Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikki suomalainen musiikki. Etenkin suomiräppi, joka on aivan hyytävää paskaa. Sit kaikki noi hc konemusiikit. Erityismaininta pitää antaa dubstepille. MIKSI ihmiset kuuntelee tota oikeesti? Muuten meneekin melkeen kaikki sitten.

Se on vaan niin helvetin hyvää ;) Niin erillaista verrattuna muuhun musiikkiin ja siinä on helvetisti poweria kunnon hifeillä kuunneltaessa, eli klubilla.

Kolme biisiä, joita inhoan, inhoan, INHOAN:

Tämä jostai syystä soi aina mun salillani, ja mulle tulee siitä sellainen fiilis, että haluaisin mennä nurkkaan pallolle keinuttamaan itseäni sormet korvissa ja huutaa samalla "ääÄllLÄLÄLÄLÄLLllLÄää", kunnes kappale on ohi. Jotenkin tämä on niin sanoinkuvaamattoman hirveä. Mä en edes tiedä, miksi. Jotenkin se on tuo kokonaisuus, laulajan ääni, melodia, sanat, kaikki.

Tämän kuullessani mä taas haluaisin hakata päätäni betoniseinää vasten niin kauan, että se olisi enää pelkkää veristä mössöä ja näyttäisi samalta, kuin helikopterionnettomuuden uhrien päät Rottenin sivuilla.

Tämä kappale puolestaan saa mut kiemurtelemaan nahoissani kuin mua olisi hinkattu kaikkialta myrkkymuratilla ja nokkosilla. Ja tästä on tehty vielä jokin kammottava versio, jossa mies laulaa. Voin vain koittaa arvailla syitä siihen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
petri nygård.aina tekee mieli vetää ranteet auki.ei naurata ei

Lähinnä kaikki suomalainen, varsinkin nämä junttirenkutukset: klamydia, raptori jne. Vieläkin tapaan ihmisiä esim. jossain tupareissa jotka "läpällä" huudattaa siellä raptoria. Ei vittu, paskaa läppää. Anssi kela, uniklubi, happoradio yms aivan hirveetä soosia. Koko suomipop radiokanavan sais räjäyttää. Liimatukka-Jaajo mukaanlukien. Vituttaa sekin ku jengi tulee mehuissaan selittään "hehe jaajo oli taas tänää vitun hyvä kun sano...." ei ollut. PISTE.

En oikeastaan vihaa mitään genreä ylikaiken, on vaan genrejä, joista pidän vähemmän kuin toisista . Enkä myöskään pidä mistään genrestä ylikaiken, on vaan genrejä, joista pidän enemmän kuin toisista. Olen miettinyt, millä perustein ihmiset "valitsevat" musiikkinsa. Paremmin kysyttynä, mikä on asia, mihin ensimmäisenä ja eniten kiinnitätte huomiota?

Mutta jos yksi genre täytyisi valita, mitä en kuuntele oikeastaan koskaan, on klassinen musiikki.

Ei oo olemassa paskaa musaa, on vaan vääriä makuja.

En vihaa mitään genrejä mutta pakko sanoa että Nygård on kamalaa paskaa. Kertoo henkilöstä aika paljon jos aidosti tykkää tosta.

Radio Rockin musiikkitarjonta on 99-prosenttisesti täyttä paskaa, silti kuuntelen sitä joskus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En vihaa mitään genrejä mutta pakko sanoa että Nygård on kamalaa paskaa. Kertoo henkilöstä aika paljon jos aidosti tykkää tosta.
No mitä se kertoo? En tosiaan tykkää Nygårdista, mutta haluaisin tietää mitä se kertoo ja miten paljon? Musta se kertoo vain ja ainoastaan sen, että kyseinen henkilö tykkää Petri Nygårdista. Ei siihen tarvitse olla mitään syytä. Ihmettelen vain, kun niin monta kertaa joku on sanonut jostakin asiasta, että: "kertoo ihmisestä aika paljon..." Mutta todellisuudessa se ei kerro yhtään mitään.

Se kertoo että kyseinen ihminen on tyhmä ja hänellä ei myöskään ole makua. Monta fiksua ihmistä sinä tiedät ketkä tykkäävät tuosta kyseisestä artistista? Ymmärrän toki pointtisi, ei ihmisestä pitäisi vetää johtopäätöksiä, jos hän vaikka sattuisi kuuntelemaan norjalaista black metallia. Nyygord on eri asia.

Se kertoo että kyseinen ihminen on tyhmä ja hänellä ei myöskään ole makua. Monta fiksua ihmistä sinä tiedät ketkä tykkäävät tuosta kyseisestä artistista? Ymmärrän toki pointtisi, ei ihmisestä pitäisi vetää johtopäätöksiä, jos hän vaikka sattuisi kuuntelemaan norjalaista black metallia. Nyygord on eri asia.

No just. Mä ainakin tiedän monta ihmistä, jotka tykkää Nygårdista ja on fiksuja samaan aikaan. Nygårdissa on oma juttunsa aivan kuin vaikkapa Sibeliuksen Finlandia-hymnissä. Itsekin tykkään popittaa tietyssä mielentilassa Nygårdia ja en mä nyt kovin tyhmänä itseäni pidä.

Toi asenne kertoo susta aika paljon...

No ei vaiskaan, mutta älä oikeesti vedä johtopäätöksiä tuollaisesta asiasta. Tiedät, itsekin, että vihaat koko artistia niin paljon, että vihaat sen fanejakin, mutta se vika on sussa eikä niissä.

En tainnut sanoa että vihaisin ketään niiden musiikkimaun takia, vai sanoinko? :) En kuitenkaan noin pikkusieluinen ole!

No et sä niistä ihan hirveästi tykkääkään, koska ne on tyhmiä ja omaavat huonon musiikkimaun, etkä tunne yhtäkään fiksua, joka kuuntelee Nygårdia. :)

Voi luoja että minä vihaan Haloo Helsinkiä. En vain tykkää sen naisen äänestä ja se laittaa niskavillat pystyyn.. HYIhyiHYI... Pelkkä ajatteleminenkin puistattaa. Lisäksi se on minun mielestä niin tekemällä tehtyä teko-energistä shaissea. Totta se mitä ilmeisemmin on, että musiikki aiheuttaa useimmissa ihmisissä suuria tunteita :D! Tähän hätään en edes keksi mitään muuta yhtä karmivaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom