Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Klassinen, paitsi elokuvissa oikein käytettynä, ja Country. Punk on myös kuraa, ja ei... en tiedä tarkemmin mikä punk on kuraa mutta joku niistä. Viimeisenä sellanen ihmeellinen örinämetalli, eli siis se sellainen mis lähes kirjaimellisesti öristään.

Viimeisenä sellanen ihmeellinen örinämetalli, eli siis se sellainen mis lähes kirjaimellisesti öristään.

Lähes kirjaimellisesti : )
Ite olen kuunnellut metallia jotai 6-7 vuotta ja hyvin laajasti kuuntelen death, black, yms. undergroundbändejä, mutta viimmeaikoina löysin sisimmästäni rakkautta postrockia kohtaan ja myös eräs indie bändi on innostanut viimmeaikoina.
Räppiä onneksi inhoan vieläkin sydämmeni pohjasta. Myös mainstream metallia kohtaan löytyy vieläkin vihaa. Kun on monta vuottaa kuunnellut undergroundihanuuksia, jotka tekevät musiikkia taiteena on arvostus laskenut jatkuvasti isoja itseään myyviä bändejä kohtaan.
Toki jotkut isotkin yhtyeet tekevät musiikkia rakkaudesta ja hyvä näin.

Kaikki NRJ musa, tämä on yksi syy minkä takia en voi käydä yökerhoissa. En kestä sitä musiikkia, ihan järkyttävää! Siinä pitäisi sitten bilettää, puuh...

Nykyisin main stream räppikin on ihan kauheeta, ei ole kun jumputusta ja joku kertosäe missä lauletaan "shake that ass, mmmm", graah! Kirosanatkin pitää sensuroida, voi ziisus.

En mä sitten tiedä miten hyvällä mallilla tuo rock puolikaan on. Joku Motörheadin Lemmy on 60+ vuotias ja silti pyöräyttää parin vuoden välein albumin joka voittaa muun nykyisen tarjonnan, mitä se kertoo? No tietty sen että Lemmy on jumala, mutta on se aika tylsää ja laskelmoitua settiä mitä nykyisin tulee ulos. Punkkikin on ihme lällärikamaa nykyisin, jos sitä nyt punkiksi voi sanoa.

No, kevään kunniaksi laitan Luumäet soimaan, mikäs sen parempaa!

Jotenkin tuntuu, ettei siihen musiikkiin panosteta nykyään, tärkeintä on vain bändin ulkonäkö ja massaan vetoavuus.

Kaikki Idols yms kisat ovat sinänsä ihan jees juttu(tuntemattomat artistit pääsevät esiin), mutta toisaalta tuhoavat musamaailman melko hyvin. Samaa paskaa tulee päivästä toiseen, kukaan ei erotu joukosta. Kuunnelkaa kaikkia ulkomaalaisia ja kotimaisia Idols-"tähtiä". Huomaatteko suurta eroa? Minä en.

90-luvun lopulla vielä tuli jotain hyvää, mutta 2000-luku on ollut kyllä melkoista paskaa. Ainoat ketkä vuodesta toiseen jaksavat vääntää hyvää tavaraa ovat juuri nämä 70/80-luvulla aloittaneet bändit. Silloin se oma musiikki ja sanoitukset olivat pääpointti, ei miellyttääkö se jokaista teinilissua.

Sitten sitä omaa listausta:

* Kaikki Idols-pellet
* Lähes kaikki kotimainen musiiikki(poislukien Hanoi Rocks)
* Kaikki räp-wannabemusiikki(en laske musiikiksi)
* Rock-musiikki joka ei ole mitään muuta kuin huutoa tai vinkunaa potenssiin tuhat
* Biisit mitkä ovat suoria(ja huonompia) kopioita alkuperäisistä

* Gagat, Britneyt(iso stara lähinnä biisien tekijöidensä takia, ei laulamisen),

Edit. No hitto, mä vihaan kaikkea nykymusiikkia. Olen kaiketi 70- ja 80-luvulle jämähtänyt juntti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
-Mamba ( Kalju tekopirtee muikistelija pumppuineen. Vielä on kesää jäljellä on kamalin renkutus koskaan. Piste!)
-Suurlähettiläät ( Tunkekaa ne helvetin torvet jo hanuriinne saatana!)
-Lauri tähkä ( Miten toi silmäppuoli klonkku voi olla jonkun mielestä komea? 40+ sauvakävelijänaiset kokevat olevansa rankkoja, kun pääsevät oikeen Lauri Tähkää kuuntelemaan. Suuuurellaan.... Aargh!)
-Yö ( Jenkkisiilipäinen Olli Lindholm laulamassa rakkaus on lumivalkoista tunteella toinen jalka pa:n päälle koukistettuna ja silmät ummistettuna. Yleisössä vuodetaan kyyneliä ja kaivetaan sytkäreitä. Paskaa!)
-Jippu (Persoona jo sen verran vastenmielinen että ei helvetti vieköön. Musiikki mitäänsanomatonta ulinaa ja pistää vituttaan. Kaverini festareilla esittämää kommenttia lainatakseni: "onks kellään haulikkoo oon menossa Jipun keikalle."

Helpottipas avautua..

Jotkut tuntuvat vihaavan suosittuja artisteja ihan vaan sen takia koska ne ovat suosittuja. Itse ollaan sitten niiiin erilaisia kun kuunnellaan jotain autotallissa väännettyä undergroundpaskaa.

Jotkut tuntuvat vihaavan suosittuja artisteja ihan vaan sen takia koska ne ovat suosittuja. Itse ollaan sitten niiiin erilaisia kun kuunnellaan jotain autotallissa väännettyä undergroundpaskaa.

Juu, ja kaikkein pahinta se on esim. punkki ja metalli skenessa, heti kun bändi alkaa menestymään niin se on älytöntä paskaa, sell outtia sun muuta mitä skenepoliisit keksiikään.

hmm, paljon tulee mieleen, mutta täytyy sanoa että raskain hevimättö mistä sanoista ei saa selvää vaikka kuinka osaisi kieliä niin menee yli, en vain saa mitään positiivisia fiiliksiä siitä.

Tarkkaan kun miettii, niin kaikki musiikki on perseestä! Mutta Sign-Mark se vasta on totaalista paskaa onkin, viitottua räppiä! Josta tulikin mieleen miltähän näyttäs esim kuorosota viitottuna..sielä kädet kävis kun turkkilaisella vitunsuolaajalla, mutta hiljasta olis. :kippis1:

Musiikki, jossa ei ole minkäänäköistä melodiaa.

Tää nyt tuntuu vähän kaksnaamaselta sen jälkeen kun on vitsit-threadista räkättänyt jotain naistenalistamisvitsejä, mutta kyllä mua vituttaa ihan tajuttomasti musiikki, minkä se syvällisinkin sanoma on että: "sheikkaa vitun huora sitä persettä, sheikkaa sitä vitun persettä nyt". Totta kai toi kuulostaa englanniks paremmalta, mutta pointti on sama.

iskelmät... :P ei kyllä mikään iskelmä rallatus iske ei sitten millään...

Suomalainen iskelmä on just parasta. Pasi Vainionperä, Taikakuu, Finlanders, Juha Tapio, Yölintu, Mikael Konttinen, Juha Metsäperä, Neljänsuora, ai ai - ai ai, onhan näitä. Kai sitä on tulossa vanhaksi?

Back
Ylös Bottom