Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ari Koivunen
Pete Parkkonen
Sturm and Drang
PMMP
Maija Vilkkumaa
Antti Tuisku
Anna Puu
Indica
Uniklubi
Zen Cafe
Suurlähettiläät

Listaa voisi jatkaa vaikka loputtomiin, mut tossa nyt joitain esimerkkejä. Vittu mun pää oikeesti hajoo atomeiksi noista!!! Ja kaikkein järkyttävintä on Suomalainen räppi ja varsinkin ne sellaiset nuoremmat räppärit esim.

Pikku G
Mc Mane
Hullu Tiedemies
Joskus sisko popitti noita kolmea vuorotellen ja mun mielenterveys meinasi pettää.:joulu3:

Löysin vihdoinkin bandin miltä en ole ikinä kuullut mitään hyvää, ei yhtäkään koukkua, riffiä, asennetta, ei mitään. Puhun siis Creedistä. Se on ihan uskomatonta paskaa. Vituttaa suunnattomasti kun bandin joku biisi, esim My sacrifice lähtee soimaan jonkun bodausvideon taustalla. Kaikessan muussa musiikissa voin pitää edes jostain nuotista tai yksityiskohdasta, mutta kyllä Creed on ihan hirveetä kuraa.

Vihaan technoa, trancea, kaikkea suurimmaksi osaksi konemusaa, sopiva koneen käyttö musiikissa on vain hyvä ( Esim Machinae Supremacy missä on maksimi määrä koneääniä mitä mun pää kestää, ja hyvin maistuu) mutta liika on liikaa. Jazzia, poppia. Ja noiden tyyppisiä, kuuntelen aivan kaikkea klassisesta rappiin ja rapistä raskaaseen metalliin paitsi noita mitkä mainitsin ennemmin. Imo kaikki genret on hyviä, mutta liikaa konetehosteisiin ja -ääniin perustuva musiikki menee jo päänsärynpuolelle.

Bändin nimi on Insane Clown Posse, ja "musiikki" on karmeinta paskaa, mihin olen ikinä törmännyt. Ääninäytteenä supersuosittu Hokus Pokus. Niille jotka pystyvät kuuntelemaan koko kappaleen, pitäisi myöntää Valkoisen Ruusun suurristi ketjuineen. Itselläni alkaa korvat vuotamaan verta ja silmät sulamaan päästä 15 sekunnin kohdalla. Asiaa ei helpota lainkaan, että bändin fanit kutsuvat itseään nimellä Juggalo.

Mä vihaan yli kaiken bändiä nimeltä System of a Down ja vielä erikseen sen laulajaa Serj Tankiania! Rupee aina vituttaa jos vahingossa kuulee noiden musaa, koska ton laulajan ääni on niin perseestä ja biisit todella paskoja. :curs:

Suomiräppi aikamoista paskaa.. ja 80% kaikista 2000 luvun lauluista..:D

Muutama tuolla sanoi että eminem on paska, ei kyllä todellakaan ole jos kuunteele vähä enemmän noita sen vanhempia biisejä ja ei vaan katto niitä joista videot tehdään.. Jos räpistä ei tykkää niin sitten en ihmettele jos eminemistä ei tykkää, mutta jos räppiä kuuntelee niin ihme jätkä jos eminem ei kolahda.. kuitenkin kuin ajetellaan että kyseistä jätkää pitää moni räp legenda yhtenä parhaista ikinä tai jopa parhaana. Eiköhän alan ammattilaiset tiedä paremmin:evil:

Tämä siis minun mielipide... :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaikki suomiräppi ja pääasiassa kaikki muukin räppi on aikamoista paskaa mielestäni. Samaan syssyyn voisi vielä laittaa melkeinpä kaiken mitä radiosta nykyään soitetaan, sekä kaiken maailman kikkelihevit ja metalligenret, jotka päättyvät -core (puhdasta hardcorea lukuunottamatta, siinä on asennetta).

Maija Vilkkumaa, Chisu, Irina, ylipäätään lähes kaikki suomalaiset naisartistit. En vain pysty kuuntelemaan.
Ulta Bra, Haloo Helsinki, HIM, Klamydia

radio-paska, hardrock halleluja kliseet, muut örinät ja muotihevit ja perus suomalainen "itketään kun on niin surullista"-melankoliset biisit

Räppi, suomipop ja iskelmä... pitäis kaikki noi lailla kieltää.

Nyt joutuu komppaamaan, enää ei iske itseen edes räp tai hip hop.

Red Hot Chili Peppersin tuotanto Californicationista lähtien vituttaa suuresti. Sama helvetin laulumelodia: Dippada-dappada-dippada-dappada. Söisivät taas huumeita, niin vois tuotantoon tulla jotain ryhtiä.
Metallica. Saako tuosta viimeisimmästä levystä jo todeta, että aivan helvetin hirvittävää paskaa? Sitä se on. Day that never comes... ne sinne- ja tonnepäin vedetyt laulut ja se helvetin kitaratilutus. Makes me wanna cry.
Shinedown. Livenä nähty ja todettu: Brittney Spears of heavymetal.
U2. Tekopyhää paskaa since ´90 jotain. Päteviäkin biisejä löytyy, mutta ei nyt noin viiteentoista vuoteen.
Coldplay. Aidot ja alkuperäiset itkurunkkarit. Tän bändin suosio on ehkä suurin kupla koskaan.

Noin yleisesti ottaen harvoin vihaan varsinaisesti bändejä tai genrejä, mutta helvetin huonoja biisejä en vaan siedä. Ja noin muuten olen sitä mieltä, että Radiorock pitäisi lanata Itämereen.

Suomiräppi aikamoista paskaa.. ja 80% kaikista 2000 luvun lauluista..:D

Muutama tuolla sanoi että eminem on paska, ei kyllä todellakaan ole jos kuunteele vähä enemmän noita sen vanhempia biisejä ja ei vaan katto niitä joista videot tehdään.. Jos räpistä ei tykkää niin sitten en ihmettele jos eminemistä ei tykkää, mutta jos räppiä kuuntelee niin ihme jätkä jos eminem ei kolahda.. kuitenkin kuin ajetellaan että kyseistä jätkää pitää moni räp legenda yhtenä parhaista ikinä tai jopa parhaana. Eiköhän alan ammattilaiset tiedä paremmin:evil:

Tämä siis minun mielipide... :whip:

Mainitse yksikin "räppi legenda" joka pitää eminemiä alan parhaana. Mieluiten sellainen joka ei itse tee nykyään mitään clubi renkutusta vaan räppiä..

Dre:tä ei saa mainita :)

Back
Ylös Bottom