Viidakon Tähtöset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu
Teräspalleja just katson, yks juttu pakko sanoa (Maisa oli tuossa suht pahannäköisenä, ilmeisesti itse itsensä meikanneena). Mitään hirveämpää en tiedäkään kuin tekorusketusta käyttävän naisen huulissa maksamakkaran väristä huulipunaa. En tiedä onko toi miehistä hyvännäköistä? Onko tommonen liian vaalean huulipunan käyttäminen teistä hottia?

katso liitettä 79226
katso liitettä 79227

Löysit kyllä aika huonot kuvat. Ei tuollainen vaalea huulipuna itseäni ainakaan säväytä, tämäkin niin tapauskohtainen millainen muut vaatetus yms.

Kyllä Maisa nätti ja upean kropan omaa, ei siitä pääse mihinkään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikkei Sokokset ym. pöydän ali varmasti maksakaan mutta eikös se oli kuitenkin artistista itsestään kiinni, että ilmoittaa tulonsa verottajalle, kun kyseessä on epäsäännöllinen tulo. Jos vaan jättää osan tuloista kirjaamatta ylös niin avot?

No se ei viimeistään seuraavaa tilinpäätöstä kestä.

Ehkä jokin paremmin taloushallintoa tietävä voisi kertoa faktaa.
 
Löysit kyllä aika huonot kuvat. Ei tuollainen vaalea huulipuna itseäni ainakaan säväytä, tämäkin niin tapauskohtainen millainen muut vaatetus yms.

Kyllä Maisa nätti ja upean kropan omaa, ei siitä pääse mihinkään.

Mun oli pakko etsiä just noi missä sillä on tuota maksamakkaran väristä huulipunaa, kun just äsken istui Teräspallien katsomossa jälleen kerran huulet aivan vaaleenruskeina, melkeen valkoisina. Siis maalaa itse huulet vaaleammaksi kuin kasvot. Näytti oikeesti järkyttävän epäsiistille ja suttuiselle. Noi muut kuvat mitä google antoi on varmaan ammattimeikkaajan laittamina, jostain paremmista kuvauksista jne. Mutta toi taitaa olla Maisan oma "tyyli".
 
Teräspalleja just katson, yks juttu pakko sanoa (Maisa oli tuossa suht pahannäköisenä, ilmeisesti itse itsensä meikanneena). Mitään hirveämpää en tiedäkään kuin tekorusketusta käyttävän naisen huulissa maksamakkaran väristä huulipunaa. En tiedä onko toi miehistä hyvännäköistä? Onko tommonen liian vaalean huulipunan käyttäminen teistä hottia?

katso liitettä 79226
katso liitettä 79227

Ei ole kauhean hyvännäköistä. Maisa on paras tuollaisena naturallookkisena kuten Viidakon Tähtösissä. Noh kyseessä on nuori nainen ja iän myötä look vielä varmasti aikuistuu.
 
Mun oli pakko etsiä just noi missä sillä on tuota maksamakkaran väristä huulipunaa, kun just äsken istui Teräspallien katsomossa jälleen kerran huulet aivan vaaleenruskeina, melkeen valkoisina. Siis maalaa itse huulet vaaleammaksi kuin kasvot. Näytti oikeesti järkyttävän epäsiistille ja suttuiselle. Noi muut kuvat mitä google antoi on varmaan ammattimeikkaajan laittamina, jostain paremmista kuvauksista jne. Mutta toi taitaa olla Maisan oma "tyyli".

Mmmm..Maisa.. :kuola:

Mmmmm...maksamakkaraa.. :kuola:
 
Tosta Martinasta pakko vielä sanoa. Mun mielestä älykkyyttä on sekin, että osaa tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, hillitä hermonsa ja käyttäytyä edes jossain määrin asiallisesti. Etenkin kun esiinnytään julkisesti. Tämmöinen sosiaalinen älykkyys kyllä kyseiseltä mimmiltä puuttuu täysin. Vaikea saada fiksua vaikutelmaa ihmisestä, joka huutaa vittua kurkku suorana kanssakilpailijoille, vaikka omat suoritukset on ihan yhtä perseestä.

Oli miten itsevarma ja touhukas johtajaluonne tahansa, niin jonkunlainen itsekritiikki omassa touhussa on hyvä pitää mukana. Älykkyyttä sekin.

Pika-analyysit:

- Maisan runko on upee, päässä vähän turhan paljon tyhjää. Ulkonäkö antaa lapsellisuuden anteeksi. Panisin.

- Henna on jotenkin sympaattinen kaikessa hölmöydessään. Ulkonäkö ei toimi. Ei myöskään jutut. En panis.

- Anni on aika normaalin olonen, hyväkroppanen ja ahkera mimmi. Sporttinen ja liikunnallisesti lahjakas. Ilman meikkejä google-kuvissa hevosennaamainen. Upeet tissit. Panisin.

- Mariannella on nolo titteli, mutta normaaleimmat jutut. Vaimoainesta kypsemmässä paketissa. Panisin ja veisin kahville.

- Iida on porukan bensalenkkari ja huutaja-amis. Tota on kaikki kyläkaaharit pannu amisaikoina. Varmaan kova huutamaan ja tappelemaan nakkikioskilla. En panis.

- Nykäsen vaimo Susanna on toinen kypsemmän ja fiksumman olonen mimmi. Jos olisin keski-ikänen, niin panisin ja veisin sauvakävelylle.

- Penttilän Susanna on kyllä ihan omissa maailmoissaan. Mummomainen kaikkien kaveri. Veisin Suskin panematta elämään loppuelämän sellaseen maailmaan, missä on poneja ja sateenkaaria.
 
Just tulee uusintana Subilta! (Toki näkee tän netistäkin aina)

Tein huomion että tuo Sara on kyllä tosi nätti :)
Miksi Iidalla on kasvot aivan valkoiset verrattuna muuhun kroppaan? :wtf:
 
Minä en ole katsonut kyseistä sarjaa ollenkaan, koska sen mainoksetkin ovat jo liikaa. Otan kuitenkin kantaa tuohon "panisinko vai enkö" -kysymyksenasetteluun: kyse ei ole siitä, panisinko ketään noista. Kyse on siitä antaisinko minä heille ja voin todeta, että en antaisi kenellekään noista kottaraisista.
 
Minä en ole katsonut kyseistä sarjaa ollenkaan, koska sen mainoksetkin ovat jo liikaa. Otan kuitenkin kantaa tuohon "panisinko vai enkö" -kysymyksenasetteluun: kyse ei ole siitä, panisinko ketään noista. Kyse on siitä antaisinko minä heille ja voin todeta, että en antaisi kenellekään noista kottaraisista.

Kumma juttu, ketään ei tuntuisi 'antavan'. Silti kosijoita riittää varmaan ihan hyvin.

ps. antaisin lähes kaikille :)
 
Kumma juttu, ketään ei tuntuisi 'antavan'. Silti kosijoita riittää varmaan ihan hyvin.

ps. antaisin lähes kaikille :)

:eek: Yleensä tuo "ketä" aiheuttaa vaan ihan törkeen vitutuksen, mutta tällä kertaa en ihan oikeasti edes ymmärrä mistä on kysymys... "ketään ei tuntuisi antavan"? No joo, nyt kun tässä kirjoittelen niin alan oivaltaa... mut on se vaan niin väärin!
 
Jos ei tietäis millanen Maisa on luonteeltaan niin eipä tuon näkönen mimmi sytyttäis pätkän vertaa. Mutta se on aika hyvä esimerkki siitä kuinka hyvä persoona tekee muijasta haluttavamman. Jos se ois luoteeltaan samanlainen kun Aitolehti niin tuskinpa sitä näin moni esa haluais tuuppasta.
 
Jep. Kyllä itsekin näissä neitosissa katson luonnetta ja henkisiä lahjoja ja sitten vasta ulkonäköä.
 
Nyt täytyy kyllä työntää oma lusikkansa soppaan. Viime jakson perusteella Martina antoi kyllä itsestään niin moukkamaisen kuvan, että ihmettelen suuresti kuinka joku näkee tuossa kupolissa muutakin kun apinoita hakkaamassa lautasia yhteen.

Kovastihan tuo yrittää ihanaa ja fiksua esittää julkisuudessa, mutta mitä sieltä paljastuukaan kun käämi palaa on jotain aivan muuta.
 
^ Jep. Aina kun mäkin hermostun ja huudan niin mun älykkyysosamäärä romahtaa radikaalisti. Vittuuntuminen ja ärsyyntyminen muista ihmisistä ja niiden toimista tekee fiksustakin tyhmän. Siis toihan on ihan lääketieteellisesti todistettu.

Lyhyt pinna = normaalia tyhmempi ihminen. Oikeesti älykkäät ei koskaan kiroile, suutu, raivoa, eikä mitään muutakaan koska oikeesti älykäs on sama kuin täydellinen ihmisrobotti.
 
No ei se oman navan tuijottiminen kovin fiksua kuvaa anna vaikka yleistieto oliskin muita parempi. Antanut kyllä antanut koko "uransa" ajan niin itsekkään kuvan itestään että en kyllä edes harkitsisi panevani. Maisa on kyllä kieltämättä ihan söpö ja sitten se joku missi(?). Oisko nyt ollu joku Sara
 
Lyhyt pinna = normaalia tyhmempi ihminen. Oikeesti älykkäät ei koskaan kiroile, suutu, raivoa, eikä mitään muutakaan koska oikeesti älykäs on sama kuin täydellinen ihmisrobotti.

Suuttuminen on normaalia, samaten äänen korottaminen ja tunteiden näyttäminen. Haukkuminen, persoonaan piikittely, huutaminen ja melkein päälle käyminen eivät ole. Kontrolli pitää säilyä jota Martinalla ei välis näyttäs olevan ollenkaan.

Pidän itseäni täl hetkel aika huonona ihmisenä kun väittelen mitä Martina Aitolehden pään sisällä liikkuu. :D
 
Tuosta kiukuttelusta - pitää ottaa huomioon kuinka alkeellisissa oloissa nuo neitokaiset tuolla elää. Paremmin ne viidakossa selviää kuin 90% pakkislaisista.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom