja Viikingin massapussin(suklaa), täytyy kyllä sanoa että molemmat vievät kielen mennessään. Piru että maistuvat hyvälle. Viimeksi on näin herkulliselta maistunut Pro labin protsku/palautusjuoma mansikkana.

+paketissa on niin helvetin hyvän jätkän kuva että pakkohan se oli ostaa.:)

Sanoo porukat mitä sanoo mutta kyllä Tony on Suomen ainoita järkeviä julkkiksia. Tai onhan siellä Jasmin Mäntylä, Danny, Jasper Pääkkönen, Tuomas Enbuske.... Persereikien lista on loputon :mad:

Viking Power

Hyi helvetti minkä makuista! Ei mun makuun. (Nenästä kiinni ja loppu pussi alas)

Onko toi Whey3 suklaa saman makuista? Jos on, niin voin jättää ostamatta.

Pitää kyllä kokeilla tota Viikingin massajuomaa, sitten kun dieetti loppuu. Sisältääkö se muuten aspartaamia?

paketissa on niin helvetin hyvän jätkän kuva että pakkohan se oli ostaa

Se on kyllä totta. Kaikki mikä liittyy Viikinkiin kiinnostaa aina! Asenne äijä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom