Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En varsinaisesti vihaa mitään genreä mun oma musamaku on melko laaja et aika monen eri genren musaa tulee kuuneltua. faktaa on se että joka genreltä löytyy jotai saissee ja jotkut voi olla taas ihan hyviäkin.

Täs ois kuitenkin pari esimerkkiä, mitkä ei vaan millään tuu uppoomaan..

E: tuli tällänenkin threadi jostain kaivettua.. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en elä edes kovin eristyksissäni mielestäni ja en ole kertaakaan kuullut gangnam styleä. Paitsi itse youtubesta kun joku höpötti siitä.

Musta on jo pidemmän aikaa tuntunut, että toi töissä soiva radio rock suoltaa kyllä sellaista paskaa joka päivä, että oksat pois. Kun ne kaikki samat soi päivästä toiseen. Onhan noi vanhat klassikot hyviä, mutta sit tulee jotain vitun Royal Republicia sata kertaa päivässä, niin ei helvetti sentään. I'm a dick dick dick... Vai miten se nyt oli? No niin vittu oot ja hajosin tohon vitun Addictiveen jo toisella kuuntelukerralla.

No mutta ei tässä vielä kaikki, nimittäin tänään hetki sitten siellä joku vitun homo jammaili jollain sähköuruilla puol tuntia putkeen. Mitä vittua? Meinas ihan tosissaan mennä naama jumiin. Ajattelin että ehkä se perustarjonta ei sittenkään ole ihan niin paskaa. Kaikki on suhteellista ja nämä viikonloput on näköjään vielä pahempaa kuraa ja Klaus Flaming ihan vitun turha jätkä.

^ +1 Kaiholla muistelen sitä aikaa, kun kolmisen vuotta sitten astuin ensinmäistä kertaa Porin stadionin salille, jossa soi radio rock. Silloin rockilta tuleva musiikki sopi minun makuuni ainakin paljon paremmin. Nyt salia vaihtaneena radio rockin kuuntelu jäänyt paljon vähemmälle, mutta silloin harvoin, kun sitä kuuntelee niin eihän siellä enää mikään rokki edes soi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se on tuo Gangnam style. Se soi joka helvetin kanavalla... Oli tosa joku päivä kun ajoin kouluun ja se alkoi soida YleX niin vaihdoin Voicelle, no kas kummaa se soi sielläkin samaan aikaan... Vaihoin sitten vielä NRJ ja sieltäkin tuli se... On se kyllä niin ihmeellisen paska biisi

Jostain syystä alkaa veetuttamaan kaikki bändit jossa miehet laulaa naisten äänellä... :curs:

Tänne lähtee by Elokuu on ylivoimaisesti vittumaisin renkutus koko maailman kaikkeudessa. Aivot sulaa joka kertaa kun toi tulee radiosta.

Lähes kaikki koneella tehty "bilemusiikki" on ihan anuksesta. Sitten myös kaikki suomalaiset mainstream-paskaräppärit kuten Cheek tai Aste, puhumattakaan siitä helvetin sini sabotagesta. Antaa ihan paskan kuvan koko genrestä.

Cheek, puhuva kone, elastinen, bradi, uniikki yms. hyi helvetti.

+ Palefake ja Avain/Asa...ja sit SOAD, Rage against the machinen ja muut tekorankat vassariälykkötaiteilijat...

Kotiteollisuus muuten saatana unohtui. Niin väsynyttä bändiä ja ukkoa ei löydy mistään. Lauri Tähkäkin on enemmän rock.

Jesse Kaikuranta

Suomalainen musiikki on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aivan uskomatonta paskaa tällä hetkellä.

Tässä ainakin pari jotka saa mun päässä sulakkeet kärähtää.

Toi ylempiki soinut varmaan viis kertaa voicelta tänään.

Suositut

Back
Ylös Bottom