Jep. Ne mystiset vaihtoehtoiset/hajautetut/uusiutuvat energiamuodot...kun joku vielä sanoisi, mitä ne ovat ja millä perustein ne on sovellettavissa Suomeen.Vielä hetki sitten sanoit, että Vihreissä ei huomioida paremmin kuin muissakaan puolueissa.
Edellisessä viestissäsi puhuit Hassista ja Eu-parlamentista. Siihen replysin.
Onhan siellä jokunen erittäin merkittävä luonnonsuojelullinen asiakin.
Luonnonsuojelu:
* Olemme pysäyttäneet aikeet uusien vesialtaiden rakentamiseksi. Voimassa oleva laki ei salli Vuotoksen rakentamista, ja merkittäväksi todettuihin luontoarvoihin kajoamista. Suomen tärkeimpiin lintualueisiin kuuluvat Kemihaaran suot eivät jää veden alle.
* Myös koskiensuojelulaki on voimassa ja Kollaja virtaa vapaana.
Katohan. On se sittenkin luontopuolue.
Myönnät kritisoivasi kärkkäästi asiaa, johon et ole perehtynyt?
Olen perehtynyt asiaan. Ei vain ole aikaa lukea linkkiäsi.
No, joka tapauksessa pääpaino on energian säästöllä ja energiantuotannossa lähdetään liikkeelle hajautetusta uusituvien energianlähteiden käytöstä. Potentiaalia kasvuun ilman haittavaikutuksia runkoverkolle on valtavia määriä ja samaan aikaan teknologia kehittyy ja antaa mahdollisuuksia uusiin ratkaisuihin.
Mitä tarkoitetaan hajautetuilla uusiutuvilla energialähteillä ja missä laskelmat, joissa todetaan niiden kattavan ydinvoiman jättämä aukko. Kuinka nämä em. energialähteet soveltuvat suomeen.
Se, mitä Suomessa Vihreät asiasta ajattelee varmasti vaikuttaa sompanssien skalpellikäyttäytymiseen vallan huimasti. Sitäpaitsi ympärileikkaus vähentää HIV:n leviämistä monien tutkimusten mukaan.
Vaikka ei vaikuttaisikaan, ei mun mielestä kukaan terve ihminen kirjoita paperille sen hyväksymistä. Jep. Ja vauvojen nussiminen parantaa aidsista, jos uskotaan afrikkalaisia.
Joo, näinhän se Kasvi sanoi. Ja viittasi siihen, että hän haluaisi Suomeen elimen, joka paljastaisi median epäkorrektia käyttäytymistä:
Jep, haluaa muiden tekevän työt, kun ei itse uskalla esittää kritiikkiä. vaikka nimenomaan tällä asialla on ratsastanut.
Ei nollaudu, Kasvin mielipiteet ja näkemykset ovat hyvin laajalti käytössä koko Vihreän puolueen kansanedustajien ja meppien päätöksenteossa, koska tyyppi on puolueen parhaiten alaan perehtynyt. Vatanen ei päässyt, mutta on silti puolueessa mukana ja Kokoomus on ryhmittymässä, jossa merkittävä osa mepeistä vastustaa aborttia.
Kuten voimme Hautalan jutuista päätellä niin vaikutus on huima. Niinpä, Vatanen ei päässyt...sun mielestä Vatasen mielipiteillä on huima vaikutus Kataiseen?
Täällä kuolee jengiä väkivallan takia kymmeniä ihmisiä vuodessa, alkoholismi tappaa tuhansia vuosittain ja SUPO näkee vakavimmaksi turvallisuusuhaksi muutaman höyrypään verkoston, joka ei ole saanut yhtäkään tyyppiä hengiltä Suomen historiassa.
Luit aivan oikein. Supo ei listannut historian ilkeimpiä vaan tulevaisuuden. Usko Supoa ennemmin kuin sinua.
Kaikissa ihmisryhmissä on mätämunia. Suomessa on isoja määriä huumemafioita sun muita jotka ihan oikeasti aiheuttavat jatkuvaa väkivaltaa, rikosaaltoja ja huumeriippuvuutta.
Kaikissa on mätämunia kyllä, mutta se on poliittinen valinta että niitä mätämunia otetaan tänne.
Ei sillä, etteikö ääri-islamin noususta pitäisi ehdottomasti olla huolissaan, mutta kyllä tuollainen parinkymmenen sekopään lauma, joka ei ole saanut mitään aikaan ja on tunnistettu ja joita seurataan on aika minimaalinen uhka.
Kunnes ollaan Ruotsin tilanteessa. Just tän yllä olevan Vihreän ajattelutavan takia mä inhoan ko. puoluetta.
Joka tapauksessa on surullista, että maahanmuuttajien vähemmistö pilaa loppujenkin maineen. Esim. naiset ja lapset eivät hevillä hirveitä määriä rikoksia tee ja siihen pakolaispolitiikassa pitäisi keskittyä. Ja myös minä olen sitä mieltä, että jos tänne otettaisiin ihan kaikki haluavat ilman rajoituksia niin Suomesta tulisi yhtä paska paikka kuin Afrikan sisällissotavaltioista.
Kyllä kyllä, yksittäistapaus jota ei saa yleistää, rikkaus, väistämätön, ja ihanaa. Joo, kumma, että 6-vuotiaat ei oo rikostilastojen kärjessä tai naiset, jotka ei ilman lupaa poistu kämpästä.
Ei se nyt kovin pahasti käsistä ole lähtenyt. Parikymmentä tuhatta ihmistä vuodessa ja niistäkin vain 7 % Afrikasta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Maahanmuuttajat_Suomessa#Maahanmuutto_nykyaikana
Edelleen se käsittämätön ajattelutapa. Odotetaan niin kauan kunnes mitään ei ole tehtävissä, koska asiathan on tosi kivasti nyt. Sun mielestä ei oo yhtään lähteny lapasesta jos maahanmuuttomomentit on ylittänyt budjettinsa jo alkuvuoden osalta 30 miljoonalla eurolla? Tai että puhutaa useiden kymmenien uusien vastaanottokeskusten perustamisesta? Vihreätä ajattelutapaa selvästi. Silmät kiinni ja hoetaan:kaikki on hyvin, kaikki on hyvin....
Lisäksi osa palaa kotimaahansa tai muuttaa muualle jossain vaiheessa. Yli puolet maahanmuuttajista tulee Euroopan Unionin alueelta, eikä sellaista maahanmuuttoa välttämättä kannatakaan paljoa rajoittaa, koska heistä suuri osa tulee tekemään töitä.
Joo. Kova on ollu muuttoliike Afrikkaan.
Tällä hetkellä ....edes asiasta vielä.
Mä en oo nähny yhdenkään hajautetun voimalaitoksen tuottavan sähköä missään. Kyllä ne on yleensä tuuli, aalto, vesi, hiili, kaasu tai ydinvoimalaitoksia.