Eniten mua ärsyttää sellainen oikeen viimeisen päälle "tuotteistettu" musiikki. Siis koko saatanan Idols konsepti ja kaikki vastaava. Ryhmä ihmisiä toteaa että "osaat" laulaa tai olet sopiva sen hetken muotiteemaan, sitten sulle luodaan imago, bändi taustalle tyypeistä joita et tunne ja sitten kuukauden päästä tuleekin se tuote (albumi) ulos. Sitten voit vielä 19 vuotiaana kirjoittaa elämänkerran jossa puhut sun kokemuksista ja hurjasta elämästä, voi ziisus!
Järkyttävää paskaa. Jokainen kuka tekee itse musiikkinsa ja luo uransa saa multa arvostusta, oli se sitten mitä paskaa tahansa. Tuollainen idols-paska puraisee musabisnestä vielä persuksille.
Rokkaritkin on nykyisin ihan pehmoja, onneksi on vielä vanhoja staroja. Joku Lemmy 65 veenäkin tekee tiukempia levyjä kun monet nykypoppoot. Tosin Lemmy nyt ei ole tavallinen kuolevainen joten vertaus on tietty jo lähtökohdista epäreilu.
e. Mua ärsyttää ihan vitusti joku Lauri Tähkä, mutta ne sentään soittaa itse ja varmaan on biisejäkin rustanneet. Eli respektit sinne vaan vaikka niiden musiikkia en siedäkkään.