Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä vihaan myös Elvistä ja saan kohta kunnon ryöpytyksen...jotenkin se mun mielestä vaan on totaalisen yliarvostettu..
Negative, Lovex ja 69Eyes yms. on alkanu vituttaa ihan helvetisti, sen lisäks että biisit on hirveetä paskaa niin musavideot pyörii 3krt tunnissa voicella :curs:
nämä siis kaiken hevin ja maija vilkkumaan lisäks...
ei se nyt ihan noinkaan mennyt...
annetaan olla?:kippis1:
mä olin siinä pitissä
Aina kun joku sanoo lovex ja pitti, niin tulee tämä tapaus mieleen... Eli Kuopion rock the globessa (torilla järjestettävä ilmaismusiikkitapahtuma) Deathchain heitti keikan. Heti perään oli Lovexin keikka, joten nämä nerot 14w teinitytöt meni sitten jo edellisen bändin aikaan sinne eteen, että pääsisivät Lovexia kahtomaan eturiviin. Noh, nauratti vaan kun eturivissä seisoi niitä teinejä ihan peloissaan muutama rivi, kun porukka rupeaa moshailemaan ja pitti liikehtii ihan takana. Eli tällä keikalla pari etummaista riviä seisoi kuin tikku paskassa, ja kolmannesta rivistä oli sitten metallikeikkameininkiä. Järkkärit sitten parin kappaleen jälkeen hajoittivat ja kielsivät pitin. "" Joku teini vielä jotain kiljui minulle kun pittailin (en siis törmännyt tai luultavimminkaan häirinnyt mitenkään), vitutti sen verran että oli pakko imitoida sitä ennen kuin meno jatkui. Lapsellista, tiedän juu, mutta hauskaa .mä olin siinä pitissä
zonska sanoi:"mä olin siinä pitissä"
zonska sanoi:"lovex"
^^ LÖL! Onpas kyrpiintyneen näkösiä pissiksiä eturivissä!
Trash metal... Harvemmin on hyvää.
Yllättäen melkein kaikki suomenkielinen musiikki on alkanut ahdistaa. Töissä on välillä haljeta, kun joku kääntää keskusradioon Suomipopin ja sitä joutuu kuuntelemaan tunteja. Se on jotenkin vain liian kevyttä. Samanlaisia reaktioita aiheuttaa Radio Nova. Lisäksi lähes kaikki nykyinen popmusiikki on niin yhdentekevää, että ihmettelen, miten se edelleen voi olla pop. Joukkoon mahtuu vain muutama hyvä biisi. Ja popilla tarkoitan siis sitä, mitä radiossa soitetaan eniten.