Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikivihreät "metalli"biisit joita soitetaan baarissa.

Joo pitää täysin paikkansa. Vaikka itsekin olen kova rock-fani, niin kyllä ne iän ikuiset Holy Diverit ja Breaking the Law:t alkaa vähitellen kypsyttämään.

Ja juurikin tuo MTV:n Rn'B ja RAP paska pistää kyllä vituttamaan. Samat 20 spedeä vetää vuorotellen jotain "collaboration" settiä toistensa levyillä. Ootteko huomannut että joka vitun biisissä tarttee nykyään olla se jokin "Featuring:" artisti, vaikka tyyppi ei sitten muuta biisin aikana tekisi kuin hokisi taustalla jotain yeahyeahohohc'monbreakitdownnow-settiä. Ja samat kahden sentin melodiat joka piisissä...ja samat autot...ja samat korut...ja samat muijat heiluttaa sitä persettä...

Oi koska, oi koska tämä paska menee pois muodista. MTV on kyllä todellinen musiikkikanavan irvikuva. Ja headbangers ball -ohjelmassakin tulee 90% huonoa örinämetallia. Vähän voisi sitäkin monipuolistaa, sitä kun on muutakin raskasta musaa kuin sitä Dimmu Borgiria...

90% kaikesta on paskaa, vanha sanonta pitää kutinsa myö musiikista puhuttaessa. Erityisen ärsyttäviksi nousee vanhoista hevi- ja rock klassikoista tehdyt teknoversiot.

itse on vihaa sitten alkuunkaan näitä vanhoja ikivihreitä heviklassikoita, ehkä niitä ei jaksa enää kuunnella, mutta arvostus ei kyllä minun kohdallani tipu niistä mihinkään!!:worship:
sitten taas inhoan erittäin paljon tätä jenkki/Götebårg linjan tylsää, mukarankkaa
metallia, lähinnä sen takia että niitä samankuulosia bändejä on tullu kuin sieniä sateella ja kaikki kuulosta samalta puuduttavalta massalta, näin ainakin minun korvaani. :zzzz:
inhoan myös purkkapoppipaskadiibadaabaa jolla ei ole mitään tekemistä oikean musiikin kanssa, ei mitään sanottavaa, ei mitään muuta kuin "mediaseksikkyyttä"
:urjo:
inhoan myös teennäisiä iskelmä artisteja/laulajia.
koska se on niin kliseisiä, no mikä nyt ei olisi, mutta yleensä iskelmä on sitä samaa "vain sinä, sinun silmäsi... plää plää" linjaa,:eek: sävellykset ovat niin tekastuja, sellasta "peruskauraa", mutta onhan siellä jotain ihan järkeviäkin esim. Kari Tapio, jolla on ihan ideaa biiseissä/sanoissa:)

"kaikki muu musiikki paitsi metalli on paskaa, ja sehän vasta paskaa onkin" tuli yhtäkkiä mieleen pietarinkadun oilersille(rip) jonkun jääkiekkoilijan antama lausunto

Pretty much everything in American Idol.

Voi Jeesus Ristus sentään, jotain tyyliin Stevie Wonderia ja Diana Rossia joka vitun osiossa. Siis pakollisena. Sit haukutaan kun joku ei osaa inistä kuin sokea naapuri, joka tunkee munaa flyygelin pinnojen väliin. Karmaisevaa.

Pharrell Williams ja Justin Timberlake. Sekä suurin osa rap-musiikista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"kaikki muu musiikki paitsi metalli on paskaa, ja sehän vasta paskaa onkin" tuli yhtäkkiä mieleen pietarinkadun oilersille(rip) jonkun jääkiekkoilijan antama lausunto

Vituttaa muuten se "hevi on paskimmillaankin parasta" -mentaliteetti. Ei ole. Paska hevi on vielä suurempi tragedia, kuin paska mikä tahansa muu musiikki.

Mä olen ehkä vähän outo, mä en nimittäin vihaa mitään musiikkia.
Omat levyostokset toki painottuu hevi/rock osastolle, mutta silloin tällöin tulee muunkin tyylistä hankittua.

Lähes musiikki kuin musiikki sopii johonkin tilanteeseen. Ja jos joku ostaa jonkun artistin levyn, niin silloin se ei voi olla paskaa. Ei vaikka minä en siitä pitäisikään.

Vituttaa muuten se "hevi on paskimmillaankin parasta" -mentaliteetti. Ei ole. Paska hevi on vielä suurempi tragedia, kuin paska mikä tahansa muu musiikki.

:offtopic:

se on kato se kun tietää että oma lempimusiikki on täysin ylivertaista muuhun musiikkiin verrattuna. ja jos joku väittää muuta, se on paskapuhetta ja mustamaalaamista.

On se niin kivaa kuinka maailman parhaassa musiikkilajissa surkeimpienkin bändien soittajat on tosi taitavia. musiikin laadusta viis kun kitaristi osaa vetää neopolitaanisen skaalan 4 oktaavista läpi 10 sekunnissa ja harmoonisen skaalan eestaas 0,5 sekunnissa. rumpali on maailman parhaita muusta bändistä puhumattakaan!

ja tosiasioistahan ei voi kiistellä! eli on aina itse oikeassa!

tosin kun joku irinakin. Ei laula vaan puhuu niissä kappaleissa. Millaista musiikillista lahjakkuuttakin tarvitsee vaikka räppäri? ne on kovia jätkiä mitkä soittaa hyvin kitaraa ja laulaa vielä hyvin (bändi vaikka trio). Ei oo helppoa

ai hevi on perseestä? mitä muita jää jos hevi,tuisku,lovex ja teinipaska sekä iskelmä on perseestä? Pop?:lol2: Suomirock?:lol2:

no joku grind gorehan nyt on ihan järkyttävää paskaa,ei järjen hiventäkään

ja kaipa tuohon nyt saa jokainen vastata ihan mitä haluaa... :piis:

no joku grind gorehan nyt on ihan järkyttävää paskaa,ei järjen hiventäkään

ja kaipa tuohon nyt saa jokainen vastata ihan mitä haluaa... :piis:

Te ette vain ymmärrä :hyper: . Napalm Deathin debyytti on oikeassa mielentilassa PARASTA.

Enkä allekirjoita myöskään "hevi paskimmillaankin on parasta"-kommenttia koska näin ei tosiaan ole. Esim. liian suoraviivainen power metal ja suurin osa tästä naislaulu-"hevistä", jota radiosta kuuluu saa veren kiehumaan. Jotkut überprogeilevat bändit enimmäkseen vituttavat (saattavat tosin ilahduttaakin).
Kaikkein vähiten ymmärrystä jaan rap-musiikille yleisesti. Ei voi käsittää miksi joku siitä pitää, ulkomusiikilliset asiat eivät koskaan saisi ajaa musiikin edelle. Hyvällä sanojen rytmityksellä ja vaihtuvilla taustoilla toteuttu hip-hop on taasen siedettävää minun korvaan, esim. Don johnson big band (paitsi se ärsyttävä One mc jne. biisi).
Suosittujen radiokanavien tarjonta yleisesti on täyttä tuubaa, yksinkertaisia korvasta sisään ja toisesta ulos-rallatuksia jatkuvalla syötöllä. Pahinta tosin on jos joku jää pään sisään ärsyttämään, joten yllämainittu tilanne ei siinä mielessä ole paha :D.
En lähtisi mitään musiikkityyliä täysin dissaamaan, jokaisesta löytyy ilahduttavia poikkeuksia ja kaiken musan hienoutta ei vain yksinkertaisesti ymmärrä. Esim. tuo grindcore ei välttämättä aukea joillekin koskaan, minulle se on sopivina annoksina pala taivasta. Ja sanotaan vaikka lopuksi että jazzi on paskaa, paitsi levyraadissa :D (pääsyynä jazzin pitämättömyyteeni on etten tajua sen merkitystä, joutavaa tiluttelua ilman päätä ja häntää).

Mä olen ehkä vähän outo, mä en nimittäin vihaa mitään musiikkia.
Omat levyostokset toki painottuu hevi/rock osastolle, mutta silloin tällöin tulee muunkin tyylistä hankittua.

Lähes musiikki kuin musiikki sopii johonkin tilanteeseen. Ja jos joku ostaa jonkun artistin levyn, niin silloin se ei voi olla paskaa. Ei vaikka minä en siitä pitäisikään.

Ilahduttava asenne sulla. Tuohon kun vain pääsis ettei mikään musa vituttais ja linnut laulaa sivertäis vaan ja kaikki olisi mukavaa...

Ilahduttava asenne sulla. Tuohon kun vain pääsis ettei mikään musa vituttais ja linnut laulaa sivertäis vaan ja kaikki olisi mukavaa...

Se, että mä en vihaa mitään musiikkia, ei tarkoita sitä, että kaikki olisi mukavaa... mua vaan vituttaa jotkut muut asiat :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom