Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Varsinaisesti en vihaa mitään musiikinlajia erityisesti. Ärsyttävää tosin on esim. se bassojytke, jota nuoret miehet luukuttavat corolloissaan. Myös ählämijoikaus, jota ähläminuorukaiset luukuttavat corolloissaan ottaa meikäläistä kupoliin.

Mikään ei ole ihanampaa kuin basson jytke. :)

kaikenlainen örinä mättö uber death supermega metal heavy on melkosen paskaa musiikkia enkä tosiaan ymmärrä miten joku voi tykätä saman tyylisestä musiikista kuin six feet under ja sepulturan suurin osa

jospa prayer vähän rauhottusit...tai menisit kotiin kasvamaan.tuota provoamista ei vaan jaksa,eikä tuo disturbed tossa avatarissa ainakaan lisää uskottavuutta taitavasta soitosta puhuttaessa.kiitos ja anteeksi

mä oon muuten melko varma että toppisen eicca osaa soittaa sekä selloa,että kitaraa

klasari on oikeesti kovaa tavaraa,vaikka ei erityisemmin iskekkään.tosin zakk wylde kertoili haastattelussa,että hänen siskonsa (?) soittaa klassista pianoa helvetin hyvin,mutta kun siltä ottaa nuotit pois edestä,niin se on ihan kusessa vaikka ois soittanu saman kappaleen kymmeniä kertoja aikasemmin.tiedä sitten onko miten yleinen ilmiö :)

komppaan.

Disturbed on vaan yks bändeistä jota kuuntelen, ei avatar kai ole vielä mikään mittari sille kuka kuuntelee uskottavaa musiikkia?

Miten edes määritellään uskottava musiikki?

Tilulilu-kikkeliheviä vetää joka einari pienen harjoittelun jälkeen. Tai ilmankin.
Uih, siinäpä oli kerrassaan loistava argumentti.. :jahas:

Mutta tuosta klassisen soittamisesta, että eihän sitä ihan yhtä moni "masteroi" kuin ns. peruskepitystä. En silti lähtisi väittelemään siitä ovatko klassisen soittajat parempia soittajia kuin vaikkapa metallin soittelijat.. Esim. Malmsteenhan aloitteli klassisella, ja se kyllä kuuluukin hänen soitossaan. Suurin osa vähän vikkelimmistä kaiffareista ilmeisesti on alunperin soittanut nimenomaan klassista, esim. Laihot yms. Ovatko ne nyt sitten huonompia soittajia kun "loikkasivat" eri leiriin.. :david: David oli minulle, oli niin luokattoman huono juttu.

Mutta tämä threadi taisi olla musiikista joka pistää vituttamaan: Räppi. En ymmärrä. Huonoa musiikillisesti, ja tuota ei mielestäni kukaan voi oikein ruveta kiistämäänkään. Räpäyttäjiä ei voi oikein kehua "hyviksi laulajiksi", koska he eivät edes laula. Joku kuiva biitti taustalla ja sitten molotetaan siitä kuinka kova G oikein on ja kuinka pimppaa heruu ja painetaan niin että reiän seinät raikaa sillä puolimetrisellä melalla jee dogg. Nika nika pits pits!

No kaipa Solid Necro (ootko muuten naapuri, kuunteletko räppiä?) ja HC(mikälie) tietää paremmin :D . Kunhan nyt vain heitin tuohon väliin suivaantuessani asenteille "hevi on parasta ja muuta musaa ei olekaan".

Itselläni menee popista metalliin (heviin kans), ja siksi en viitsi yleistää, vaikka en
esim. hevi on paskaa, koska joukossa on örisijöitä yms. Niin siis sellainen mur-mur-ör-ör tättärärää ei uppoa meikäläiseen. Mutta ei koko genre ole sen vuoksi täyttä kuraa.

No hard feelings ;)

numetallia en voi sietää.

Räppi alkaa kans kyllä rasittaa ja ne asenteet mitä tosta mainstream musictv-räpistä heijastuu. On siinäki lapsille vitun hyviä esikuvia...

kaikenlainen örinä mättö uber death supermega metal heavy on melkosen paskaa musiikkia enkä tosiaan ymmärrä miten joku voi tykätä saman tyylisestä musiikista kuin six feet under ja sepulturan suurin osa
Hoho, signature-ainesta kaikessa komeudessaan.

Disturbed on vaan yks bändeistä jota kuuntelen, ei avatar kai ole vielä mikään mittari sille kuka kuuntelee uskottavaa musiikkia?

Miten edes määritellään uskottava musiikki?

ei se nyt ihan noinkaan mennyt...

eikä tuo disturbed tossa avatarissa ainakaan lisää uskottavuutta taitavasta soitosta puhuttaessa.kiitos ja anteeksi

Vihaan Beatlesiä!
Jostain syystä se niiden psykedeelihumppa saa aina ärsyyntymään!
(Ja joo joo, on ne monipuolisia...)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se silti parempi ku beatles :rock:

Kyllä, Elvis kepittää Beatlesin (jonka jumalallista asemaa en vieläkään ymmärrä).

Mä en voi sietää näitä saakelin imeliä lurittajia...mikä lie se uusin kotkotus, se Illi....:urjo: sitten taannoinen Petri Munck ja nämä muut suomalaiset angstiset imellykset.On varmaan asenteessa joku vika:D

Mä en voi sietää näitä saakelin imeliä lurittajia...mikä lie se uusin kotkotus, se Illi....:urjo: sitten taannoinen Petri Munck ja nämä muut suomalaiset angstiset imellykset.On varmaan asenteessa joku vika:D

Eikös tuo ole salkkareista..?

Ei siinä mitään, jos on huono näyttelijä huonossa sarjassa, mutta pitääkö vielä olla paska laulajakin?

Komppaan. Heavy-kitaristeja on vähän joka lähtöön (moni taitava kitaristituttu on sanonut että heviä osaa soittaa apinakin) ja klassisen musiikin soittajilla (esim. sello ym.) vaaditaan jo paljon että kuulostaa edes siedettävältä.

kyllä, ei se klassinen oo helppoo tai vaikka flamenco kitaristit on kyllä erittäin taitavia, mutta tuo "hevin soittaminen" on vähän niin ja näin.. on niin monenlaista hevin alalajia että vaikeeks menee, joku osaa jotain ja joku taas jotain toista.
mutta eipä hevin soitto loppupeleissä kyllä helppoa ole, ei varmasti. ainakaan jos pitää vaikkapa kitarasta saada tiukan kuulosesti juttuja ulos, on niin monta makuuhuonekitaristia jotka väittävät osaavansa vaikka mitä, mutta sit tosiasiassa osataan "se" jotenkin tai sinne päin, eli se on kauheen kuulosta räpellystä.

Itse vuosia mustaa metallia kuunnelleena/tekemänä minulla on suht. avara musiikkimaku.. Kyllä menee kasarihevit ja oikeissa puitteissa jopa hitaat biisit.. Humalassa klamydia ym. Ei mitään järkeä pakottaa jotain kuuntelemaan black metallia jos hän ei ymmärrä sitä ja pitää sitä aivottomana örinänä. Joillekkin se on taidetta. Mut siis räppistä en sano pahaa sanaa ihan tarkotuksella, sillä en ole tutustunut juurikaan. :urjo: Mutta toinen ääripää, 15 vuotiaat "Saatanan palvoja tytöt" ovat ihan hirveen näkösiä eikä millään tavalla kiihottavia. Sitte tietysti corolla-amis-lippa katossa-nissan-bassboom- kaverit vaa jaksaa naurattaa.. Ainiin ja joku sanoi ettei esim. burzum ole yhtään pelottavaa, eikai porukka tosiaan luule että se on tarkoitus?? Tutustukaa ihmiset ja sitten tuomitkaa. Mutta joku jonne aaron ei edes tutustumista ansaitse.. :hyper:

Sama. Mun mielestä Elviksen musa on ihan uskomatonta tuubaa. Sellasta humppaa jaksa kukaan kuunnella.:curs:

Kyllä Beatles näin esimerkiksi on miljoona kertaa enemmän 'humppaa' kuin Elvis.

Niin, tässä on tullut kommenttia tosiaan siitä että äärimetallin tulisi olla pelottavaa tjsp. Musiikki on tunteiden ilmaisua IMO, murinalla/rääkymisellä ilmennetään niitä ei-niin-kauneita tunteita, kuten vihaa, ahdistusta ja yleistä vitutusta. Näin itse ajattelen metallimusiikin kuuntelijana (toki muutakin kuuntelen mutta jos jokin tyylilaji on ylitse muun niin metalli).

Suositut

Back
Ylös Bottom