vieä yks reeni ohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
aattelin pistää tän hetkisen ohjelmani syynii.. ohjelma on melko perus 4-jakoinen.. kommenteja saa antaa

MA:penkkipunnerrus 8,6,4,2(välissä vinopenkkinä silloim yleensä hieman pitempiä sarjoja :david: )
pullover:3*8
hauis seisten tangolla 12,10,8,6
hauis käsipainoilla vuorotahtiin 3*8
hauis alataljassa köydellä 2*15(tällä saa parhaan lopputunnon käsiin)

ti: kyykkyä 3*8
prässi3*6
pohkeet seisten konees
vatsarutistuksia

to:pystypunnerrus 10,8,6,4
pystysoutu 3*10
vipareita 2*15
kapeepenkki 3*8
ranskalainen 3*8
ojentajat ylätaljalla köydellä 2*15(myös valtava lopputunto)
vaihtelen yleensä viikoittain olkapäitten ja ojentajien järjestystä. kun aloitan ojentajilla teen silloin samanlaiset sarjat niille kuin toisena viikkona olkapäille eli 10.8.6.4 ja pystäriä 3*8

pe: maastaveto 8,6,4,2
kulmasoutu tanko 3*8
kulmasoutu 1-käsi 2*8
alasoutu taljalla 2*15

joo eipä sit muuta...... :david: moro

.

Hauikselle ja ojentajille on esim. enemmän sarjoja kuin rinnalle-->ei välttämättä järkevää, kyseessä on pieniä lihasryhmiä, ja jaloille 6 sarjaa, no jee, lisää niiden sarjamäärää vaikka 10:een nyt ensi alkuun. Ja kyllä rintatreeni huutaa jotain muotoliikettäkin.

eikös pullover ole myös rinnan muotoliike.. salilla jossa käyn ei ole vielä ristikkäistaljaa ja vpunotot sattuvat jostain syystä olkapäihin niin perkeeleesti.... eli minkäs teet.itselleni 3 eri liikettä hauiksessa ja ojentajis(8-sarjaa) on toiminut parhaiten.. silloin tällöin jätän kyllä nuo taljat lopuksi pois.... jalka päivä on ehkä vähä kevyt mut... no joo kai siihen vois jalkahauista ja ojentajaa 2-sarjaa laittaa kumpaaki... mutta jalat täs tällä ohjelmalla melkein parhaiten on kehittyny...

No ei se sarjamäärä aina ole niin rajattu johonkin tiettyy, esim. se paljon puhuttu hauis sarjojen määrä on aikalailla tapauskohtanen ainakin mulla. Joskus on järjetön pumppi jo 4-5 sarjan jälkeen ja joskus saa tehä sen 8-9 sarjaa. Riippu paljon liikkeistä ainakin mulla.

Mutta jotenkin toi jalksarjojen määrä tuntuu vähältä, mutta jos noin kehitystä tulee niin mikäs siinä, mutta ainakin ne takareiden ottasin lisäksi omana liikkeenä mukaan, vaikka SJMV...

joo on joskus tehny tota sjmv:tä kieltämättä kyl saa hyvän tunnon takareisiin.. kyllähän noita jalkaliikkeitä vois enemmänki olla ja sarjoja.. ehkä teen muutoksen siihen päivään.. täytyy kokeilla .. mut toi hauis pystyn kyllä tekemään noo sarjat ihan ok.. sen jälkeen tuntuu kyl käsis että tehty on .hyvä ku takin saa päälle... ja rinnalle vipareita vois tehä tietty alottaen tosi pienillä painoilla, en tie kyl mikää siinä liikkeessä on mut vihlasee jotenki vittumaisesti olkapäähä.. mut kai se siit... pikkuhiljaa

Olen minäkin tehnyt yleisin mittapuun mukaan "liikaa" sarjoja, mutta en mä sitä allekirjottas ettei niinkin kasva ihan yhtä hyvin. Kaikki me ollaan erilaisia ja toiselle sopii joku toinen paremmin kun toinen. Selkä on tällä hetkellä ehkä paras esimerkki, mulle sanottiin heti etten treenaa kovaa jos pystyn tekemään selälle 16 sarjaa...ja sekö on ainoa mittari kovalle reenille, että vetää 6 sarjaa ja ihan loppuun asti?? eikös ne tulokset kuitenkin kerro enemmän?? ja jos tekee enemmän sarjoja ja vähän ehkä kevyemmin niin lopputulos voi silti varmaan olla ihan sama tai jos ei jopa parempi, yksilöstä riippuvaista!! Mutta vaihteluhan on hyväksi, joskus enemmän sarjoja peliin jos vaan siltä tuntuu!!

aivan.. ja eihän 8 sarjaa hauiksille nyt o mitenkää mahdottoman paljo kerran viikos.. salilla näkee tyyppejä jotka vääntää 2*viikos hauista ja aina vähintää 10 kertaa.. tosin aina jotain ns..pojan kloppeja. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom