Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Karmea sekametelisoppa tuo Ephemeralin postaama ralli, vaikka kyseisen genren ystävä olenkin. Tosta tekeleestä irtoaa lähinnä syöpää.

Mä haluisin kuulla sitten vaikka sulta jonkun hyvän ja kovan biisin tuosta genrestä, koska minunki mielestä tuo koko genre on melkolailla täyttä paskaa ja oon varmaan yht kymmenisen biisiä kuullu elämäni aikana. Sillon tällön oon kuulllu jotai menevää hauskaa rumpukomppia mut täts it. Tota ephen esimerkkiäkää en kyllä pystyny kuuntelee loppuu asti. Tuli mielee FrontsideOllieensa kyllästynyt ja vittuuntunut Robin joka hakee pimeässä huoneessa silmillä olevan tukkansa takaa säälihuomioo. Ennen vitutti kaiken maailman räpit ja teknot ja ihan kaikki paitsi hevi mut onneks niistä teinivuosista on kasvettu pois. Oon jopa saanu parisuhteessakin joskus pieniä riitoja tahtomattani aikaseks ku oon halunnu kuunnella klassista tai black metallia. Mutta toi genre ei meinaa kyl upota millää, ei vaikka kuinka tulisivat roomalaisina tai vittu vaikka japanilaisina.

Ei taida olla musa tyyliä jota vihaan , mut sellasta örinäkirkonpoltto metallia mistä ei saa mitään selvää ei kyl kykene kuuntelemaan. Popedaa vihaan kyl ihan yli kaiken ja kaikkea sitä mitä takatukka juntti pate edustaa.

Jukka Poika ärsyttää ehkä eniten tällä hetkellä.
kyllä.en tiedä miten paljon huumeita pitää käyttää että sitä kuraa pystyy kuuntelemaan mutta veikkaan että paljon

Oikeastaan mikään musiikki ei nyt kyllä ihan vihan kaltaisia tunteita herätä, vaikken itse siitä välittäisikään, mutta toi Sunrise avenuen keulahahmo vaikuttaa niin kovalle vittupäälle ja lisäksi musa on niin keskinkertaista kamaa, että sitä ei kyllä hevillä kuuntele.

Täytyy kyllä kompata tota Apulantaa. Ihan kauheaa tekotaiteellista paskaa.

Olen oppinut vihaamaan muutamia bändejä. En voi sietää esim. Coldplayn vinkumista yhtään, aikanaan vaikuttanut Crash Teemu Brunilan vinkumisella kuorrutettuna oli ihan hirveää kissanraiskausta. Nykyään tuollaista munatonta brittipoppia (kategorisoin kaikki samalta ärsyttävältä ininältä kuulostavat shaibapumput samaan kastiin) on liikenteessä ihan liikaa. Tällä hetkellä hirveintä shaibaa on Gotyen Somebody that I used to know -biisi. DUO:n Panisin on ihan hirveä. Kaikki tommoset yhden biisin ihmeet hermostuttaa. Ainoa kokonainen genre jota en voi sietää on ns. autotallimetalli. Eli se, missä jokainen hakkaa soittimiaan ilman mitään yhteistä systeemiä ja yks kaveri oksentaa mikkiin. Metalli menee monissa eri muodoissa, mutta tuota paskaa ei jaksa kyllä kuunnella yhtään.

Everybody was kung-fu fightii-iing!!! biisi on sellainen, että alkaa vituttaa aivan perkeleesti, kun se pärähtää jossain soimaan. Jotenkin sellainen ylipirteä aurinko paistaa, kaikilla on kivaa, ei huolet paina fiilis huokuu tosta biiisistä.:curs:

Hehee, tää on body combat -biisi. :rock: :D

Mun vastaus otsikon aiheeseen: Petri Nygård.

e. Ja Mamba. Ei vaan voi. :face:

e2. Tuli mieleen vielä yks. Kappale, ei artisti. Tää on mun hate -listan ykkönen: Essi Wuorela: Hei, me mennään naimisiin. :urjo:

Joskus aikoinaan mulla oli lista samankuuloisia kappaleita, joita kaikkia inhosin. Sitten sain tietää, että ne ovat kaikki yhtyeeltä nimeltä Kolmas nainen. Joten, Kolmas nainen, :urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ymmärrä miks petri nygårdia vihataan. Niihin tarinoihin voi niin hyvin samaistua ja se on kuitenkin aika huumorimiehiä kun musiikkiaan tekee. Iteki oon ollu työtön ja krapulassa ja ryypiskelyhimoissa ja pilluakin on tehny mieli ja roskaruuan himo jne. "Kaikki mitä rakastan on moraalitonta, lihottavaa tai laitonta" vai miten se nyt meni. Ei kukaan muu tee tollasta noin hvyin.
Mutta joo se apulanta voi morjens. Nyt tuli staminaa radiosta ni hohhoijjaa. Yhen staminan biisin oon kuullu jolle saattaisin voida antaa jopa kasin hyvällä tuulella ollessani mut sekin on kyl melko täyttä paskaa. Vaikka thrashmetalli on kyllä muuten helvetin jees. Ei se hevi oo kuitenkaa paskimmillaan parasta.

Dubstep on ihan hirveetä paskaa kyllä.. Mukiinmenevää muutaman promillen humalassa yökerholla kolmelta aamulla.

Sitten nää uudet suomalaiset iskelmät, Arttu Wiskari etunenässä. FAIJA ANNA MUN AJAA MÖKKITIE... :wall:

Ainoastaan paska dubstep on paskaa, sitäkin on. Mutta musta tuntuu että sitä joko vihataan tai rakastetaan. Ja vihaajista suuri osa varmaan kuullu paskalla äänentoistolla tyyliin läppärin kajareilla tai jossain lahtelaisessa "yökerhossa" niin eipä se miltään kuulosta nevöhöörd-tyyppien korvaa...

E. Joskus kun kuulin jotain atonaalista musiikkia ni alko jo tuntuu että kyl kaikki mahollinen musiikki on jo tehty mutta vitut. Dubstepia kuulin ni ymmärsin heti että kyl musiikkia voi olla viel vaikka minkälaista tekemättä :thumbs:

Paras mitä dubstepin haukkujat sanoo on "siel on ne samat äänet ja jutut jajaja", ihan niinku rokissa ei käytettäs sitä vitun samaa bassolyöntiä/mitä vaan aina :D.
Kaikki ei tajuu.

Kitarasoolot on jotain sellaista mitä ei jaksa kyllä yhtään.
Kaikki tilulilu-kama käy hermoon, näitä ei onneksi väkisin joudu paljoa kuuntelemaan.

Metallica.
Tätä on vaikeampi vältellä. Radio Rock ois muuten jotenkuten siedettävä radiokanava.

Viimeksi muokattu:
Ulkomaalaiset imelät rakkauslaulut on nykyää ainoo mikä menee korvista sisään oksentamatta, räppi oli joskus hyvää nyt se on clubi vitun paskaa ja se saa mut itkemään

Crunkcore, etupäässä semmonen bändi kuin Brokencyde, ei nappaa yhtään. Erittäin vastenmielistä musiikkia.

ehket vaan tajuu?

Kyllä suurin ongelma ketjuun postaajilla on "ettei vaan tajuu.."

ei oo olemassa paskaa taidetta, on vaan vääriä makuja!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tjaah, helposti voisin sanoa että Pe-Pe-Pe-Petriii Nygård, Mamba, Yö ja U2 on kepeitä ykkösinhokkeja.
CMX ja Herra Ylppö on myös yhtä ja samaa jonninjoutavaa hoilotusta minun korvissa...

Tosin, varmaan kaikilla noista edellämainituista löytyy yksi taikka kaksikin hyvää biisiä joita pystyy kuuntelemaan...paitsi Mambalta :D

Toivon, ettei kukaan ole kuullut uudesta brittiläisestä poikabändistä One Direction. Nostaa käyrää aina kun soi radiossa. Eipä taida kaikilla pojilla olla ees pubereetti alkanut, tai ainkin siltä kuulostavat. Toinen mikä vituttaa on Skrillex. Ja oikeestaan koko dubstep. Jos joku tulee nyt sanomaan, etten ymmärrä dubsteppiä niin en jumalauta haluakkaan ymmärtää, paskalta se kuulostaa jokatapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom