Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eniten mua ärsyttää sellainen oikeen viimeisen päälle "tuotteistettu" musiikki. Siis koko saatanan Idols konsepti ja kaikki vastaava. Ryhmä ihmisiä toteaa että "osaat" laulaa tai olet sopiva sen hetken muotiteemaan, sitten sulle luodaan imago, bändi taustalle tyypeistä joita et tunne ja sitten kuukauden päästä tuleekin se tuote (albumi) ulos. Sitten voit vielä 19 vuotiaana kirjoittaa elämänkerran jossa puhut sun kokemuksista ja hurjasta elämästä, voi ziisus!

Järkyttävää paskaa. Jokainen kuka tekee itse musiikkinsa ja luo uransa saa multa arvostusta, oli se sitten mitä paskaa tahansa. Tuollainen idols-paska puraisee musabisnestä vielä persuksille.

Rokkaritkin on nykyisin ihan pehmoja, onneksi on vielä vanhoja staroja. Joku Lemmy 65 veenäkin tekee tiukempia levyjä kun monet nykypoppoot. Tosin Lemmy nyt ei ole tavallinen kuolevainen joten vertaus on tietty jo lähtökohdista epäreilu.

e. Mua ärsyttää ihan vitusti joku Lauri Tähkä, mutta ne sentään soittaa itse ja varmaan on biisejäkin rustanneet. Eli respektit sinne vaan vaikka niiden musiikkia en siedäkkään.
Ei sillä, että tuo väkisin tuotettu olis mitään hyvää, mut Lemmy on totaalisen yliarvostettu artisti. Järkyttävän paska vokalisti ja soittajanakaan ei taida olla Klamydian tasoa parempi. Musiikki on aivan jotain vittu niin kamalaa alusta loppuun, ettei tajua.

Ei sillä, että tuo väkisin tuotettu olis mitään hyvää, mut Lemmy on totaalisen yliarvostettu artisti. Järkyttävän paska vokalisti ja soittajanakaan ei taida olla Klamydian tasoa parempi. Musiikki on aivan jotain vittu niin kamalaa alusta loppuun, ettei tajua.

Nyt oli kyllä huonoin provo mitä on tällä lankulla tullu vastaan.

Mut asiaan, kaikenlaine rap/hip-hop musiikki ja tyylin edustajien retardpukeutuminen ottaa jo sinällää päähän..
No ihan yhtälailla melkoisen huvittavalta näyttää nää taikuriksi pukeutuneet hardcore tummemman metallin kuuntelijat, joilla naamakin näyttää ihan joulukuuselta.. Olkoon helle mikä hyvänsä, niin mustat maiharit vaan jalkaan ja paksua reisitaskuhousua päälle. Ylävartalo verhotaan bändipaidalla, jonka nimestä ei saa selvää. Kovimmat jätkät säilyttää vielä nahkatakinkin.

En menis sanomaan, että varsinaisesti vihaan itsekään mitään yksittäistä suuntausta, koska yleensä jokaisesta löytyy hyviä yksittäisiä juttuja, mutta noin yleisesti muutamat jutut ei iske. Kunnon räkäblackki tai vastaavasti ylinopea kurnutusmetalli pistää enemmäkseen naurattamaan. Konemusan puolelta en tunne eri tyylejä niin hyvin, että osais sanoa, että mikä jynkytys on mitäkin, mutta nää ei kanssa toimi. En tiedä, että mitä mun niissä pitäis kuulla. Ehkä jos tykkäis tanssia, niin niitä vois kuunnella eri tavalla. Vähän samalla tapaa Jazz on ollut sellaista, mitä on ollut vaikea kuunnella. Ehkä jos perehtyis niihin juttuihin soittamalla, niin nekin vois aueta ihan eri tavalla. Tällaista olen kuullut tapahtuneen.

Kun tuosta radiomusasta on näköjään ollut juttua, niin kyllähan se joka paikassa soiva ja supertuotettu jenkki R&B on aikamoista p*skaa.

Itse vihaan juurikin metalli/rock/karjunta musaa. Toinen on tämä japanilais hömpötys. Siitä ei kukaan ymmärrä sanoja, mutta silti sitä kuunnellaan. Ja jossain määrin myös suomalainen räppi, mutta sekin menee että jotkut biisit ovat hyviä toiset taas floppeja.

Vihaan kaikkea musiikkia mitä muut kuuntelee. Vaikka biisi olisikin hyvä niin vihaan sitä siksi koska en sitä itse kuuntele vaan joku muu. Itse tosin kuuntelen mitä tahansa.

Totta! Kyllä sitä voi mun mielestä olla "rock" ja kuulostaa siitä huolimatta hyvältä, Lemmyltä ei vaan oikein irtoa. Moottoripään biisitkin on vielä melko alkeellisia kötöstyksiä.

Totta! Kyllä sitä voi mun mielestä olla "rock" ja kuulostaa siitä huolimatta hyvältä, Lemmyltä ei vaan oikein irtoa. Moottoripään biisitkin on vielä melko alkeellisia kötöstyksiä.

Hyvän biisin tekemiseen ei tarvitse kuin 3 sointua. Moottoripään suosio perustuu asenteeseen. Kukaan joka on rock-musiikista yhtään kartalla, ei hauku Lemmyä, vaikka sen biiseistä ei tykkäisikään. Se on perus AC/DC rokkia, yksinkertaista ja toimivaa. Lukekaa Lemmyn elämänkertoja niin ehkä tajuatte mikä mies on kyseessä, sitä ennen, älkää dissatko tätä legendaa, teillä ei ole varaa siihen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvän biisin tekemiseen ei tarvitse kuin 3 sointua. Moottoripään suosio perustuu asenteeseen. Kukaan joka on rock-musiikista yhtään kartalla, ei hauku Lemmyä, vaikka sen biiseistä ei tykkäisikään. Se on perus AC/DC rokkia, yksinkertaista ja toimivaa. Lukekaa Lemmyn elämänkertoja niin ehkä tajuatte mikä mies on kyseessä, sitä ennen, älkää dissatko tätä legendaa, teillä ei ole varaa siihen.

Ei hyvää päivää! Lemmyn musa on omastakin mielestä aivan paskaa. So what? En usko että Lemmya pahemmin kiinnostaa. Ei tässä tarvi alkaa mitään elämänkertoja lukemaan jos ei vain pidä miehen musiikista.

ps. katso mikä on tämän ketjun aihe

Ei hyvää päivää! Lemmyn musa on omastakin mielestä aivan paskaa. So what? En usko että Lemmya pahemmin kiinnostaa. Ei tässä tarvi alkaa mitään elämänkertoja lukemaan jos ei vain pidä miehen musiikista.

ps. katso mikä on tämän ketjun aihe

Ei se minua häiritsekkään, jos ei pidä Mötorheadin musiikista. Pointti oli se, että osoittaa tietämättömyytensä, jos ei tajua tämän herran suuruutta rock-scenessä.

Yleisesti ottaen Suomi-Hip Hop (harvemmin kyllä ulkomainenkaa iskee), joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Ehkä eniten näissä ärsyttää se monotoninen ja tunteeton räppäys, biisien mielikuvituksettomuus. Petri Nygård on mukavan erilainen :). Samoista syistä tuppaa ärsyttämään muodikkaat hevibändit, joita niitäkin piisaa ihan tarpeeksi jo.

Töissä soi tällä hetkellä Radio SuomiPOP. Olenkin havainnut, että 99% sieltä tulevasta musiikista on jotain ihan uskomatonta kuraa. Ei vaan voi käsittää miten paskoja biisejä joskus on tehty. Kaikista paskimmat paskat ikinä on Tuomari Nurmio ja Pelle Miljoona. Noi kaksi jätkää ei olisi ikinä saanut alkaa tehdä musiikkia. Tai eihän ne musiikkia teekään, mutta yrittää varmaan. Tuloksena jotain ihan muuta.

Ennen soi Voice, eikä senkään biisit mitään ihmeellisiä ole, mutta ne ei sentään yleisesti ottaen pistä vituttamaan.

Heviautismi on vakava sairaus.

http://www.youtube.com/watch?v=OPIG...F1806466C&playnext_from=PL&index=0&playnext=1

En päässyt täällä nyt kuuntelemaan, pelittääkö tuo kappale, mutta joka tapauksessa tuo on ehkä maailmankaikkeuden hirvein biisi. Mun eksäni tahtoi aina kuunnella tuota, ja voitte uskoa että mun hermoni olivat kireällä, kun tuo soi vähän väliä. Se varmaan oikeasti tykkäsi siitä. Kai tuolla jotain huumoriarvoa on kerran kuunneltuna, mutta ei helvetti jos sitä pitää alkaa soittaa jatkuvasti.

Vihaamani musiikki vaihtelee jonkin verran riippuen ajanjaksosta, se on siitä kiinni mitä NRJ, yökerhot ja MTV milläkin hetkellä pyörittävät.

Vihaan kaikkea sitä tuotettua paskaa jonka tahtiin siideriranteiset ja kaljamahaiset "bilehileet" heiluttavat läskejään ja tyhjiä päitään Koskisen Sepon kapakoissa roikkuen toistensa jenkkakahvoissa. Eli siis käytännössä sitä mikä jostain perkeleen syystä myös myy pirusti ja saa soittoaikaa kaikenmaailman medioissa.

Yleisesti kaikki musiikki, jossa uhotaan minä-muodossa (pääasiassa räppi ja jotkut house/trance tyyliin Tito Cruz). Minun on myös todella vaikeaa päästä autotunen käytöstä yli. Myöskin se rankin örinähevi ottaa päähän kun ne biisit minun korviini kuulostavat kaikki siltä tasaiselta melankolialta... Kyllähän synkkyys ja ahdistava tunnelma on hyvä tehokeino (esim. The Beatles - A Day In Lifen orkesterikohta) mutta biisin täydeltä sitä tuntuu lähinnä puuduttavalta. Tietynlaiset ääripäät siis ärsyttävät. Myös huono sanoitus voi pilata koko biisin. Ei tarvitse olla kuin kaksi riviä/todella huono riimivalinta niin saattaa ottaa päähän. En tiedä saiko tästä kukaan mitään selvää, mutta kerron vielä pari inhokkiartisteja: Black Eyed Peas (paitsi Where's the Love ja I Gotta Feeling), Justin Bieber ja Tito Cruz (lähinnä naurettaviin sfääreihin venyvän uhoamisen takia)

Back
Ylös Bottom