Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ymmärrä miten jotkut suosii vain yhtä bändiä? Tää onkin aika yleinen ilmiö, varsinkin heavymiesten keskuudessa.
Muistan kun olin pikkupoika ja olin kova AC/DC-fani. En kuunnellut oikeastaan mitään muuta, kuin AC/DC:tä. Kaikki muu oli paskaa. Etenkin Metallica oli ihan hirveää paskaa, koska koin sen lähinnä AC/DC:n pahimmaksi viholliseksi. :D Eihän se tietenkään voinut olla hyvää. Onneksi olen parantunut.

Ja mitä Pasi Kuikka puhui tuosta musiikin monipuolisuuden kuulemisesta, niin et ole ilmeisesti jaksanut perehtyä minkään muun musiikin kuuntelemiseen. Monista vihaamistasi musiikkilajeista kun löytyy juuri tuollaista kuunneltavaa materiaalia. Esimerkiksi trance on hyvinkin kuunneltavaa musiikkia, ja sieltä löytyy paljon koukkuja vaikkei sitä ehkä heti kahden biisin perusteella uskoisikaan. Sama pätee äkkiä klassiseen.

Jay z soi juuri radiossa vittu mitä kuraa räpiks, tilulilu pillukoiden ja rumien pullukoiden diggailemat renkutukset palakoon pirun perse reijässä. Voi saatana nyt alko pesäpallo soimaan nyt kkiä spittarit vinoon...

Muistan kun olin pikkupoika ja olin kova AC/DC-fani. En kuunnellut oikeastaan mitään muuta, kuin AC/DC:tä. Kaikki muu oli paskaa. Etenkin Metallica oli ihan hirveää paskaa, koska koin sen lähinnä AC/DC:n pahimmaksi viholliseksi. Eihän se tietenkään voinut olla hyvää. Onneksi olen parantunut.

Ja mitä Pasi Kuikka puhui tuosta musiikin monipuolisuuden kuulemisesta, niin et ole ilmeisesti jaksanut perehtyä minkään muun musiikin kuuntelemiseen. Monista vihaamistasi musiikkilajeista kun löytyy juuri tuollaista kuunneltavaa materiaalia. Esimerkiksi trance on hyvinkin kuunneltavaa musiikkia, ja sieltä löytyy paljon koukkuja vaikkei sitä ehkä heti kahden biisin perusteella uskoisikaan. Sama pätee äkkiä klassiseen.

Joku musiikki on toisen mielestä paskaa ja toisen mielestä kuunneltavaa. Olen saanut kuunnella trancea ihan tarpeeksi esim. kavereillani, ja voin sanoa että trance on paskaa lähes poikkeuksetta. Klassisesta musiikista löytyy taas ihan mukaviakin kappaleita mutta se ei ole koskaan innostanut sillä sitä yritettiin tuputtaa väkisin ala-asteella. Olet oikeassa etten ole perehtynyt kaikkiin mainitsemiini musiikkilajeihin, joten perustelin väittämäni muutamiin satunnaisiin poimintoihin, joita ole kuullut. Uskon että kaikista noista mainitsemistani musiikkilajeista löytyy myös todellisia helmiä, mutta kun 95% on paskaa en vaivaudu etsimään helmiä seasta.

Ja eiköhän se nokkimisjärjestys ole AC/DC:n ja Metallican kohdalla ole kaikille selvä. AC/DC vie ja Metallica vikisee ;)

En vihaa itsessään mitään musiikkityyliä. Kuunneltu ja hyväksi todettuja musiikkilajeja on mm. taidemusiikki (Chopin, Sibelius, Vivaldi), ooppera, rock, heavy metal, proge, death/black-metal, konemusiikki, huumorimusiikki (Zappa, Huumorimiehiä). Inhoan kuitenkin yhtyeitä joillai ei ole mitään annettavaa muihin yhtyeisiin verrattuna. Heavy metallista Judas Priest, Megadeth, King Diamond, Black Sabbath ja Van Halen on riittänyt mulle täysin ja kaikki muu heavy jotenkin vaan tuntuu näiden kopioilta. Sama näkyy nykyajan progessa ja varsinkin taidemusiikissa, kaikki on jo luotu joten on ihan ymmärrettävää että nykymusiikki on osittain vahvasti kopioitua.

Én ole ikinä pitänyt r'nbstä ja tästä kevyestä jenkkiräpistä, mutta tämä uusi villitys muuntaa jokaisen esittäjän ääni koneella sellaiseksi ärsyttäväksi joikhaamiseksi saa kyllä vitutuksen aikaan, näitä on nykyään jokasessa hittejä soittavalla radiokanavalla joka toisessa kappaleessa.

Nrj mtv musiikki. Kaikki rihannat lady gagat britney spearsit ja mitkä onkaan on hirveitä. Radiosta ei tuu melkeen ikinä mtn hyvöö =(.

Ja yleisesti ottaen, en oikeestaan keksii ketään naisartistia, joka ois mun mielestä oikeesti hyvä. Jotenki miesten laulu kuulostaa aina paremmalta. :o

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa. No kai se olen sitten minä omituinen ,kun tunnen/tiedän satoja tyyppejä jotka kuuntelee metallia ja niistä yksikään ei ole sellainen ,joka kuuntelee vain yhtä ja samaa yhtyettä.

No et ole mitenkään omituinen. Kaikilla tuntemillani metallimusiikin ystävillä on mittava levykokoelma, jota myös kuunnellaan ahkerasti. Lähinnä irvailin Iron Maiden -faneja, joita stereotyyppisesti pidetään vähän yksioikoisena sen levylautasen suhteen. Metallia on muutenkin niin paljon erilaista samassa ala-ala-lajissakin, ettei yksi bändi tai edes kymmenen voi mitenkään riitttää kenellekään, IMO.

Yksi genre löytyy jota vihaan suuresti ja se on suomiräppi, sitä vaan ei kestä kuunnella. Lyriikat (mitä olen kuullut) on sitä kuinka valtio kusee ja poliisit on perseestä sun muuta paskaa. :D
Antti Tuisku on kans yks joka vois häipyä radiokanavilta.

Kaikki muu musa menee aika pitkälti.

Klassinen on pahinta, varsinkin jos sitä on jokus pakko kuunnella:curs:. Antti Tuisku ja Hanna Pakarinen + kaikki idols laulajat, hirveetä.

Yleisesti kaikki radiossa soiva. Baarissa sama musiikki menee, mutta usein aika kova määrä alkoholia silloin veressä. Räppiä ja hip hoppiakin joskus kuunnellut, mutta jossain vaheessa vaan alkoi vituttamaan se uho. 60 kiloset äijät uhoo kuinka heidän posse on niin kova että hakkaa kaikki ja vie toisten muijat:jahas:

Myös metalli jossa miehet näyttävät naisilta ja kuullostavat naisilta ärsytää, vaikka aikoinaan poweria tuli paljonkin kuunneltua.

harmillista kyllä, mutta mitä vanhemmaksi on tullut sitä suppeammaksi musiikki maku on mennyt. Toivottavasti jossain vaiheessa taas laajenee.

Aivan uskomaton paska tämä minkä lienee bändin versio Sinead O´Connorin biisistä Nothing compares to you. En pidä koko biisistä mutta täytyy myöntää että Sinead osaa laulaa. No sitten tämä uusintaversio, mitä vittua, laulaja ei pääse kuin pierunkuoren aavistukseen Sinead:in äänialasta. Aivan uskomattoman paska versio.

Eli jos haluat tehdä uusintaversion jostakin mielestäsi ihq biisistä niin VARMISTA NYT VITUSSA ETTÄ SE UUSINTAVERSIO ON A. SAATANASTI PAREMPI TAI B. AINAKIN TÄYSIN ERILAINEN. Kukaan ei kaipaa vain paskaa uusio versiota.

- Räppi / hiphop. Ihan sama onko suomalaista vai jenkkiä vai mitä, ei voi sietää.
- Britneyt, ladygagat, rihannat ym topten radiopaska.
- Iskelmät.
- Samuli Edelmann!
- Negativet, Uniklubit ja nää.
- Yltiomelodinen sinfoniatuubahevi.
- Mariah Carey ja Whitney Houston
- huumorimusiikki
- tanssimusiikki, tekno ym
- inisevät ja vinkuvat naislaulajat nyyyyyh why do you leave me nyyyyh
- panhuilumusiikki
- ja moni muu

Suositut

Back