Vihaamanne musiikki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Touu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Te ette vain ymmärrä :hyper: . Napalm Deathin debyytti on oikeassa mielentilassa PARASTA.

Enkä allekirjoita myöskään "hevi paskimmillaankin on parasta"-kommenttia koska näin ei tosiaan ole. Esim. liian suoraviivainen power metal ja suurin osa tästä naislaulu-"hevistä", jota radiosta kuuluu saa veren kiehumaan. Jotkut überprogeilevat bändit enimmäkseen vituttavat (saattavat tosin ilahduttaakin).
Kaikkein vähiten ymmärrystä jaan rap-musiikille yleisesti. Ei voi käsittää miksi joku siitä pitää, ulkomusiikilliset asiat eivät koskaan saisi ajaa musiikin edelle. Hyvällä sanojen rytmityksellä ja vaihtuvilla taustoilla toteuttu hip-hop on taasen siedettävää minun korvaan, esim. Don johnson big band (paitsi se ärsyttävä One mc jne. biisi).
Suosittujen radiokanavien tarjonta yleisesti on täyttä tuubaa, yksinkertaisia korvasta sisään ja toisesta ulos-rallatuksia jatkuvalla syötöllä. Pahinta tosin on jos joku jää pään sisään ärsyttämään, joten yllämainittu tilanne ei siinä mielessä ole paha :D.
En lähtisi mitään musiikkityyliä täysin dissaamaan, jokaisesta löytyy ilahduttavia poikkeuksia ja kaiken musan hienoutta ei vain yksinkertaisesti ymmärrä. Esim. tuo grindcore ei välttämättä aukea joillekin koskaan, minulle se on sopivina annoksina pala taivasta. Ja sanotaan vaikka lopuksi että jazzi on paskaa, paitsi levyraadissa :D (pääsyynä jazzin pitämättömyyteeni on etten tajua sen merkitystä, joutavaa tiluttelua ilman päätä ja häntää).
en ymmärräkkään :) enkä edes yritä.enkä minäkään allekirjoita tuota jo ah niin saatanan kulunutta "hevi paskimmillaankin on parasta"-läppää.on hyvää heviä ja on paskaa heviä,niinkuin varmaan on myös hyvää jazzia ja paskaa jazzia

Mä olen sitä mieltä että kaikenlaisille musiikeille on oma aikansa ja paikkansa. Mulla musiikinkuuntelu on hyvin suuri osa elämää ja artistit vaihtuvat kunkin hetkisen tunteen mukaan. Ei sitä grind-corea jaksa kuunnella koko ajan, mutta Rotten Soundille on oma hetkensä.

ai hevi on perseestä? mitä muita jää jos hevi,tuisku,lovex ja teinipaska sekä iskelmä on perseestä? Pop?:lol2: Suomirock?:lol2:

Jäähän noita genrejä vaikka millä mitalla, levykaupassa kun käyt niin huomaat. Itse olen pääösin rap-linjalla, mutta kyllä kunnollinen rokki ja hitaammatkin menee tilanteen mukaan.

Anteeksi, nyt en ymmärrä.
Onhan maailmassa tosi paljon tosi huonoa musiikkia.

tai sit on vaan huonoja ihmisiä jotka ei ymmärrä hyvän musiikin päälle ;)

e: kyllä esim Tom Waits herätti aluks "mitä vittua" - ajatuksia ja pohtimista miehen kyvyistä musiikin parissa... mutta parin kuuntelukerran jälkeen rupes hokasemaan humpan juonen ja nyt oon sitä mieltä että lahjakas kaveri.

Voisin kyllä väittää, ettei esim. Nykäsen tai Tony Halmeen tuotanto ole kauhean "hyvää" musiikkia. Kaipa ne on enemmän tai vähemmän läpällä tehtyjä (Matista en kyllä oo aivan varma :D ).

Niin joo, meinas iteltä tosiaan unohtua tuo iskelmä. Vanhemmat ja 21-vuotias isoveli :eek: kuuntelevat innokkaasti iskelmää ja kyllä siihen kyllästyin jo varhaisessa lapsuudessa. Pahinta ko. musiikinlajissa on herkeämätön toisto. Kappale alkaa toistaa itseään minuutin kuluttua ja kappaleet eivät oikeasti eroa toisistaan millään tavalla. Artistejakin on mahdoton erottaa toisistaan, kaikki käyttävät samoja laulumelodioita, saman aiheisia sanoituksia ja taustalla kuuluva instrumentaatiokin hoituu ilman yksilöllisyyttä.

Mutta Agents on ihan hienoa :D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä paska hevi voittaa hyvän räpin ja popin (tosin voiko olla olemassa hyvää räppiä ja poppia).

jokaisella ihmisellähän on 2 asiaa joita se ei välttämättä jaa toisten kanssa: persereikä ja mielipide.

mutta joillain ihmisillä on kyllä suht ahdas maailmankatsomus ja tieto omien valintojen ylivertaisuudesta.....

e: ps. kyllä klassinen pieksee hevin sanoi kuka tahansa mitä tahansa. siinä ei soitto- eikä sävellystaidollisesti oo nokankoputtamista (voiko siis olla olemassa hyvää heviä?)

kyllä paska hevi voittaa hyvän räpin ja popin (tosin voiko olla olemassa hyvää räppiä ja poppia).

Kyllä mulla riittää kapasiteettia kuunnella ja arvostaa muunkinlaista musiikkia, vaikka enimmäkseen metallia kuuntelenkin. Löytyy jopa Robbieta hyllystä. Ei musiikissakaan voi niputtaa koko genreä saman lipun alle, vaikka tietysti yhdistäviä tekijöitä on kunkin lajin sisällä (vanhat kunnon perheyhtäläisyydet). Omasta mielestäni kaikenlainen sankari-, kikkeli- ja moni muu hevi on niin kammottavaa sontaa että oksat pois (tietysti tässäkin muutaman biisin poikkeuksia), todellakin kuuntelen mielummin vaikka (omasta mielestäni) hyvää poppista.

Metallissa ei mun mielestä ole se tekninen osaaminen pääasia, tai ei ainakaan sellaisessa, mitä itse kuuntelen. Missään nimessä en suostuisi kuuntelemaan loppuikääni jotain sadan tunnin tilulilu-kitarasooloja, jos vaihtoehtona olisi joku hyvä muun musiikkilajin edustaja.

Varsinaisesti en vihaa mitään musiikinlajia erityisesti. Ärsyttävää tosin on esim. se bassojytke, jota nuoret miehet luukuttavat corolloissaan. Myös ählämijoikaus, jota ähläminuorukaiset luukuttavat corolloissaan ottaa meikäläistä kupoliin.

Paska hevi ei voita edes Matti Nykäsen ininää. Pop on sitä paitsi vähän laajempi käsite kuin "heavy". Vähän onneton letkautus tuo tyyliin "paska hevi voittaa kaikki", sorry vaan.

e: ps. kyllä klassinen pieksee hevin sanoi kuka tahansa mitä tahansa. siinä ei soitto- eikä sävellystaidollisesti oo nokankoputtamista (voiko siis olla olemassa hyvää heviä?)
Komppaan. Heavy-kitaristeja on vähän joka lähtöön (moni taitava kitaristituttu on sanonut että heviä osaa soittaa apinakin) ja klassisen musiikin soittajilla (esim. sello ym.) vaaditaan jo paljon että kuulostaa edes siedettävältä.

No poppia osaa soittaa apinan lapsetkin. Ja ne "taitavat kitaristi tutut" ei oo varmasti ikinä heviä yrittäny soittaa tai eivät ainakaan sitä soittaa osaa.
Ja ehkä ne hevi kitaristit ei osaa soittaa selloa mutta ei ne sellon soittajat kyllä kitaraakaan.

Ja ne "taitavat kitaristi tutut" ei oo varmasti ikinä heviä yrittäny soittaa tai eivät ainakaan sitä soittaa osaa.
:anssi:

Äläkä kyseenalaista "tuttujani". Tilulilu-kikkeliheviä vetää joka einari pienen harjoittelun jälkeen. Tai ilmankin.

Mutta eipä tässä järkeä sönköttää kuka osaa ja mitä, tai mikä on parempaa kuin joku toinen, kun ei sitä tässä tietokoneen äärellä pysty edes toteen näyttämään.
Ts. ikuinen väittely johon en lähde mukaan.

jospa prayer vähän rauhottusit...tai menisit kotiin kasvamaan.tuota provoamista ei vaan jaksa,eikä tuo disturbed tossa avatarissa ainakaan lisää uskottavuutta taitavasta soitosta puhuttaessa.kiitos ja anteeksi

mä oon muuten melko varma että toppisen eicca osaa soittaa sekä selloa,että kitaraa

klasari on oikeesti kovaa tavaraa,vaikka ei erityisemmin iskekkään.tosin zakk wylde kertoili haastattelussa,että hänen siskonsa (?) soittaa klassista pianoa helvetin hyvin,mutta kun siltä ottaa nuotit pois edestä,niin se on ihan kusessa vaikka ois soittanu saman kappaleen kymmeniä kertoja aikasemmin.tiedä sitten onko miten yleinen ilmiö :)
Metallissa ei mun mielestä ole se tekninen osaaminen pääasia, tai ei ainakaan sellaisessa, mitä itse kuuntelen. Missään nimessä en suostuisi kuuntelemaan loppuikääni jotain sadan tunnin tilulilu-kitarasooloja, jos vaihtoehtona olisi joku hyvä muun musiikkilajin edustaja.
komppaan.

Tilulilu-kikkeliheviä vetää joka einari pienen harjoittelun jälkeen. Tai ilmankin.

*reps* No ihan varmaan niin.

Komppaan. Heavy-kitaristeja on vähän joka lähtöön (moni taitava kitaristituttu on sanonut että heviä osaa soittaa apinakin) ja klassisen musiikin soittajilla (esim. sello ym.) vaaditaan jo paljon että kuulostaa edes siedettävältä.

Noh, vaikka sen tiluttelun oppiskin suht nopeeta se ei silti tarkoita että osaisi säveltää hyviä biisejä. Vaikka olisi kuin hyvä soittamaan, se ei automaattisesti takaa hyviä biisejä. Se vaatii paljon muutakin.

:offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom