Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä vihaan myös Elvistä ja saan kohta kunnon ryöpytyksen...jotenkin se mun mielestä vaan on totaalisen yliarvostettu..

Elvis ja Beatles ovat ollet kyllä ihan uranuurtajia rockin kehityksessä, joten en pitäisi heitä siinä mielessä yliarvostettuina. Ansaitsevat kyllä arvostuksensa,
:worship:
vaikka henk.koht en jaksakaan heitä kuunnella.
Paitsi Elvistä!

Negative, Lovex ja 69Eyes yms. on alkanu vituttaa ihan helvetisti, sen lisäks että biisit on hirveetä paskaa niin musavideot pyörii 3krt tunnissa voicella :curs:

nämä siis kaiken hevin ja maija vilkkumaan lisäks...

Negative, Lovex ja 69Eyes yms. on alkanu vituttaa ihan helvetisti, sen lisäks että biisit on hirveetä paskaa niin musavideot pyörii 3krt tunnissa voicella :curs:

nämä siis kaiken hevin ja maija vilkkumaan lisäks...

Tänään radiosta tuli tuo 69eyesin Never say die (?) ja jumantsuikka, kun kuulosti kertsi täsmälleen samalta kuin joku kyseisen bändin aikaisemmista biiseistä..! Biisin nimeä en nyt muista kuollaksenikaan..

Pointti oli siis, että nuo ObelixXx:n mainitsemien bändien biisit ovat sen hirveän paskan lisäksi hirveää toistoa.

Ite ainakin saan hyvän olon metallista...(Soilwork jne.) Mutta siitä vihaamisesta sen verran että ; Justin timberlaket ja qwen stefanit vai mitenkä kirjotetaankaan. En ymmärrä miten niin rasittavasta musiikista voi nauttia..Sama paska toistuu kokoajan ja biisissä ei ole mitään "koukkua" :jahas:

en kunnolla vihaa mitään erityistä musalajia, mutta useimmat idols-tähdet eivät mene<::

ymmärrän jotenkin et joku ei tykkää Elviksestä, mutta itse kyllä arvostan kyseistä kaveria ja siinä miehessä oli karismaa.
tosiaan kaikki lovexit sun muut on kyllä aika karseeta minunkin korvaan, yleensäkin kaikki nämä "pikkutyttöbändit" joita juuri nämä pikkuteinitytöt fanittavat haha :D oltiin kerran keikalla missä soitti myös "Flinch" eli tämä Negative yhtyeen Jonnen "pikkuveljen bändi" ja sit Flinchin setin jälkeen siel oli sellasia 15 wee tyttöjä jotka huusivat ihan hulluna "vähän oli joku paras toi Flinch, mä olin siinä pitissä" hahah tainu ymmärtää pitin "hieman" väärin.:rolleyes:
Olen myös yksi niistä harvoista joille ei nappaa sitten mitenkään uuden linjan jenkki/Götebårg metallibändit, ne kuulostaa tylsältä, ennalta-arvattavalta, puuduttavalta, mukarankalta samalta massalta.:urjo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Periaatteessa vaikka olenkin koettanut pitää mielen avoimena, mutta seuraavat bändit/artistit saa veren kiehumaan ja kanavan vaihtumaan:

- Zen Cafe - Putro se vaan laulaa samalla nuotilla kaikki biisit
- SMAK - jostain syystä tulee mieleen amisviiksiset pahaiset kakarat
- Antti Tuisku - no comments needed

Tietyssä mielentilassa ja varsinkin nyt dietillä ei välillä kärsi kuulla juuri mitään musiikkia. Samalla kun nämä artistit ottaa pattiin niin oikeastaan huvittaa koko oma suhtautuminen näinkin vähäpätöisiin asioihin :D

mä olin siinä pitissä

mä olin siinä pitissä
:offtopic: Aina kun joku sanoo lovex ja pitti, niin tulee tämä tapaus mieleen... Eli Kuopion rock the globessa (torilla järjestettävä ilmaismusiikkitapahtuma) Deathchain heitti keikan. Heti perään oli Lovexin keikka, joten nämä nerot 14w teinitytöt meni sitten jo edellisen bändin aikaan sinne eteen, että pääsisivät Lovexia kahtomaan eturiviin. Noh, nauratti vaan kun eturivissä seisoi niitä teinejä ihan peloissaan muutama rivi, kun porukka rupeaa moshailemaan ja pitti liikehtii ihan takana. Eli tällä keikalla pari etummaista riviä seisoi kuin tikku paskassa, ja kolmannesta rivistä oli sitten metallikeikkameininkiä. Järkkärit sitten parin kappaleen jälkeen hajoittivat ja kielsivät pitin. ":)" Joku teini vielä jotain kiljui minulle kun pittailin (en siis törmännyt tai luultavimminkaan häirinnyt mitenkään), vitutti sen verran että oli pakko imitoida sitä ennen kuin meno jatkui. Lapsellista, tiedän juu, mutta hauskaa :rolleyes: .

Jatkakaa...

E: Löyty kuvakin:
http://www.kuopionnuorisovaltuusto.com/galleria/rtg%202006/slides/img_1517.jpg
Ja videota: http://www.youtube.com/watch?v=JBcl_MSwdTE

Kyllä vain.
Ja tietenkin meni quotet vituiksi piti olla siis jotenkin näin:
zonska sanoi:
"mä olin siinä pitissä"
zonska sanoi:

Tuosta keikasta jäi kyllä paljon hauskoja muistoja :D

^^ LÖL! Onpas kyrpiintyneen näkösiä pissiksiä eturivissä!

:rock:

Ahahahahhaa! :lol2:

Vittu että ottaisi aivoon jos suosikkibändin keikalla eturivissä olisi tuollaisia pissaliisoja venaamassa seuraavaa ihq-bändiä. (festareilla siis)

Trash metal... Harvemmin on hyvää.

En vain pysty olemaan korjaamatta: se on thrash eli ruoskinta, ei suinkaan roska. Itse en thrashia juuri kuuntele, mutta Anthraxilla on muutama ihan hyvä kipale. Loput ovatkin sitten kutakuinkin sontaa.

Yllättäen melkein kaikki suomenkielinen musiikki on alkanut ahdistaa. Töissä on välillä haljeta, kun joku kääntää keskusradioon Suomipopin ja sitä joutuu kuuntelemaan tunteja. Se on jotenkin vain liian kevyttä. Samanlaisia reaktioita aiheuttaa Radio Nova. Lisäksi lähes kaikki nykyinen popmusiikki on niin yhdentekevää, että ihmettelen, miten se edelleen voi olla pop. Joukkoon mahtuu vain muutama hyvä biisi. Ja popilla tarkoitan siis sitä, mitä radiossa soitetaan eniten.

Rap-hiphop.Ei vaan tajua mikä pointti koko musiikkityylissä on.Puhelaulua monotonisen,tasapaksun jumputuksen päällä.Siihen päälle vielä kaamea imago lökäpöksyineen ja vinoine lippiksineen sekä ala-arvoiset sanoitukset...Ehkä olen vaan VANHA :)

Yllättäen melkein kaikki suomenkielinen musiikki on alkanut ahdistaa. Töissä on välillä haljeta, kun joku kääntää keskusradioon Suomipopin ja sitä joutuu kuuntelemaan tunteja. Se on jotenkin vain liian kevyttä. Samanlaisia reaktioita aiheuttaa Radio Nova. Lisäksi lähes kaikki nykyinen popmusiikki on niin yhdentekevää, että ihmettelen, miten se edelleen voi olla pop. Joukkoon mahtuu vain muutama hyvä biisi. Ja popilla tarkoitan siis sitä, mitä radiossa soitetaan eniten.

mulla on ihan,ei pysty kestämään

Semmonen junttirock-taimikälie-osasto, elikkäs Popeda ja kumppanit. Voi saatana. Joutaisvat saunan taakse kaikki, joiden mielestä Pate Mustajärvi on Miesten Mies.

Ja Yö kanssa vituttaa. Sekä lähes kaikki NRJ:n soittolistoilta löytyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom